Cities: Skylines - znamy minimalne i zalecane wymagania sprzętowe

Na stronie gry Cities: Skylines w serwisie Steam pojawiły się minimalne oraz rekomendowane wymagania sprzętowe tego symulatora zarządzania miastem. Dzieło fińskiego studia Colossal Order zadebiutuje 10 marca.

Jakub Mirowski

Komentarze

Na stronie internetowej gry Cities: Skylines w serwisie Steam pojawiły się minimalne oraz rekomendowane wymagania sprzętowe nadchodzącej produkcji studia Colossal Order. Do odpalenia tego symulatora zarządzania miastem nie będzie potrzeba komputera z najwyższej półki – dać sobie z nim radę powinny nawet konfiguracje sprzed kilku lat.

Aby zbudować swoją własną metropolię nie potrzeba będzie najmocniejszego sprzętu. - Cities: Skylines - znamy minimalne i zalecane wymagania sprzętowe - wiadomość - 2015-02-16
Aby zbudować swoją własną metropolię nie potrzeba będzie najmocniejszego sprzętu.

Minimalne wymagania sprzętowe:

  • System operacyjny: Windows XP/Vista/7/8/8.1 (wersja 64-bitowa)
  • Procesor: Core 2 Duo 3.0 GHz/Athlon 64 X2 6400+ 3.2 GHz lub lepszy
  • Pamięć RAM: 4 GB
  • Karta grafiki: GeForce GTX 260/Radeon HD 5670
  • Dysk twardy: 4 GB wolnego miejsca

Zalecane wymagania sprzętowe:

  • System operacyjny: Windows 7/8 (wersja 64-bitowa)
  • Procesor: Core i5-3470 3.2 GHz/FX-6300 3.5 GHz lub lepszy
  • Pamięć RAM: 6 GB
  • Karta grafiki: GeForce GTX 660/Radeon HD 7870
  • Dysk twardy: 4 GB wolnego miejsca
Czy fińskie studio Colossal Order jest w stanie rzucić rękawicę serii SimCity? - Cities: Skylines - znamy minimalne i zalecane wymagania sprzętowe - wiadomość - 2015-02-16
Czy fińskie studio Colossal Order jest w stanie rzucić rękawicę serii SimCity?

Cities: Skylines ukaże się na PC, Macu i Linuksie 10 marca. Studio Colossal Order, które ma już na swoim koncie dwie części Cities in Motion, z pewnością chce pokazać, że na rynku symulatorów zarządzania miastem znajdzie się miejsce nie tylko dla kolejnych odsłon cyklu SimCity, tworzonych przez EA Maxis. Zadanie to będzie o tyle prostsze, że ostatnia część tej popularnej serii spotkała się z ostrą krytyką ze strony fanów, którzy narzekali przede wszystkim na brak trybu offline. Tymczasem Cities: Skylines błędów konkurencji nie ma zamiaru powtarzać, zamiast tego proponując ciekawe rozwiązania, takie jak osobna polityka wobec każdej z dzielnic czy duże znaczenie stosunków handlowych z innymi miastami. Jak to wszystko sprawdzi się w praktyce, przekonamy się za niecały miesiąc. Miejmy tylko nadzieję, że nie skończy się na kolejnym niewypale pokroju Cities XXL

8.1

GRYOnline

8.3

Gracze

9.3

Steam

8.3

OpenCritic

OCEŃ
Oceny

4

Jakub Mirowski

Autor: Jakub Mirowski

Z GRYOnline.pl związany od 2012 roku: zahaczył o newsy, publicystykę, felietony, dział technologiczny i tvgry, obecnie specjalizuje się w ambitnych tematach. Napisał zarówno recenzje trzech odsłon serii FIFA, jak i artykuł o afrykańskiej lodówce low-tech. Poza GRYOnline.pl jego materiały na temat uchodźców, migracji oraz zmian klimatycznych publikowane były m.in. w Krytyce Politycznej, OKO.press i Nowej Europie Wschodniej. W kwestii gier jego zakres zainteresowań jest nieco węższy i ogranicza się do wszystkiego, co wyrzuci z siebie FromSoftware, co ciekawszych indyków i tytułów typowo imprezowych.

Evolve nie dało rady Dying Light. Top Empik - Tydzień 7

Następny
Evolve nie dało rady Dying Light. Top Empik - Tydzień 7

Wieści ze świata (Nintendo TVii, World of Tanks, Tron) 16/02/2015

Poprzedni
Wieści ze świata (Nintendo TVii, World of Tanks, Tron) 16/02/2015

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl