Blizzard Entertainment skupi się na mniejszych projektach; kolejny dodatek do World of Warcraft w drodze

W artykule opublikowanym w serwisie Polygon, Chris Metzen, starszy wiceprezes, oraz Mike Morhaime, współzałożyciel i szef studia Blizzard Entertainment, zdradzili plany na przyszłość. Okazało się, że firma będzie bardziej eksperymentować z mniejszymi projektami pokroju Hearthstone: Heroes of Warcraft i Heroes of the Storm, ale nie porzuci dotychczasowych dokonań, więc fani Diablo III, StarCrafta czy też World of Warcraft mogą spać spokojnie. Ujawniono również, że trwają już prace nad nowym dodatkiem do WoW-a.

Kamil Zwijacz

Kilka dni temu dowiedzieliśmy się o anulowaniu nowej gry MMORPG od studia Blizzard Entertainment Project Titan, co oczywiście musiało pociągnąć za sobą pewne konsekwencje, w końcu tytuł powstawał przez blisko osiem lat i zapewne pochłonął niemałą ilość pieniędzy. Odpowiedź na pytanie „co dalej?” pojawiła się w najnowszym artykule przygotowanym przez redakcję serwisu Polygon. Chris Metzen, starszy wiceprezes, oraz Mike Morhaime, współzałożyciel i szef studia, zdradzili dziennikarzowi witryny, że uznany deweloper będzie teraz… bardziej eksperymentować. Z tym wyjątkiem, że firma skupi się na „mniejszych” projektach pokroju Hearthstone: Heroes of Warcraft i Heroes of the Storm. Rzecz jasna to wszystko nie oznacza, że Blizzard Entertainment nagle porzuci dotychczasowe produkcje.

Blizzard Entertainment skupi się na mniejszych projektach; kolejny dodatek do World of Warcraft w drodze - ilustracja #1
Plany studia Blizzard Entertainment:
  • Dalsze wspieranie obecnych gier (Diablo III, trzecia odsłona trylogii StarCraft II, Hearthstone: Heroes of Warcraft, itd.)
  • Jeszcze większe skupienie się na World of Warcraft (trwają już prace nad nowym dodatkiem)
  • Eksperymentowanie z mniejszymi projektami, pokroju Hearthstone: Heroes of Warcraft i Heroes of the Storm

Zapewniono m.in., że wyczekiwana trzecia odsłona trylogii StarCraft II - Legacy of the Void - cały czas powstaje. Fani uznanego Diablo III również mogą liczyć na dalsze aktualizacje i rozwój popularnego hack'and'slasha. Ciekawie prezentuje się również kwestia World of Warcraft. Pomimo spadku ilości graczy, tytuł będzie oczkiem w głowie firmy, która skupi się na tym MMO jak nigdy wcześniej. Obietnice te poparto konkretnymi argumentami – od czasu rozszerzenia Mists of Pandaria, zespół odpowiedzialny za ten projekt rozrósł się aż o 50%, a oprócz Warlords of Draenor trwają już prace nad kolejnym dodatkiem.

„Już pracujemy nad następnym dodatkiem. Mamy pomysły na kolejne rozszerzenie. Nigdy nie byliśmy więksi, nigdy nie myśleliśmy bardziej przyszłościowo” – powiedział J Allen Brack, producent wykonawczy WoW-a.

Metzen stwierdził jeszcze, że czuje, że to jakby zupełnie nowy początek dla Blizzarda i sam jest ciekaw tego, co się wydarzy w przyszłości. Większość fanów studia zapewne także nie może się doczekać najbliższych lat.

World of Warcraft

World of Warcraft

PC
po premierze

Data wydania: 23 listopada 2004

Informacje o Grze
8.9

GRYOnline

8.6

Gracze

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2014-10-05
12:50

mikecortez Senator

A ja wciaz czekam na klucz do HotS... Blizzcon sie zbliza wiec moze przysla jakis prezent :)

Komentarz: mikecortez
2014-10-05
13:49

UbaBuba Generał

Szkoda, bo chyba kazdy woli duze gry Blizzarda niz jakies male popierdulki.
Warcraft IV czy nawet World of Starcraft to bylo by cos.
Nie mowiac juz o Diablo 4 MMO z rzutem izometrycznym.

Komentarz: UbaBuba
2014-10-05
19:27

dj_sasek Legend

dj_sasek

Wychodzi na to, że Blizzard potrafi tworzyć tylko gry na swoich 3-ch markach: Diablo, Warcraft i Starcraft. Jak zabrali się za coś nowego to po pewnym czasie anulowali projekt, bo im nie wyszło... Teraz będą klepać pierdyliard dodatków do WoWa, bo nie potrafią nic nowego stworzyć.

Komentarz: dj_sasek
2014-10-05
21:52

zanonimizowany170920 Pretorianin

Czyli liczą się tylko $$$$$, tyle kasy zarobili na WoW, mają tak duże możliwości i co ? podpierdułki na zasadzie prostackich karcianek i moba które są dla średnio rozwiniętych...
R.I.P

Komentarz: zanonimizowany170920
2014-11-19
22:55

awszerszen Generał

awszerszen

tak po nie wszczasie komentarz- ale sądze że Titan to właśnie było coś w kierunku WOS (world of starcraft) i nie sądzę żeby im kolejne mmo było potrzebne... nie przy WOWIE który nadal markę posiada i jest jaki jest (jak dla mnie za mało hardcorowy teraz cazual rządzi... pewne ułatwienia a zarazem utrudnienia spowodowały że wielu graczy się re definiowało i grali mniej... po premierze WOWWOD masakra z serwerami... nie wiem co było nie tak, ale naprawdę dali dupy... ale sam dodatek naprawdę wciąga od lodówki nie było nic ciekawego, a Cataclyzm i potem pandaria to troszkę masakra były

Komentarz: awszerszen

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl