Bannerlord otrzymało wsparcie dla DLSS; znaczący wzrost wydajności na kartach Nvidia
Do Mount and Blade 2: Bannerlord zaimplementowano obsługę technologii DLSS. Dzięki niej można uzyskać większą liczbę wyświetlanych klatek na sekundę bez obniżania ustawień grafiki.

Prace nad Mount and Blade 2: Bannerlord nadal trwają. Dziś pracownicy ze studia TaleWorlds poinformowali, że do produkcji wprowadzona została obsługa DLSS. Dzięki temu zabiegowi gracze posiadający karty graficzne z serii GeForce RTX mogą uzyskać większą liczbę klatek na sekundę przy zachowaniu tych samych ustawień. Z tej okazji zaprezentowano screeny, które obrazują różnicę między grą z włączonym i wyłączonym DLSS.
Mount & Blade 2: Bannerlord zadebiutowało na PC w ramach wczesnego dostępu 30 marca 2020 roku. Tytuł na razie nie posiada polskiej wersji językowej.
- Gram w Bannerlord i mam do twórców pytanie: co wyście robili przez 10 lat?!
- Graliśmy w Mount & Blade 2: Bannerlord – na ten sandbox warto czekać
- Mount and Blade 2 Bannerlord - poradnik do gry
- TaleWorlds – oficjalna strona

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
Komentarze czytelników
laki2217 Generał
Niby te zdjęcia mają promować właśnie DLSS a ja zwróciłem uwagę, że robią antyreklamę. Pokazują tylko deski, ale detale na DLSS są o wiele gorszej jakości niż w natywnej rozdzielczości. Słoma na dachu, ubrania, materiały czy dalszy plan. Wszystko jest jak by za jakimś mocnym rozmyciem a nie lepiej niż w 4k. Lepiej już grać w mniejszej rozdzielczości niż DLSS. Moja karta nie odpali nowych gier w 4k, ale obniżając rozdzielczość to aż tak źle to nie wygląda (Monitor dobrze się skaluje). Przy DLSS trzeba zrobić coś z niczego.
Cziczaki Legend

Ja też patrzyłem na te zaznaczone deski i różnicy nie widziałem, teraz po workach i ubraniach widać że DLSS pogarsza grafikę.
zanonimizowany1342829 Generał
Nie dramatyzuję, po prostu już widać trend, że jak jest dlss to optymalizacja jest olana.
sadler Konsul
Zresztą to ty nie widzisz nawet na tych screenach różnicy ? Zobacz jakie worki mają ostre tekstury w natywnym, a z DLSS mają pełno bluru, tkanina na ubraniach to samo. Aliasing też jest bardziej widoczny w zbliżeniu. Nie dzięki, nie po to kupuje najdroższe karty żeby bawić się w jakieś skalowania w 4K.
sadler Konsul
W 4K włączając DLSS na pewno nie zyskam wizualnie. Równie dobrze mogę sobie kupić monitor 1440p i nie bawić się w żadne skalowania. Co mam ci podać screeny do porównania ? Jak na screenach jest niewielka różnica, a na żywo już jest. Robiłem porównania we wszystkich grach jakie wyszły z DLSS, i zdecydowanie lepiej wygląda bez z dobrym antyaliasingiem. Niech gry z logiem NVIDII będą lepiej optymalizowane, a nie wydają takie paździerze, że bez DLSS rzeczywiście ciężko grać . I o jakich niezależnych testerach mówisz ? O tych co karty za free do testów dostają ?