Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 13 marca 2015, 09:38

autor: Kamil Zwijacz

Bloodborne ozłocone - gra ukaże się w Polsce 25 marca

Wyczekiwane RPG akcji Bloodborne uzyskało złoty status, co oznacza, że główne prace nad produkcją zostały zakończone i wyznaczona na 24 marca ( w Polsce dzień później) premiera odbędzie się zgodnie z planem.

Osoby wyczekujące premiery gry Bloodborne od studia From Software mogą odetchnąć z ulgą. Tytuł, w odróżnieniu od sporej ilości innych dużych produkcji, których debiut został w ostatnim czasie przełożony (w niektórych wypadkach nawet kilkukrotnie), ukaże się na konsoli PlayStation 4 zgodnie z planem, a więc 25 marca w Polsce. Wesołą nowinę przekazał menadżer tytułu w serwisie społecznościowym Twitter, oznajmiając, że projekt uzyskał złoty status. Oznacza to, że główne prace nad wyczekiwanym RPG akcji zostały zakończone, projekt przeszedł przez proces certyfikacji, a my możemy szykować pieniądze na jego zakup. Oczywiście nie oznacza to, że deweloperzy biorą się już za coś innego, gdyż cały czas szykowany jest patch, który pobierzemy w dniu premiery Bloodborne.

Bloodborne – jeden z przyjemniaczków, który stanie na naszej drodze. - Bloodborne ozłocone - gra ukaże się w Polsce 25 marca - wiadomość - 2015-03-13
Bloodborne – jeden z przyjemniaczków, który stanie na naszej drodze.
Bloodborne w skrócie:
  • Garunek: RPG akcji
  • Deweloper: From Software
  • Wydawca: Sony
  • Platformy sprzętowe: PS4
  • Polska data premiery: 25 marca 2015 roku

O nowej produkcji autorów serii Souls zostało już powiedziane naprawdę wiele, ale warto przypomnieć sobie najważniejsze fakty. Podczas zabawy trafimy do wiktoriańskiego miasteczka Yharnam, w którym rozpanoszyła się tajemnicza zaraza, zmieniająca ludzi i zwierzęta w przerażające bestie. Gracze wcielą się w postać, która przybywa w to miejsce w poszukiwaniu lekarstwa na swoją chorobę, jednak szybko okazuje się, że zamiast uzdrowienia, znajdziemy brutalną walkę o przetrwanie.

W odróżnieniu od Dark Souls, tym razem twórcy promować mają agresywne podejście do zabawy. Zręcznościowy system walki opierać ma się głównie na wykonywaniu uników, w związku z czym tarcze, których i tak znajdziemy niewiele, mają mieć dużo mniejsze znaczenie niż w poprzednich tytułach zespołu From Software. Dodatkowo do odważnego stawiania czoła niebezpieczeństwom zachęcać ma system uzdrawiania postaci, która zraniona będzie miała przez chwilę szansę na odzyskanie utraconej energii przez atakowanie przeciwników.

W ostatnim czasie poznaliśmy szczegóły dotyczące multiplayera, opierającego się na podobnych zasadach, co w serii Dark Souls. Gracze będą mogli więc pomagać innym osobom w trudniejszych fragmentach przygody, możliwe ma być nawiedzanie światów innych łowców i walka z nimi, a poza tym otrzymamy Chalice Dungeons, czyli losowo generowane lokacje, które można będzie zapisywać, udostępniać oraz pobierać (w tym przypadku chodzi o miejsca stworzone przez innych użytkowników).