Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 29 października 2004, 07:52

Buntownik bez pulsu, czyli o debiutanckim produkcie studia Wideload Games

Znamy już więcej szczegółowych informacji dotyczących debiutanckiej gry studia Wideload Games, utworzonego na początku bieżącego roku przez Alexandra Seropiana – legendarnego założyciela firmy Bungie Software. Rebel without a Pulse to stworzona na zmodyfikowanym silniku Halo opowieść o pewnym zombie, który wyrusza z misją zrównania z ziemią bliżej niezidentyfikowanego miasta.

Znamy już więcej szczegółowych informacji dotyczących debiutanckiej gry studia Wideload Games, utworzonego na początku bieżącego roku przez Alexandra Seropiana – legendarnego założyciela firmy Bungie Software. Rebel without a Pulse to stworzona na zmodyfikowanym silniku Halo opowieść o pewnym zombie, który wyrusza z misją zrównania z ziemią bliżej niezidentyfikowanego miasta.

Buntownik bez pulsu, czyli o debiutanckim produkcie studia Wideload Games - ilustracja #1

Głównym bohaterem programu jest Stubbs, nieustannie rozkładający się aczkolwiek wyjątkowo sprawny przedstawiciel nieumarłej hordy, pragnący jednej rzeczy – śmierci istot żywych. W dokonywaniu masakry na ulicach metropolii z pewnością bogaty arsenał broni: eksplodujące granaty stworzone z jelit, zombie’a plwocina do ataków na odległość, odrywana ręka, która potrafi przedostać się przez ciasne przejścia, czy odseparowana od reszty ciała głowa, która służy Stubbsowi jako bluźniercza i siejąca zniszczenie kula do kręgli. Jakby tego wszystkiego było mało, nasz bohater może wgryzać się w mózgi żywych ludzi i w ten sposób powiększać szeregi powłóczącej nogami hordy.

Buntownik bez pulsu, czyli o debiutanckim produkcie studia Wideload Games - ilustracja #2

Rebel without a Pulse przedstawiony będzie w perspektywie trzeciej osoby i jak już wspomniałem wyżej, wykorzysta silnik z Halo. Program w wersjach na PC, Mac i Xbox trafi na półki sklepowe w lecie 2005 roku. Więcej informacji na temat Rebel Without a Pulse znajdziecie już wkrótce na oficjalnej stronie firmy.

Buntownik bez pulsu, czyli o debiutanckim produkcie studia Wideload Games - ilustracja #3

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej