Cyberpunk 2077 otrzyma jeszcze jedną aktualizację. CD Projekt Red zamierza dodać obsługę FSR 3.0
Cyberpunk 2077 jednak otrzyma jeszcze jedną aktualizację. Do gry wprowadzona zostanie obsługa FSR 3.0.

Chociaż zgodnie z informacjami dostarczonymi przez twórców rozwój Cyberpunka 2077 dobiegł już końca, okazuje się, że gra wciąż ma otrzymać jeszcze jedną aktualizację. Rozmawiając z rzecznikiem studia CD Projekt Red, redakcja serwisu IGN otrzymała potwierdzenie, że do gry zaimplementowana zostanie obsługa FidelityFX Super Resolution 3 (FSR 3.0).
Nadal pracujemy nad obsługą FSR 3.0 dla Cyberpunka 2077, ale nie mam jeszcze aktualnych informacji na temat jej dostępności.
Dla niezaznajomionych – FSR 3.0 to technologia dynamicznego skalowania obrazu, która pozwala na osiągnięcie znacznie większej liczby klatek na sekundę przy zachowaniu odpowiednio wysokiej jakości obrazu. Opracowana została przez AMD jako technologiczny odpowiednik DLSS od Nvidii.
Co ciekawe, niektórzy gracze zauważyli już zmianę dokonaną przez studio CD Projekt Red w plikach gry na platformie Steam. Poprzez stronę SteamDB możemy dostrzec nowy tzw. branch, który został zaktualizowany 2 dni temu. Nie wiadomo jednak, czy jest to omawiana wersja z obsługą FSR 3.0.
Przypomnijmy, że po wydaniu aktualizacji 2.12, zespół odpowiedzialny za Cyberpunka 2077 miał rzekomo zostać przeniesiony do innych projektów studia. Tak przynajmniej wynika z wykresu udostępnionego wraz z wynikami finansowymi grupy. Firma skupia się już głównie na Wiedźminie 4, który w drugiej połowie tego roku ma wejść w fazę pełnej produkcji.

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
- patche i aktualizacje
- CD Projekt RED
- polskie gry
- gry RPG
- PC
- PS5
- XSX
Komentarze czytelników
UrBan_94 Senator

Wy czasami sprawdzacie co piszecie i co publikujecie?
trejangry Pretorianin
Jakaś przybliżona data wydania poprawki?
Jaya Generał
Bez Ray Reconstruction chyba nie ma co grać z overdrive. Przełączałem w opcjach i zdecydowanei bez niego bardziej wszystko mydli obraz.
Z tym ficzerem światło z emiterów pojawia się tam gdzie wcześniej ich nie było, daje ogromnego tak na prawdę kopa jakości - więcej może w sumie ma sens niż generator klatek.
Ponadto FSR zawsze radził sobie gorzej z odszumianiem rasteryzacji, a już na pewno będzie miał problem z odszumianiem promieni i jest opcja generacji klatek z FSR, a odszumianie z DLSS + RT? Coś jakoś wątpię, ale może.
Generatory klatek mają zbyt dużo wad i wolę stabilne 60fps w hogwardzie z V-Sync niż np 120fps, które przez różne zjawiska powodują, że gra wydaje się chodzić mniej stabilnie. W CP77 można sobie pochodzić na klawiaturze z A i D, żeby się długo zastanawiać czy warto. Na szczęście w CP77 Overdrive nadrabia jakością te 90fps które się wydają z tym A/D jak połowa klatek, pomimo wysokiego/niespadającego licznika klatek i się zapomina, lekcewarzy artefakty graficzne.
Rabit86 Chorąży
FSR 3.0 to nic nadzwyczajnego dopiero 3.1 ma wprowadzi poprawioną jakość obrazu.