Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 9 maja 2015, 14:30

autor: Piotr Doroń

Dragon Nest: Labyrinth - hack'n'slash w uniwersum pecetowej gry MMO zadebiutuje latem

Tego lata na platformach Google Play i App Store zadebiutuje anglojęzyczna wersja RPG-a akcji Dragon Nest: Labyrinth. Produkcja koreańskiego studia Eyedentity Games zostanie wydana w modelu free-to-play.

Od pewnego czasu południowokoreańskie studio Eyedentity Games pracuje nad kontynuacją udanej gry MMORPG Dragon Nest. Zanim tytuł zostanie oddany w ręce graczy pecetowych, posiadacze smartfonów i tabletów z systemami Android oraz iOS sprawdzą w akcji anglojęzyczną wersję mobilnego spin-offu serii, zatytułowanego Dragon Nest: Labyrinth. Produkcja będzie reprezentować gatunek hack’n’slash i najprawdopodobniej zostanie wydana w modelu darmowym z opcjonalnymi mikropłatnościami. Premiera odbędzie się latem.

Akcja Dragon Nest: Labyrinth zostanie osadzona w tym samym uniwersum, co pecetowy oryginał. Odwiedzimy jednak stosunkowo niewielki wycinek Lagendii. Większość czasu spędzimy bowiem w tytułowym, podziemnym Labiryncie – mrocznych lochach zlokalizowanych w jednym z najstarszych regionów krainy. Głównym celem będzie odnalezienie pradawnego skarbu, na straży którego stoi potężny smok.

Do dyspozycji graczy oddanych zostanie kilkoro bohaterów, reprezentujących cztery odmienne klasy (m.in. wojownik i czarodziejka). Z czasem dołączą do nas inni poszukiwacze przygód, zwiększając wspólne szanse na końcowy sukces. W trybie solowym zostaną oni obdarzeni sztuczną inteligencją, natomiast w ramach sieciowego multiplayera wcielą się w nich znajomi lub losowo dobrane osoby. W grze znajdzie się także tryb PvP z globalnymi rankingami.

Dragon Nest: Labyrinth zapowiada się na standardowego hack’n’slasha. Rozgrywka będzie polegać na toczeniu walk z kolejnymi, coraz trudniejszymi przeciwnikami, w tym potężnymi bossami, i zagłębianiu się w tajemniczy Labirynt. W grze nie zabraknie systemu rozwoju bohaterów (bazującego na wykorzystaniu run i kamieni szlachetnych), pozwalającego odblokować ponad czterdzieści umiejętności specjalnych. Ze skrzyń i przeciwników wypadnie około 500 typów przedmiotów, w tym bogaty ekwipunek ofensywny i obronny. Co ciekawe, w ramach craftingu będziemy mogli użyć ich jako składników do produkcji potężnych broni i artefaktów.

Ważnym elementem gry będzie należąca do nas Wioska Goblinów. Każdy gracz otrzyma własną osadę, którą w miarę rozwoju wypadków będzie rozwijać i ulepszać. Wioska będzie źródłem dodatkowych aktywności, takich jak chociażby łowienie ryb. Natomiast kopalnie i hodowle zapewnią stały dopływ złota, surowców i przedmiotów leczących. Nie zabraknie też możliwości odwiedzania wiosek znajomych.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej