Ogromna reklama Cyberpunk 2077 pojawiła się na Times Square. CD Projekt RED wydaje grube miliony na marketing gry.
CD Projekt RED nie oszczędza na reklamach Cyberpunka 2077. Mimo przesunięcia premiery na początek grudnia, polskie studio nie zamierza odpuszczać nawet na moment. Tym razem zagrano wyjątkowo grubo.
Reklama Cyberpunka 2077 pojawiła się w najdroższym miejscu na Times Square w Nowym Jorku. Miesięczna rezerwacja kosztuje od 1,5 do 4 milionów dolarów. CD Projekt RED miało rzekomo zapłacić 2,5 miliona dolarów, co w przeliczeniu daje ponad 9,5 miliona złotych.

Ciężko w dzisiejszych czasach negować rolę reklamowania gier, nawet tak popularnych z punktu widzenia graczy marek jak Cyberpunk 2077. CD Projekt RED chce wyjść ze swoim tytułem do mainstreamu i nikogo nie powinny dziwić licencjonowane buty, energy drinki, smartfon czy współpraca z Porsche.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
86

Autor: Paweł Musiolik
Pisać o grach zaczynał na łamach serwisu SquareZone. Później pisał i szefował na nieistniejącym PSSite.com, zaś aktualnie prowadzi swojego bloga o grach. Nie napisał jeszcze tekstu, z którego byłby w 100% zadowolony. Przygodę z grami zaczął w wieku 3 lat, gdy udało mu się namówić ojca na kupno komputera C64. Rozbudzona przez Flimbo's Quest miłość do elektronicznej rozrywki rozkwitła podczas pierwszych przygód z Heroes of Might & Magic, osiągając apogeum po zakupie pierwszego PlayStation. Wraz z rosnącym wiekiem zaliczał kolejne kontakty z konsolami przenośnymi Nintendo, wrócił też na łono PC jako dodatkowej platformy do grania. Kolekcjonuje gry, jest fanem emulacji.