Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 17 września 2025, 10:09

autor: Adrian Werner

Assassin's Creed 4: Black Flag Remake zmieni rozgrywkę i doda nową zawartość, twierdzi wiarygodne źródło

W sieci pojawiły się ciekawe doniesienia na temat remake’u Assassin's Creed IV: Black Flag, dotyczące m.in. mechanizmów rozgrywki oraz zmian w kampanii.

Źródło fot. Ubisoft
i

Francuski serwis Jeux Vidéo opublikował ciekawy materiał z plotkami dotyczącymi remake’u Assassin's Creed IV: Black Flag. To wiarygodne źródło – wcześniej redakcja kilkukrotnie udostępniała przecieki o grach firmy Ubisoft, które okazywały się prawdziwe.

  1. Z kampanii ma zostać wycięta część sekcji toczących się w czasach współczesnych. W zamian rozszerzona zostanie historia Edwarda Kenwaya. W sumie mamy otrzymać kilka godzin dodatkowej zawartości w porównaniu z pierwowzorem.
  2. Mapa świata została lekko przerobiona, by oferować dodatkowe wyzwania i aktywności.
  3. Rozgrywka ma zostać wzbogacona o elementy RPG, tym samym przypominając to co oferuje np. Assassin's Creed Origins czy tegoroczne Assassin's Creed: Shadows, Dotyczy to takich elementów, jak system ekwipunku, gromadzenie łupów oraz statystyki ekwipunku i uzbrojenia.
  4. Również system walki będzie przypominać współczesne odsłony cyklu.
  5. Premiera remake’u Assassin's Creed IV: Black Flag rzekomo planowana jest na marzec przyszłego roku. To jeszcze może ulec zmianie, ale produkcja projektu ma już dobiegać końca.

Niestety, na razie nie wiemy, kiedy remake zostanie oficjalnie zapowiedziany. Jednak, jeśli Ubisoft naprawdę zamierza wydać grę w marcu 2026 roku, to nie powinniśmy długo czekać na jej ujawnienie.

Głównym zespołem tworzącym projekt jest Ubisoft Singapore. Pomagają mu oddziały studia zlokalizowane w Belgradzie oraz Bordeaux.

  1. Ubisoft – strona oficjalna

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej