Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 11 marca 2016, 09:16

autor: Góral

Dark Souls III na PC w 60 klatkach na sekundę

Ostatnio w sieci zaczęła krążyć plotka głosząca, że PC-towe Dark Souls III będzie miało blokadę animacji do 30 klatek na sekundę. Na Twitterze produkcji poinformowano jednak, że to nieprawda i tytuł umożliwi zabawę w 60 klatkach.

W Dark Souls III na PC na graczy czekać będzie wiele przeciwności losu, ale na pewno nie blokada animacji do 30 klatek. - Dark Souls III na PC w 60 klatkach na sekundę - wiadomość - 2016-03-11
W Dark Souls III na PC na graczy czekać będzie wiele przeciwności losu, ale na pewno nie blokada animacji do 30 klatek.

Ostatnio w sieci pojawiły się informacje, według których PC-towa wersja Dark Souls III miałaby posiadać blokadę animacji do 30 klatek na sekundę. Na oficjalnym profilu serii w serwisie Twitter postanowiono zdementować te plotki i ogłoszono, że gracze komputerowi mogą liczyć na 60 klatek. Oczywiście wszystko rozbijać będzie się o posiadany sprzęt, ale jeżeli dysponujecie odpowiednio mocnym komputerem, to animacja nie będzie blokowana sztucznie na niższym poziomie. Premiera produkcji planowana jest na 12 kwietnia, a oprócz wydania PC-towego, na rynku pojawi się także wersja na konsole Xbox One i PlayStation 4. Z obszernymi fragmentami rozgrywki z tej ostatniej zapoznacie się w naszym wcześniejszym newsie.

Dark Souls III na PC w 60 klatkach na sekundę - ilustracja #2

Dark Souls III to trzecia odsłona serii Dark Souls, zapoczątkowanej w 2011 roku grą o tym samym tytule. Cykl studia From Software zaliczany jest do gatunku RPG akcji. Podczas zabawy trafiamy do fantastycznego, mrocznego i pełnego niebezpieczeństw świata, w którym musimy walczyć o przetrwanie. Na naszej drodze stają liczni przeciwnicy oraz potężni bossowie, którzy sprawiają, że śmierć towarzyszy nam na każdym kroku.

Najnowsza odsłona jest pierwszą przygotowaną wyłącznie z myślą o konsolach PlayStation 4, Xbox One i komputerach osobistych, więc będzie mogła się pochwalić dużo lepszą grafiką, niż poprzedniczki. Ponadto twórcy planują kilka innych zmian, w tym chociażby bardziej widowiskowe potyczki z bossami, którzy w trakcie starcia mają przechodzić przez różne fazy, zmuszając nas do zmieniania taktyki. W systemie walki pojawią się specjalne ataki weapon arts i pasek many, a rozgrywka będzie nieco szybsza niż wcześniej.