Studio Codemasters ujawniło minimalne wymagania sprzętowe gry rajdowej DiRT Rally 2.0. Dowiedzieliśmy się również, że zaoferuje ona polski dubbing.

Przedwczoraj studio Codemasters zapowiedziało DiRT Rally 2.0, czyli kontynuację ciepło przyjętej gry wyścigowej z 2015 roku. Mogliśmy wtedy obejrzeć zwiastun i poznać pierwsze konkrety. Natomiast dzisiaj na Steamie pojawiła się strona poświęcona produkcji, przynosząc nam garść świeżych informacji.
Dowiedzieliśmy się dzięki temu, że gra otrzyma pełną polską wersję językową. Cieszy to tym bardziej, że DiRT Rally 2.0 pozwoli rywalizować na trasach w Polsce. Odwiedzimy również Nową Zelandię, Argentynę, Hiszpanię, Australię oraz Stany Zjednoczone. Dzięki licencji Mistrzostw Świata FIA World Rallycross będziemy ścigali sie w Barcelonie, Montalegre, Mettet, Lohéac Bretagne, Trois-Rivieres, Hell, Höljes i Silverstone w ramach różnorodnych serii. Cena produkcji na Steamie wynosi 214,99 złotych za wydanie standardowe i 289,99 zł za edycję deluxe, oferującą m.in. dostęp do Porsche 911 RGT Rally Spec oraz dwa DLC z dodatkowymi autami i trasami.
Zasiądziemy za kierownicą ponad pięćdziesięciu aut, wśród których znajdziemy takie modele, jak VW Polo GTI R5, Mitsubishi Lancer Evolution X, Citroen C3 R5 czy Chevrolet Camaro GT4.R. Wszystkie pojazdy będzie można modyfikować i ulepszać dzięki rozbudowywanemu tuningowi.
Pojawi się także opcja stworzenia własnego zespołu i zatrudniania pracowników. Ponadto autorzy zamierzają utrzymać zainteresowanie graczy przez długi czas dzięki codziennym, tygodniowym i miesięcznym wyzwaniom ze światowymi tabelami liderów i wydarzeniami.
Na Steamie opublikowano również minimalne wymagania sprzętowe DiRT Rally 2.0.
Przypomnijmy, że DiRT Rally 2.0 zmierza na pecety oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. Gra ukaże się 26 lutego przyszłego roku.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
32

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.