Zespół CD Projekt RED ogłosił, że premiera Cyberpunka 2077 nie zostanie opóźniona z powodu koronawirusa. Deweloperzy będą kontynuowali prace nad grą, tyle że z własnych domów.

Z powodu koronawirusa ostatnie dni były wypełnione informacjami o zatrzymaniu prac nad wieloma projektami i opóźnieniami innych. Studio CD Projekt RED postanowiło uspokoić fanów informując, że premiera gry Cyberpunk 2077 nie zostanie przełożona na późniejszy termin i nastąpi zgodnie z planem, czyli we wrześniu tego roku.
W ostatnich dniach zagrożenie chorobą COVID-19 spowodowało, że studio przestawiło się na tryb pracy zdalnej, tak aby pracownicy mogli kontynuować produkcję bezpiecznie z domów. W tym celu m.in. ulepszono infrastrukturę sieciową.
Spośród mediów rozrywkowych branża gier jest jedną z najlepiej nadających się do pracy zdalnej. Dlatego choć część projektów zostanie najpewniej opóźnionych, to wpływ koronawirusa powinien być mniejszy niż w przypadku np. filmów i seriali, gdzie kontynuowanie produkcji stało się praktycznie niemożliwe.
Przypomnijmy, że początkowo Cyberpunk 2077 miał ukazać się w kwietniu tego roku, ale ostatecznie premierę przełożono na 17 września. Natomiast na tryb multiplayer najpewniej poczekamy do 2022 roku. Produkcja trafi równocześnie na pecety oraz konsole Xbox One i PlayStation 4.
Studio CD Projekt RED kilka dni temu przesłało grę do agenci zajmujących się przyznawaniem kategorii wiekowych, takich jak PEGI czy ESRB, co oznacza, że prace są już na ukończeniu. Niedawno dowiedzieliśmy się również, że w Polsce wydawcą pudełkowej wersji Cyberpunka 2077 będzie firma Cenega.
Więcej:Jak otworzyć drzwi Ottona w The Outer World 2? Wyjaśniamy rozwiązanie zagadki
 
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
65

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.