Firma Capcom ujawniła datę premiery pecetowej edycji Dragon's Dogma: Dark Arisen, jak również wymagania sprzętowe tej produkcji. Tytuł zadebiutuje na PC 15 stycznia.
Firma Capcom ujawniła garść kolejnych informacji na temat pecetowego wydania gry Dragon’s Dogma: Dark Arisen wraz z nowym zwiastunem. Produkcja zadebiutuje na komputerach osobistych 15 stycznia, przy czym można już składać zamówienia przedpremierowe poprzez sklep Steam. Oprócz ogłoszonych wcześniej rozbudowanych opcji graficznych tytuł będzie obsługiwać rozdzielczość 4K i wyświetlać obraz w płynnych 60 klatkach na sekundę. Jeśli chodzi o sterowanie, to możliwe ma być korzystanie zarówno z duetu „myszka i klawiatura”, jak i konsolowych kontrolerów czy też Steam Controllera. Produkcja uwzględni też – oprócz podstawowej wersji DD: DA – wszystkie DLC wydane od czasu premiery gry w 2013 roku.
Minimalne:
Zalecane:
Warto nadmienić, że według Capcom możliwe będzie granie na najwydajniejszych zintegrowanych układach graficznych czy też współczesnych laptopach do gry wyposażonych w oddzielny procesor graficzny GPU (aczkolwiek wydawca za to nie ręczy). Poniżej możecie zobaczyć garść grafik ujawnionych przez wydawcę pecetowego wydania Dragon’s Dogma: Dark Arisen.
Dragon’s Dogma: Dark Arisen to rozszerzona wersja gry Dragon’s Dogma, wydanej na konsole Xbox 360 i PlayStation 3 w 2012 roku. Akcja gry została osadzona w klasycznym świecie fantasy, gracze zaś wcielają się w rolę naznaczonego wybrańca z zadaniem zgładzenia smoka i poznania swojej prawdziwej tożsamości. W rozszerzeniu otrzymaliśmy dodatkową lokację – wyspę Bitterblack – oraz zadania fabularne, nie wspominając o kolejnym poziomie umiejętności postaci oraz masie nowego sprzętu czy ulepszeń i modyfikacji. Zmieniono też nieco mechanizmy rozgrywki w celu zapewnienia bardziej komfortowej rozgrywki.
GRYOnline
Gracze

Autor: Jakub Błażewicz
Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).