Diablo 2: Resurrected, czyli odświeżona wersja klasycznego hack'n'slasha studia Blizzard Entertainment, sprzedało się już w ponad 5 mln egzemplarzy.
Ludzie ze studia Vicarious Visions mają powody do zadowolenia. Sprzedaż gry Diablo II: Resurrected przekroczyła już bowiem 5 mln egzemplarzy.
Przypomnijmy, że gra ukazała się we wrześniu ubiegłego roku i dostępna jest na PC oraz konsolach PlayStation 4, Xbox One, PlayStation 5, Xbox Series X/S i Nintendo Switch.
Diablo II: Resurrected zadebiutowało z wieloma problemami technicznymi, ale do teraz twórcom udało się wyeliminować większość najpoważniejszych niedoróbek. Niedawno ukazał się wielki patch 2.4, który przyniósł masę wyczekiwanych nowości i ulepszeń.
Następne tygodnie zapowiadają się owocnie dla fanów gry, gdyż 28 kwietnia wystartuje pierwszy sezon rankingowy w Diablo II: Resurrected. W jego ramach gracze będą rywalizowali w czterech drabinkach (standardowej, hardkorowej, standardowej dodatku oraz hardkorowej dodatku). Każda z nich będzie wymagała stworzenia nowej postaci i zebrania jak największej liczby punktów doświadczenia w określonym czasie.
Warto wspomnieć, że kilka dni temu zakończył się proces integracji Vicarious Visions ze studiem Blizzard Entertainment. Twórcy Diablo II: Resurrected funkcjonują teraz pod nazwą Blizzard Albany i pomagają obecnie przy Diablo IV. Niemniej zespół pozostanie w swoim dotychczasowym biurze i nie ulegnie przeniesieniu do głównego oddziału Blizzarda.
GRYOnline
Gracze
OpenCritic
59

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.