Bannerlord otrzymało wsparcie dla DLSS; znaczący wzrost wydajności na kartach Nvidia

Do Mount and Blade 2: Bannerlord zaimplementowano obsługę technologii DLSS. Dzięki niej można uzyskać większą liczbę wyświetlanych klatek na sekundę bez obniżania ustawień grafiki.

Agnieszka Adamus

Komentarze

Bannerlord otrzymało wsparcie dla DLSS; znaczący wzrost wydajności na kartach Nvidia.
Bannerlord otrzymało wsparcie dla DLSS; znaczący wzrost wydajności na kartach Nvidia.

Prace nad Mount and Blade 2: Bannerlord nadal trwają. Dziś pracownicy ze studia TaleWorlds poinformowali, że do produkcji wprowadzona została obsługa DLSS. Dzięki temu zabiegowi gracze posiadający karty graficzne z serii GeForce RTX mogą uzyskać większą liczbę klatek na sekundę przy zachowaniu tych samych ustawień. Z tej okazji zaprezentowano screeny, które obrazują różnicę między grą z włączonym i wyłączonym DLSS.

Mount & Blade 2: Bannerlord zadebiutowało na PC w ramach wczesnego dostępu 30 marca 2020 roku. Tytuł na razie nie posiada polskiej wersji językowej.

  1. Gram w Bannerlord i mam do twórców pytanie: co wyście robili przez 10 lat?!
  2. Graliśmy w Mount & Blade 2: Bannerlord – na ten sandbox warto czekać
  3. Mount and Blade 2 Bannerlord - poradnik do gry
  4. TaleWorlds – oficjalna strona
Mount & Blade II: Bannerlord

Mount & Blade II: Bannerlord

PC PlayStation Xbox
Data wydania: 25 października 2022
Mount & Blade II: Bannerlord - Encyklopedia Gier
6.7

GRYOnline

7.7

Gracze

8.8

Steam

7.7

OpenCritic

Wszystkie Oceny
Oceń

52

Agnieszka Adamus

Autor: Agnieszka Adamus

Z GRYOnline.pl związana od 2017 roku. Zaczynała od poradników, a teraz tworzy głównie dla newsroomu, encyklopedii i promocji. Samozwańcza specjalistka od darmówek. Uwielbia strategie, symulatory, RPG-i i horrory. Ma też słabość do tytułów sieciowych. Spędziła nieprzyzwoicie dużo godzin w Dead by Daylight i Rainbow Six: Siege. Oprócz tego lubi oglądać filmy grozy (im gorsze, tym lepiej) i słuchać muzyki. Największą pasją darzy jednak pociągi. Na papierze fizyk medyczny. W rzeczywistości jednak humanista, który od dzieciństwa uwielbia gry.

Electronic Arts patentuje technologię szybkiego wczytywania gier

Następny
Electronic Arts patentuje technologię szybkiego wczytywania gier

Black Mesa: Blue Shift - remake Half-Life: Blue Shift w produkcji

Poprzedni
Black Mesa: Blue Shift - remake Half-Life: Blue Shift w produkcji

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl