BioWare zdradza plany rozwoju i naprawy Anthem
Wczoraj zakończyły się testy dema VIP gry Anthem. Nie obyło się bez problemów, które ukazały słaby stan techniczny produkcji. Wynikiem tej sytuacji jest ujawnienie planów studia BioWare odnośnie naprawy gry przed premierą i jej rozwoju po debiucie.
Ubiegły weekend upłynął pod znakiem dema VIP gry Anthem. Ujawniło ono wiele trudności, z jakimi nadal boryka się produkcja, po części podyktowanych problemami z serwerami gry. W związku z zaistniałą sytuacją BioWare opublikowało listę błędów, które mają zostać naprawione do dnia premiery.

Część niedoróbek ma zostać naprawiona przed nadchodzącym weekendem, w trakcie którego odbędą się publiczne testy wersji demonstracyjnej. Do tego czasu twórcy chcą wyeliminować głównie problemy z dostępem do gry - usprawnić działanie serwerów czy usunąć błąd logowania. Usprawniony ma także zostać dostęp do Javelinów.
W późniejszym czasie naprawione mają być także problemy z niezadającą obrażeń bronią, bonusami do uzbrojenia zależnymi od typu Javelina, błędami w przyznawaniu punktów doświadczenia, oraz (jak to ujęło BioWare) „tysiącami innych niedoróbek”. Co ciekawe, niedawno BioWare pochwaliło się, że Anthem osiągnął złoty status. Oznacza to, że termin premiery zostanie dotrzymany. BioWare ma więc mało czasu na naprawę wszystkich niedociągnięć. Gracze muszą się prawdopodobnie przygotować na patch, który towarzyszyć będzie premierze gry.
Naprawa niedoróbek to nie jedyne plany BioWare względem Anthem. Scylla Costa w wywiadzie udzielonym mmogamers.com zdradził, że produkcja otrzyma także nową zawartość, nad którą prace już trwają. Wśród zapowiadanych zmian znalazły się cykl dobowy oraz zmienne warunki atmosferyczne, mające realny wpływ na rozgrywkę. Nocą część bestii będzie mieć zwiększone statystyki, co utrudni ich pokonanie. Zmienna pogoda wpłynie natomiast na działanie Javelina, który podczas deszczu będzie w stanie latać dłużej niż w czasie słonecznej pogody. Nie są to jedyne zmiany, jakim może zostać poddane Anthem. Costa wymienił również nowe obszary do zbadania oraz tryb PvP.
Warto przypomnieć, że Anthem to skupiająca się na rozgrywce sieciowej gra akcji, stanowiąca istotną zmianę w historii nastawionego na gry RPG kanadyjskiego studia. Anthem zadebiutuje 22 lutego 2019 roku na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 4 oraz Xbox One.

GRYOnline
Gracze
- BioWare
- EA / Electronic Arts
- patche i aktualizacje
- action RPG
- looter shooter / strzelanki MMO
- sieciowe gry akcji
- PC
- PS4
- XONE
Komentarze czytelników
xsas Generał

I nic o naprawie skopanego sterowania myszą podczas latania/pływania? Aha... no tak, epickie burze ważniejsze... a jako rekompensatę dadzą skórkę dla robocika, kochane Bioware, tatuś EA pewnie dumny.
Wo0kie Pretorianin

Uwaga spoiler! Prawdziwe plany na rozwój gry:
Więcej skinów pancerzy, więcej skinów broni, więcej emotek! dostępnych za 50 godzin gry lub za 50zł.
Mr.Sbl Legionista
Fajny ten news - taki nie nazbyt zgodny ze źródłem, które zresztą sami zlinkowaliście. ;P
We’ve also been preparing for many weeks for our full launch. That version of the game already has a long list of things that are already fixed that won’t make the public demo weekend. That list includes
Weapons with 0% infusions
Weapons with bonus that applies to different Javelins
Plot integrity / party gather issues
Changes to Javelin unlock behavior
Fixes for losing XP at end of some expeditions
Performance Improvements
Additional stability fixes
A Social Hub: The Launch Bay
And a few thousand more (literally)…
zanonimizowany1275065 Pretorianin
Dziala juz demo ? U mnie stoi na "laczenie z usluga online". Czyzby znowu niewypal ?
Edit: po czasie zalapalo
Gholume Generał
"Część niedoróbek ma zostać naprawiona przed nadchodzącym weekendem, w trakcie którego odbędą się publiczne testy wersji demonstracyjnej.
Źródło: https://www.gry-online.pl/newsroom/bioware-zdradza-plany-rozwoju-anthem/z51b9fc"
Jeżeli oczekujecie dobrze pracujących serwerów i miłego gameplayu - to nie tutaj.