Cyberpunk 2077 niczym Borderlands z modyfikacją Borderlandfy2077
Cyberpunk 2077 doczekał się modyfikacji, która upodabnia go do gier z serii Borderlands. Mod Borderlandfy2077 dodaje do krawędzi trójwymiarowych obiektów grubą, komiksową kreskę. Efekt prezentuje się znakomicie.

- w serwisie Nexus Mods jest dostępna modyfikacja, która upodabnia Cyberpunka 2077 na PC do gier z serii Borderlands;
- mod dodaje do elementów graficznych grubą, komiksową kreskę;
- efekty jego działania robią wrażenie zwłaszcza na samochodach, broni i postaciach.
Co by nie mówić o grze Cyberpunk 2077, najnowsze dzieło studia CD Projekt RED na PC pozwala w dość dużym stopniu „wyszaleć się” twórcom wszelakich modyfikacji. Dowodem na to jest mod o nazwie Borderlandfy2077, który upodabnia tę produkcję do gier z serii Borderlands, dodając do krawędzi elementów graficznych grubą, komiksową kreskę. Imponujące efekty działania modyfikacji, którą pobierzecie z serwisu Nexus Mods, możecie zobaczyć na poniższym filmie.
Nim rozpoczniecie seans, musicie wiedzieć, że w międzyczasie jej autor zdążył już wprowadzić poprawkę, dzięki której efekt nie występuje już w elementach interfejsu, a jedynie na trójwymiarowych obiektach. Ponadto materiał wideo prezentuje jedną z pierwszych misji, toteż jeśli nie chcecie natknąć się na spoilery i psuć sobie zabawy z grą, ograniczcie się do obejrzenia pierwszych dziewięciu minut. Inna sprawa, że zadanie, w którym na polecenie Deksa V i Jackie muszą zdobyć od gangu Maelstrom robota wykradzionego korporacji Militech, na długo przed premierą gry było opisywane przez branżowe media, a nawet prezentowane przez twórców.
Inny (choć znacznie krótszy) materiał wideo, prezentujący w akcji opisywaną modyfikację, znajdziecie pod tym adresem.
Borderlandfy2077 sprawia, że Cyberpunk 2077 prezentuje się niczym swego rodzaju prequel (nie Pre-Sequel) cyklu Borderlands. Efekt wygląda znakomicie i choć jest widoczny na wszystkich obiektach, najbardziej może się podobać na samochodach, broni oraz postaciach. Wrażenie obcowania z grą z serii Borderlands rośnie podczas strzelanin, kiedy to z przeciwników zaczynają „wypadać” charakterystyczne cyfry, prezentujące zadawane im obrażenia.
Na koniec słówko o warstwie technicznej owej modyfikacji. Autor informuje, że jest ona kolejną wersją jego innego moda, czyli SuperVision. By ją uruchomić, najpierw musimy zainstalować najnowszą wersję narzędzia Reshade, a następnie wkleić plik Borderlandfy2077.fx do folderu Cyberpunk 2077\bin\x64\reshade-shaders\Shaders\ i aktywować ją w grze.
Salmo, czyli autor moda Borderlandfy2077, udzielił nam zgody na umieszczanie swoich projektów na naszym FTP wraz z polskimi instrukcjami instalacji.
Poza wspominaną modyfikacją twórca przygotował z myślą o Cyberpunku 2077 również inne ciekawe projekty, takie jak dodający do gry tryb noktowizji NightVision, czy HDR Fix, który poprawia wygląd tego efektu na monitorach i telewizorach obsługujących tę technologię.
- Borderlandfy2077 - pobierz modyfikację
- NightVision - pobierz modyfikację
- HDR FIX - pobierz modyfikację

- Oficjalna strona internetowa gry Cyberpunk 2077
- Recenzja gry Cyberpunk 2077 - samuraju, masz świetne RPG do ogrania
- Cyberpunk 2077 na PS4 to katastrofa. Miałeś spalić miasto, nie konsolę, samuraju
- Wszystko o Cyberpunk 2077

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
Komentarze czytelników
Wilk1999 Generał

Nie ma co, ta modyfikacja jest w istocie piękna. Nic tylko podziwiać te graficzne efekty. Smutne było by życie gracza PC-towego bez modów.
Kowalus20 Generał

Skoro czerpie od innych to niech robi to na poziomie, albo po prostu nawet nie probuje
Bukary Legend

Albo w sklepie by jakaś piguła była do kupienia co np. na 10 min tak grę by zmieniała było by zabawnie.
Powiem szczerze, że to jest naprawdę fajny pomysł.
wwad Generał
Fajnie to wygląda :)
Muszę przyznać że DLC z mini gierką w tym klimacie w Cyberpanku było by mile widziane. Albo jakaś misja czy coś no pole do popisu by na pewno było.
Albo w sklepie by jakaś piguła była do kupienia co np. na 10 min tak grę by zmieniała było by zabawnie.
eXiv Centurion
Niestety ani to dobry Borderlands (buildy, klasy, strzelanie, lootowanie), ani to dobre GTA (zachowanie ludzi, aktywności w mieście, interaktywność, walka z policją). Gra ma w głębi siebie szkielet Wiedźmina, którego mechaniki w samochodowym mieście z bronią palną średnio się przenikają.
Ciekawe czy Bordery 4 będą jechać na ray tracingu :D