Blizzard zaszaleje jak nigdy dotąd. Koniec z nerfami: wszystkie klasy w Diablo 4 zostaną wzmocnione, i to solidnie

Blizzard opublikował listę zmian w najnowszej aktualizacji do Diablo 4. Wszystkie klasy postaci otrzymają wzmocnienia, a najwięcej powodów do radości mają gracze barbarzyńcy.

Marcin Bukowski

Komentarze

Blizzard zaszaleje jak nigdy dotąd. Koniec z nerfami: wszystkie klasy w Diablo 4 zostaną wzmocnione, i to solidnie, źródło grafiki: Blizzard Entertainment..
Blizzard zaszaleje jak nigdy dotąd. Koniec z nerfami: wszystkie klasy w Diablo 4 zostaną wzmocnione, i to solidnie Źródło: Blizzard Entertainment..

Blizzard najwyraźniej doszedł do wniosku, że przesadził z nerfami i obecnie wszystkie sześć klas w Diablo IV ma za mało mocy – szczególnie dotyczy to osłabionego jakiś czas temu barbarzyńcy. W efekcie nadchodzący update oznaczony numerem 2.3.1 przyniesie za sobą same wzmocnienia oraz liczne poprawki błędów.

  1. Aktualizacja 2.3.1 do Diablo IV zadebiutuje 15 lipca.

Zmiany w balansie

Zacznijmy od spirytysty, dostępnego wyłącznie w ramach dodatku Vessel of Hatred. W jego przypadku wzmocniono trzy rzeczy, które od teraz będą zadawać nieco większe obrażenia. Mowa o zdolnościach Zapłata i Tnące Skrzydła, a także Aspekcie Zarazy.

Wśród podstawowych klas największe powody do radości mają barbarzyńcy, którzy otrzymają najwięcej wzmocnień i zarazem będą one najsilniejsze. Blizzard postanowił zwiększyć zadawane obrażenia aż siedmiu zdolności: Transu Bitewnego, Podwójnego Uderzenie, Młota Starożytnych, Rozprucia, Wypiętrzenia, Trąby Powietrznej oraz Kolczastej Skorupy.

Wzmocnienie pozostałych klas z podstawowego Diablo IV nie prezentują się już tak okazale, choć też są niezłe. W ich przypadku silniejsze staną się następujące elementy:

  1. Druid – Spustoszenie, Kostur Staruchy;
  2. Nekromanta – Kolosalne Monstrum;
  3. Łotrzyk – Maska Śmierci Nimitruka, Bandycki Aspekt;
  4. Czarodziej – Meteoryt, Aspekt Zamarzniętej Orbity, Aspekt Zamarzniętych Wspomnień.

Zmiany ogólne

Z ogólnych zmian dotyczących wszystkich graczy, warto wspomnieć o dostosowaniu afiksu „Zapomniana wiedza” w Podziemiach Koszmarów. Znacznie zwiększono maksymalną liczbę odprysków, które mogą się tam pojawić. Każdy z nich zapewni teraz więcej doświadczenia, które dodatkowo będzie się dzielić między wszystkich członków drużyny.

Ponadto po oczyszczeniu Dołów przyznawane będą dodatkowe kamienie rzemieślnicze od 2 do 9 sztuk, w zależności od rangi. Również skrzynie horadrimów oraz nagrody za ukończenie wydarzeń legionowych zapewnią teraz więcej materiałów do odzysku.

Poza wymienionymi rzeczami, pełna lista zmian zawiera także sporą liczbę poprawionych błędów. Z całością możecie się zapoznać na stronie gry.

Abonament Game Pass kupisz tutaj

Diablo IV wraz z dodatkiem Vessel of Hatred dostępne jest na PC i konsolach PS4, PS5, XOne oraz XSX/S. Podstawową wersję produkcji ogrywać można również w ramach abonamentu Game Pass.

Część odnośników na tej stronie to linki afiliacyjne. Klikając w nie zostaniesz przeniesiony do serwisu partnera, a my możemy otrzymać prowizję od dokonanych przez Ciebie zakupów. Nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów, a jednocześnie wspierasz pracę naszej redakcji. Dziękujemy!

Diablo IV

Diablo IV

PC PlayStation Xbox
Data wydania: 6 czerwca 2023
Diablo IV - Encyklopedia Gier
7.7

GRYOnline

6.2

Gracze

6.6

Steam

8.8

OpenCritic

Wszystkie Oceny
Oceń

9

Marcin Bukowski

Autor: Marcin Bukowski

Absolwent Elektroniki i Telekomunikacji na Politechnice Gdańskiej, który postanowił poświęcić swoje życie grom wideo. W czasach dzieciństwa gubił się w Górniczej Dolinie oraz „wbijał golda” w League of Legends. Dwadzieścia lat później gry nadal bawią go tak samo. Dziś za ulubione tytuły uważa Persony oraz produkcje typu soulslike od From Software. Stroni od konsol, a wyjątkowe miejsce w jego sercu zajmuje PC. Po godzinach hobbystycznie działa jako tłumacz, tworzy swoją pierwszą grę bądź spędza czas na oglądaniu filmów i seriali (głównie tych animowanych).

Kiedyś wyznacznik jakości, teraz działa odstraszająco. Gry AAA są za duże dla własnego dobra

Następny
Kiedyś wyznacznik jakości, teraz działa odstraszająco. Gry AAA są za duże dla własnego dobra

Wrogowie strzelali przez ściany, a ja nie miałem celownika. Tak wyglądała moja trudna przygoda z Project I.G.I

Poprzedni
Wrogowie strzelali przez ściany, a ja nie miałem celownika. Tak wyglądała moja trudna przygoda z Project I.G.I

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl