Jeden z artystów zatrudnionych w firmie Ubisoft wypuścił grafikę koncepcyjną sugerującą, że cykl Assassin’s Creed w przyszłości przeniesie nas w erę wikingów.
Powoli opadają emocje związane z zeszłorocznym Assassin's Creed Origins i fani zaczynają zastanawiać się, w jakim kierunku pójdzie kolejna odsłona cyklu. Jedną z możliwych dróg wskazał właśnie pewien grafik zatrudniony w firmie Ubisoft.
Artystą tym jest Michele Nucera, zajmujący się w studiu Ubisoft Milan tworzeniem ilustracji koncepcyjnych. W udostępnionych przez niego grafikach znalazł się obrazek zatytułowany Wioska wikingów. Jeśli przyjrzeć mu się bliżej, można zauważyć, że na łodzi znajduje się mężczyzna odziany w kaptur typowy dla asasynów. Jakiekolwiek wątpliwości znikają po sprawdzeniu nazwy pliku, w której pojawia się zwrot „assassincreedragnarok”.

Czy kolejną odsłoną cyklu będzie więc Assassin’s Creed Ragnarok? Całkiem możliwe, ale to nic pewnego. W przeszłości pojawiały się już bowiem grafiki koncepcyjne sugerujące, że seria może przenieść nas np. do średniowiecznej Japonii i na razie nic z tego nie wyszło.
Wybór realiów kolejnej odsłony cyklu zapewne nie należy do łatwych zadań, więc naturalne jest, że Ubisoft wpierw zleca swoim artystom opracowanie grafik koncepcyjnych różnych propozycji, co pomaga w podjęciu ostatecznej decyzji. Assassin’s Creed Ragnarok może więc okazać się jedynie pomysłem, który nigdy nie zostanie zrealizowany.
Przypomnijmy, że najnowsza odsłona cyklu, czyli Assassin's Creed Origins, ukazała się 27 października ubiegłego roku. Produkcja spotkała się z ciepłym przyjęciem – wersja na konsolę firmy Microsoft może pochwalić się średnią ocen na poziomie 85% według serwisu Metacritic, a nasz recenzent wystawił grze notę 9.0/10.
Więcej:Kryzys pamięci RAM może potrwać nawet do 2028 roku; Samsung i SK Hynix zabrali głos w sprawie
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
51

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.