Kilka tygodni temu informowaliśmy Was, iż sprzedaż konsoli GameBoy Micro w pierwszym tygodniu po premierze, przekroczyła liczbę 150,000 egzemplarzy. Jak podała firma Nintendo, liczba ta wzrosła, i do chwili obecnej GBM znalazła już 200,000 nabywców, wbrew pesymistom wytykającym jej mały ekran oraz nieporęczną obsługę.
Maciej Myrcha
Kilka tygodni temu informowaliśmy Was, iż sprzedaż konsoli GameBoy Micro w pierwszym tygodniu po premierze, przekroczyła liczbę 150,000 egzemplarzy. Jak podała firma Nintendo, liczba ta wzrosła, i do chwili obecnej GBM znalazła już 200,000 nabywców, wbrew pesymistom wytykającym jej mały ekran oraz nieporęczną obsługę.
I prawdopodobnie z okazji tej okrągłej liczby sprzedanych konsol, firma Nintendo postanowiła wypuścić na rynek specjalną edycję GameBoy Micro, przybraną w nową skórkę. Jak na razie mowa jest o rynku japońskim - kiedy opisywana wersja pojawi się w pozostałych częściach świata, nie wiadomo. W USA nadal oczekiwana jest premiera GBM w skórze Retro.


Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
Więcej:RAM droższy od PS5 z napędem. 64 GB DDR5 kosztuje ponad 2000 zł, a ceny mają jeszcze wzrosnąć
1