Dying Light 2 na klimatycznym trailerze z The Game Awards
W trakcie The Game Awards pokazano filmowy zwiastun Dying Light 2, czyli jednej z najbardziej wyczekiwanych gier 2022 roku.

Na The Game Awards nie mogło zabraknąć Dying Light 2, czyli produkcji polskiego studia Techland, która zapowiada się na jedną z najważniejszych premier pierwszego kwartału przyszłego roku.
Podczas gali pokazano filmowy zwiastun CG, przybliżający klimat gry oraz uniwersum, w którym przyjdzie nam się bawić.
Zazwyczaj preferujemy trailery z rozgrywką, ale w przypadku Dying Light 2 nie ma na co narzekać, gdyż studio Techland raptem tydzień temu udostępniło kilkunastominutowy gameplay, pokazujący zapis jednej z misji.
Dying Light 2 ukaże się 4 lutego 2022 r. Gra trafi równocześnie na PC oraz konsole PlayStation 4, Xbox One, PlayStation 5 i Xbox Series X/S. W produkcję będą mogli zagrać także posiadacze Nintendo Switch dzięki technologii streamingu.
- Dying Light 2 to po prostu więcej tego samego. Wiemy, bo graliśmy 4 godziny (zapowiedź)
- Oficjalna strona gry

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
Komentarze czytelników
siera97 Senator
Czyli widzą cel i do niego zmierzają. Tak było w jedynce, nie widzę powodu, by tutaj było inaczej. Wiadomo, ze na trailerze przeciwnicy wyglądają "żywiej", bo mają bardzo rozbudowaną fizykę, wchodzą w interakcje z otoczeniem niszcząc okna itd. To, ze w grze tego nie ma, to nie wina AI, ale ograniczeń związanych z otoczeniem, fizyką i koncepcją gry. Nie za bardzo dałoby się zrobić tą grę, gdyby zombie mogły rozwalać otoczenie. Po paru godzinach, w mieście zabrakłoby okien. Takie coś działałoby w grze liniowej, gdzie w danym miejscu bylibyśmy tylko raz, więc rozwalone okna nie byłyby przydatne w późniejszej fazie gry.
siera97 Senator
No a jakiej inteligencji się spodziewasz po zombie?
zanonimizowany1365389 Generał
Może. Ale ten świat w stanie "epidemii zombie" trwało już wystarczające długo na tyle, że ludzie mieli dość czasu, by poznać typowe zachowanie większości "zombie". Już dawno te dziewczyny mogły wiedzieć, że te zombie potrafią skakać i przebić przez okna, jak nie są mocno zabezpieczone. Drzwi to za mało. Ja będąc przestraszony nawet nie mogę sobie pozwolić na tak oczywisty nieczujność i pozwolić na utraty parę sekund przewagi. Zamykam drzwi i biegam dalej, by szukać jakiś broń, a nie usiąść nawet na chwilę. Chyba że te dziewczyny za długo były w bezpieczne strefy i nie miały jakieś doświadczenie w przeciwieństwie do łowcy.
NewGravedigger Legend

Dokładnie.
Dodatkowo przeciwnicy na filmie jak żywi a w grze ai z poziomem podeszwy buta.