Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 29 stycznia 2019, 12:25

BioWare zdradza plany rozwoju i naprawy Anthem

Wczoraj zakończyły się testy dema VIP gry Anthem. Nie obyło się bez problemów, które ukazały słaby stan techniczny produkcji. Wynikiem tej sytuacji jest ujawnienie planów studia BioWare odnośnie naprawy gry przed premierą i jej rozwoju po debiucie.

Ubiegły weekend upłynął pod znakiem dema VIP gry Anthem. Ujawniło ono wiele trudności, z jakimi nadal boryka się produkcja, po części podyktowanych problemami z serwerami gry. W związku z zaistniałą sytuacją BioWare opublikowało listę błędów, które mają zostać naprawione do dnia premiery.

Premiera Anthem odbędzie się za niecały miesiąc. Czy BioWare upora się ze wszystkimi problemami? - BioWare zdradza plany rozwoju Anthem - wiadomość - 2019-01-29
Premiera Anthem odbędzie się za niecały miesiąc. Czy BioWare upora się ze wszystkimi problemami?

Część niedoróbek ma zostać naprawiona przed nadchodzącym weekendem, w trakcie którego odbędą się publiczne testy wersji demonstracyjnej. Do tego czasu twórcy chcą wyeliminować głównie problemy z dostępem do gry - usprawnić działanie serwerów czy usunąć błąd logowania. Usprawniony ma także zostać dostęp do Javelinów.

W późniejszym czasie naprawione mają być także problemy z niezadającą obrażeń bronią, bonusami do uzbrojenia zależnymi od typu Javelina, błędami w przyznawaniu punktów doświadczenia, oraz (jak to ujęło BioWare) „tysiącami innych niedoróbek”. Co ciekawe, niedawno BioWare pochwaliło się, że Anthem osiągnął złoty status. Oznacza to, że termin premiery zostanie dotrzymany. BioWare ma więc mało czasu na naprawę wszystkich niedociągnięć. Gracze muszą się prawdopodobnie przygotować na patch, który towarzyszyć będzie premierze gry.

Naprawa niedoróbek to nie jedyne plany BioWare względem Anthem. Scylla Costa w wywiadzie udzielonym mmogamers.com zdradził, że produkcja otrzyma także nową zawartość, nad którą prace już trwają. Wśród zapowiadanych zmian znalazły się cykl dobowy oraz zmienne warunki atmosferyczne, mające realny wpływ na rozgrywkę. Nocą część bestii będzie mieć zwiększone statystyki, co utrudni ich pokonanie. Zmienna pogoda wpłynie natomiast na działanie Javelina, który podczas deszczu będzie w stanie latać dłużej niż w czasie słonecznej pogody. Nie są to jedyne zmiany, jakim może zostać poddane Anthem. Costa wymienił również nowe obszary do zbadania oraz tryb PvP.

Warto przypomnieć, że Anthem to skupiająca się na rozgrywce sieciowej gra akcji, stanowiąca istotną zmianę w historii nastawionego na gry RPG kanadyjskiego studia. Anthem zadebiutuje 22 lutego 2019 roku na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 4 oraz Xbox One.