Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 24 lutego 2014, 19:05

autor: Ender

Divinity: Grzech Pierworodny – premiera wiosną tego roku, nowy trailer gry

Studio Larian ostatecznie potwierdziło wiosenny termin premiery gry Divinity: Grzech Pierworodny. Równocześnie deweloperzy opublikowali nowy trailer tytułu. Na krótkim filmie zobaczymy nowe lokacje i przeciwników, które nie są dostępne w wydanej już testowej wersji produkcji.

W pełną wersję gry zagramy wiosną. Oczywiście jeżeli deweloperzy nie zdecydują się na kolejne zmiany planów - Divinity: Grzech Pierworodny – premiera wiosną tego roku, nowy trailer gry - wiadomość - 2014-02-24
W pełną wersję gry zagramy wiosną. Oczywiście jeżeli deweloperzy nie zdecydują się na kolejne zmiany planów

Od stycznia wszyscy zainteresowaniu grą Divinity: Grzech Pierworodny, klasycznym cRPG-iem stworzonym przez weteranów z belgijskiego studia Larian, mogą zakupić jej wczesną testową wersję. Wrażenia z Alfy opisane zostały zresztą dość obszernie przez redaktorów naszego serwisu.

Według zapowiedzi deweloperów z września, ostateczna i pełna edycja tytułu miała zadebiutować pod koniec tego miesiąca. Na początku lutego twórcy stwierdzili jednak, że potrzebują więcej czasu na dopracowanie swojego dzieła. Z tego powodu ogłosili, że Divinity pojawi się w sprzedaży najprawdopodobniej dopiero wiosną bieżącego roku. Niestety, wciąż nie znamy nawet docelowego miesiąca premiery. Warto dodać, że Larian zmieniał już wcześniej swoje wydawnicze plany. Pierwotnie bowiem Grzech Pierworodny miał trafić na dyski twarde graczy w listopadzie.

Producenci opublikowali dziś kolejny krótki trailer produkcji, potwierdzając równocześnie wiosenny termin debiutu gry. Zobaczymy na nim nowe lokacje, przeciwników oraz system pogodowy.

Divinity: Grzech Pierworodny jest kolejną odsłona uznanej serii gier spod szyldu Divinity, będącą jednocześnie prequelem Divine Divinity. Produkcja została sfinansowana w kwietniu 2013 roku, w serwisie Kickstarter. Twórcy prosili graczy o 400 tys. dolarów na dokończenie projektu, ostatecznie otrzymali od fanów ponad 900 tys dolarów. Za tytuł odpowiedzialne jest belgijskie studio Larian. Firma została założona w 1996 roku, ale w świadomości graczy zaistniała dopiero po premierze pierwszej części Divinity, która miała miejsce w 2002 roku. Ostatnią produkcją dewelopera jest Divinity: Dragon Commander – ciekawy miks gry akcji, RPG i strategii czasu rzeczywistego, o którym szerzej przeczytacie w naszej recenzji.

  1. Wszystko, co chcieliście wiedzieć o Divinity: Original Sin - czy będzie to RPG grzechu wart?
  2. Oficjalna strona gry