Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 3 października 2009, 12:59

autor: Piotr Doroń

EA rozpoczyna przedpremierową sprzedaż pecetowego Battlefield 1943

Koncern Electronic Arts rozpoczął przedpremierową sprzedaż pecetowej wersji sieciowej strzelaniny Battlefield 1943. Dzięki temu zabiegowi poznaliśmy oficjalną cenę produkcji, która została ustalona na poziomie 49 złotych (niemal identycznym, jak w przypadku konsol). Niestety nic nie uległo zmianie w temacie daty premiery, która w dalszym ciągu planowana jest na pierwszy kwartał 2010 roku.

Koncern Electronic Arts rozpoczął przedpremierową sprzedaż pecetowej wersji sieciowej strzelaniny Battlefield 1943. Dzięki temu zabiegowi poznaliśmy oficjalną cenę produkcji, która została ustalona na poziomie 49 złotych (niemal identycznym, jak w przypadku konsol). Niestety nic nie uległo zmianie w temacie daty premiery, która w dalszym ciągu planowana jest na pierwszy kwartał 2010 roku.

EA rozpoczyna przedpremierową sprzedaż pecetowego Battlefield 1943 - ilustracja #1

Głównym powodem przesunięcia daty premiery dzieła studia EA DICE – pierwotnie debiut miał nastąpić we wrześniu bieżącego roku – były trudności z dostosowaniem typowo konsolowego silnika Frostbite do wymagań pecetów. W ramach zadośćuczynienia użytkownicy pecetów mogą jednak liczyć na szereg ulepszeń w stosunku do wydanych w lipcu edycji na Xboksa 360 i PlayStation 3.

Chodzi tu przede wszystkim o zwiększony limit graczy (maksymalnie 32 na jednej mapie), współpracę z bibliotekami DirectX 9 i 10, wsparcie dla innych kontrolerów, jak na przykład dżojstika, przy pomocy którego będziemy mogli kontrolować samoloty, komunikację głosową oraz wyszukiwarkę serwerów. Pewnej poprawie ulegnie zapewne również oprawa graficzna, która powinna zaoferować wsparcie m.in. dla wyższych rozdzielczości.

Przypominamy, że konsolowe edycje Battlefielda 1943 spotkały się z ciepłym przyjęciem ze strony zarówno krytyków, jak i graczy. Ci drudzy tylko w pierwszym tygodniu obecności dzieła studia DICE w ofercie Xbox Live i PlayStation Network zakupili imponujące 600 tysięcy egzemplarzy gry.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej