Do Mount and Blade 2: Bannerlord zaimplementowano obsługę technologii DLSS. Dzięki niej można uzyskać większą liczbę wyświetlanych klatek na sekundę bez obniżania ustawień grafiki.
Prace nad Mount and Blade 2: Bannerlord nadal trwają. Dziś pracownicy ze studia TaleWorlds poinformowali, że do produkcji wprowadzona została obsługa DLSS. Dzięki temu zabiegowi gracze posiadający karty graficzne z serii GeForce RTX mogą uzyskać większą liczbę klatek na sekundę przy zachowaniu tych samych ustawień. Z tej okazji zaprezentowano screeny, które obrazują różnicę między grą z włączonym i wyłączonym DLSS.
Mount & Blade 2: Bannerlord zadebiutowało na PC w ramach wczesnego dostępu 30 marca 2020 roku. Tytuł na razie nie posiada polskiej wersji językowej.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
52

Autor: Agnieszka Adamus
Z GRYOnline.pl związana od 2017 roku. Zaczynała od poradników, a teraz tworzy głównie dla newsroomu, encyklopedii i promocji. Samozwańcza specjalistka od darmówek. Uwielbia strategie, symulatory, RPG-i i horrory. Ma też słabość do tytułów sieciowych. Spędziła nieprzyzwoicie dużo godzin w Dead by Daylight i Rainbow Six: Siege. Oprócz tego lubi oglądać filmy grozy (im gorsze, tym lepiej) i słuchać muzyki. Największą pasją darzy jednak pociągi. Na papierze fizyk medyczny. W rzeczywistości jednak humanista, który od dzieciństwa uwielbia gry.