Infinity Ward w przyszłym tygodniu może pokazać teaser trailer Call of Duty: Modern Warfare 2. Tajemnicza grafika w social mediach przedstawia Ghosta – znanego bohatera cyklu.
Infinity Ward zdaje się przygotowywać fanów na nowe wieści o wyczekiwanej strzelance Call of Duty: Modern Warfare 2. Na oficjalnym koncie amerykańskiego studia w serwisie Twitter zdjęcia profilowe oraz w tle zostały zastąpione czarnym obrazkiem. Szybko okazało się, że kryje się za nim coś więcej – po rozjaśnieniu grafiki można na niej zobaczyć postać Ghosta, bohatera dobrze znanego fanom serii. Z pewnością jest to przemyślany sposób na zwrócenie uwagi, ponieważ ten sam zabieg zastosowano również na Facebooku i Instagramie zespołu.
Prawdopodobnie w ten sposób deweloper daje fanom znać, że wkrótce w sieci pojawi się więcej informacji na temat Call of Duty: Modern Warfare 2. RalphsValve – informator skupiony na tej produkcji – sugerował wcześniej, że pierwszy teaser gry pojawi się 30 kwietnia. W zeszłym roku zdradził również, że fabuła podąży tropem karteli narkotykowych, a wśród powracających postaci znajdzie się wspomniany Ghost.
Teraz RalphsValve ponownie zabrał głos za pośrednictwem Twittera, a jego doniesienia potwierdził informator Tom Henderson, który do tej pory całkiem trafnie wypowiadał się na temat cyklu.
To prawda – wiarygodni mieszkańcy Południowej Kalifornii i influencerzy otrzymują zaproszenia do testów gry Modern Warfare II, które odbędą się w przyszłym tygodniu. Ekscytujące czasy.
Jeżeli plotki okażą się prawdą, wkrótce poznamy więcej szczegółów o Call of Duty: Modern Warfare 2. Przypomnijmy, że tytuł będzie kontynuacją Call of Duty: Modern Warfare z 2019 roku, które z kolei jest rebootem popularnej podserii strzelanek z charyzmatycznym kapitanem Johnem Price’em.
GRYOnline
Gracze
Steam
25

Autor: Krzysztof Kałuziński
W GRYOnline.pl związany z Newsroomem. Nie boi się podejmowania różnych tematów, choć preferuje wiadomości o niezależnych produkcjach w stylu Disco Elysium. W dzieciństwie pisał opowiadania fantasy, katował Pegasusa, a potem peceta. Pasję przekuł w zawód redaktora portalu dla graczy prowadzonego z przyjacielem, jak również copywritera oraz doradcy w sklepie z konsolami. Nie przepada za remake'ami i growymi tasiemcami. Od dziecka chciał napisać powieść, choć zdecydowanie lepiej tworzy mu się bohaterów niż fabułę. Pewnie dlatego tak pokochał RPGi (papierowe i wirtualne). Wychowały go lata 90., do których chętnie by się przeniósł. Uwielbia filmy Tarantino, za sprawą Mad Maksa i pierwszego Fallouta zatracił się w postapo, a Berserk przekonał go do dark fantasy. Dziś próbuje sił w e-commerce i marketingu, jednocześnie wspierając Newsroom w weekendy, dzięki czemu wciąż może kultywować dawne pasje.