Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 27 lutego 2014, 22:27

autor: Adrian Werner

Block Fortress: War - pierwszy zwiastun ujawnia datę premiery mieszanki Minecrafta, FPS-a i MOBA

Studio Foursaken Media wypuściło pierwszy zwiastun z gry Block Fortress: War, czyli produkcji, która połączy strzelankową walkę, z sandboksowym budownictwem ala Minecraft i elementami strategii tower defense, a wszystko to doprawi mechanizmami znanymi z gatunku MOBA.

Jeśli istniałyby coroczne nagrody dla najpracowitszych zespół mobilnych, to zespół Foursaken Media najprawdopodobniej byłby jednym z faworytów. Ta raptem czteroosobowa ekipa tworzy nowe gry w niezwykle imponującym tempie i nie odbywa się to wcale kosztem jakości. Ledwie kilka dni temu deweloperzy wypuścili wyśmienitą strzelankę, a teraz poinformowali, że w przyszłym miesiącu zadebiutuje Block Fortress: War. Opublikowano także pierwszy zwiastun z tego projektu.

Gra stanowi kontynuację popularnego Block Fortress. Do znanych z pierwowzoru elementów strategii tower defense oraz aspektu strzelankowego dodane zostaną mechanizmy zainspirowane gatunkiem MOBA. Taki koktajl może wydawać się karkołomny, ale zwiastun prezentuje się wspaniale i nie możemy doczekać się już premiery. Ta ma nastąpić 6 lub 13 marca tego roku.

Początkowo projekt zadebiutuje wyłącznie na urządzeniach mobilnych z systemem iOS, ale Foursaken Media ostatnio coraz odważniej poczyna sobie na Androidzie, więc szansę na konwersję są całkiem spore.

W Block Fortress: War wybierzemy jedną z pięciu dostępnych frakcji, a następnie dobierzemy skład naszej armii i rozpoczniemy wojnę w złożonym z klocków świecie. Podczas zabawy będziemy przejmowali punkty strategiczne na mapach, próbowali zniszczyć bazę wroga oraz postaramy się, aby on nie zrobił tego samego z naszym centrum dowodzenia. Jednocześnie wszystko to gracze obserwować mają z perspektywy jednego żołnierza, którym pokierują niczym w tradycyjnych strzelanek. Pozostali żołnierze będą atakowali automatycznie, tak jak tzw. creepy w MOBA. Ponadto z tego gatunku zaczerpnięty zostanie również rozbudowany system rozwoju bohatera.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej