Duża zmiana - w nowym Assassin's Creed wybierzemy poziom trudności

Firma Ubisoft ujawniła kolejny aspekt, w którym Assassin's Creed Origins ma odbiegać od swoich poprzedników. Okazuje się, że będzie to pierwsza odsłona serii z kilkoma poziomami trudności do wyboru.

Adrian Werner

Do premiery gry pozostały trzy tygodnie. - Assassin's Creed Origins pierwszą odsłoną cyklu z kilkoma poziomami trudności - wiadomość - 2017-10-05
Do premiery gry pozostały trzy tygodnie.
ASSASSIN’S CREED ORIGINS W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: Ubisoft
  2. Wydawca: Ubisoft
  3. Gatunek: przygodowa gra akcji
  4. Platformy: PC, XONE, PS4
  5. Data premiery: 27 października 2017 r.

Assassin's Creed Origins zapowiada się na grę, która w wielu aspektach odejdzie od rozwiązań poprzednich odsłon cyklu. Dzisiaj dowiedzieliśmy się o kolejnej dużej zmianie. Okazuje się, że będzie to pierwsza część serii, która zaoferuje możliwość wyboru poziomu trudności. Stojący na czele projektu Ashraf Ismail wyjaśnia, że powodem tego jest większe rozbudowanie mechanizmów rozgrywki, w tym zwłaszcza systemu walki. To powinno spodobać się bardziej doświadczonym graczom, ale twórcy nie chcieli zostawić na lodzie bardziej casualowych fanów.

Na łatwym poziomie trudności wciąż będziemy musieli walczyć, ale agresywność i skuteczność przeciwników ma zostać obniżona, a błędy będą mniej kosztowne. Natomiast na wysokim poziomie trudności ma być dokładnie odwrotnie i na każdy sukces trzeba będzie solidnie zapracować. Co ciekawe, gra nie zmusi nas do definitywnego wyboru na samym początku i w każdym momencie zabawy możliwa ma być zmiana tego ustawienia.

Ubisoft przygotował jeszcze dwie inne ciekawostki dla graczy wyczekujących premiery produkcji. Firma opublikowała właśnie nowy zwiastun gry, który koncentruje się na początkach Bractwa Asasynów. Ponadto ogłoszono, że w planach jest specjalny zestaw zawierający konsolę Xbox One S wraz z pełną wersją Assassin's Creed Origins.

Przypomnijmy, że Assassin's Creed Origins zmierza na pecety oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. Premiera zaplanowana została na 27 października tego roku. Gra otrzyma lokalizację kinową (napisy) na wszystkich trzech platformach sprzętowych. Zainteresowanym projektem polecamy zapoznanie się z naszą najnowszą zapowiedzią, która powstała na podstawie 4-godzinnej sesji z tytułem na pokazie w Londynie.

  1. Graliśmy w Assassin's Creed Origins – czas rewolucji
  2. Oficjalna strona gry
  3. Assassin’s Creed: Origins – kompendium wiedzy
Assassin's Creed Origins

Assassin's Creed Origins

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 27 października 2017

Informacje o Grze
7.9

GRYOnline

7.9

Gracze

8.6

Steam

8.5

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

28

Adrian Werner

Autor: Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2017-10-05
18:44

szczypiorofixpw Pretorianin

Nius na miarę możliwości spauzowania rozgrywki w nowym Need For Speedzie... żenada

Komentarz: szczypiorofixpw
2017-10-06
00:27

yadin Legend

yadin

A jutro będzie news o tym, ze menu pauzy nie będzie zakrywało ekranu gry.

Komentarz: yadin
2017-10-06
00:36

Predi2222 Legend

Predi2222

Ło kutwa, jest progres :)

Komentarz: Predi2222
2017-10-06
08:11

damianyk Generał

Wszystko fajnie, tylko jakieś to takie... wtórne. Czerpią garściami ze wszystkich gier które odniosły duży sukces. Całkiem porzucili pierwotne założenia Assassin's Creeda. To już nie będzie taka gra jakiej chciałem, tylko kolejny, może i dobry, ale któryś już z rzędu erpeg.

Komentarz: damianyk
2017-10-09
11:45

tosiekkeisot Generał

tosiekkeisot

Rzeczywiście duża zmiana. Dobra zmiana.

"Na łatwym poziomie trudności wciąż będziemy musieli walczyć"

A niech to! Myślałem że wrogowie zaczną padać na sam widok gracza.

Komentarz: tosiekkeisot

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl