Dark Souls III na PC w 60 klatkach na sekundę
Ostatnio w sieci zaczęła krążyć plotka głosząca, że PC-towe Dark Souls III będzie miało blokadę animacji do 30 klatek na sekundę. Na Twitterze produkcji poinformowano jednak, że to nieprawda i tytuł umożliwi zabawę w 60 klatkach.
Kamil Zwijacz

Ostatnio w sieci pojawiły się informacje, według których PC-towa wersja Dark Souls III miałaby posiadać blokadę animacji do 30 klatek na sekundę. Na oficjalnym profilu serii w serwisie Twitter postanowiono zdementować te plotki i ogłoszono, że gracze komputerowi mogą liczyć na 60 klatek. Oczywiście wszystko rozbijać będzie się o posiadany sprzęt, ale jeżeli dysponujecie odpowiednio mocnym komputerem, to animacja nie będzie blokowana sztucznie na niższym poziomie. Premiera produkcji planowana jest na 12 kwietnia, a oprócz wydania PC-towego, na rynku pojawi się także wersja na konsole Xbox One i PlayStation 4. Z obszernymi fragmentami rozgrywki z tej ostatniej zapoznacie się w naszym wcześniejszym newsie.

Dark Souls III to trzecia odsłona serii Dark Souls, zapoczątkowanej w 2011 roku grą o tym samym tytule. Cykl studia From Software zaliczany jest do gatunku RPG akcji. Podczas zabawy trafiamy do fantastycznego, mrocznego i pełnego niebezpieczeństw świata, w którym musimy walczyć o przetrwanie. Na naszej drodze stają liczni przeciwnicy oraz potężni bossowie, którzy sprawiają, że śmierć towarzyszy nam na każdym kroku.
Najnowsza odsłona jest pierwszą przygotowaną wyłącznie z myślą o konsolach PlayStation 4, Xbox One i komputerach osobistych, więc będzie mogła się pochwalić dużo lepszą grafiką, niż poprzedniczki. Ponadto twórcy planują kilka innych zmian, w tym chociażby bardziej widowiskowe potyczki z bossami, którzy w trakcie starcia mają przechodzić przez różne fazy, zmuszając nas do zmieniania taktyki. W systemie walki pojawią się specjalne ataki weapon arts i pasek many, a rozgrywka będzie nieco szybsza niż wcześniej.

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
Komentarze czytelników
Elessar1984 Generał

A mnie drażni, że do dziś nie podali oficjalnych wymagań sprzętowych. Dawno temu jakieś portale podawały wymagania, ale nieoficjalnie a do dziś mogło się zmienić wszystko.
zanonimizowany283992 Legend
@wcogram
Gram od prawie 2 lat w CSGO, mam monitor 120hz i w CSie generalnie lubię mieć 200FPS+.
Ale akurat w grze na tyle "wolnej" co Dark Souls absolutnie nie czuć różnicy, podałem to nawet jako przykład jakiś czas temu: https://www.gry-online.pl/forum/dylemat-do-wyboru-karty-graficznej-i-monitora/z8d4fce2#post0-13958625
Ba, nawet do 30FPS w jedynce byłem w stanie się przyzwyczaić bez problemu.
kaszanka9 Legend

Na dobrą sprawę każda gra teraz powinna mięć do wyboru blokadę na 30, 60, 120 i 144 fps, a do tego 21:9 + przesuwalny HUD, a najlepiej jakby pisali tak, aby wchodziło dowolna rozdzielczość to sobie oszczędzą trudu, bo jak muszą dostosować pod 16:9, 16:10 i 21:9 to równie dobre mogą zrobić uniwersalnie, zamiast na sztywno sprawdzać.
kęsik Legend

Ehh, muszę wreszcie skończyć dwójkę, która po 20h grania mnie już strasznie zaczęła nudzić nie oferując już żadnego wyzwania i rzuciłem ją w kąt. Z drugiej strony długo nie grałem i mam opory przed powrotem bo wyszedłem z wprawy a od początku grać mi się nie chce.
ForumToskanium34 Chorąży
Skąd to info że premiera w Polsce 15 kwietnia ?