Arsenał B.J. Blazkowicza...

Atakując pozycję przeciwnika, czy też broniąc swoich pozycji w grach typu Quake III, Counter-Strike, czy Return to Castle Wolfenstein niejednokrotnie w naszych rękach znajdują się przeróżne rodzaje broni. O ile, w przypadku tej pierwszej najczęściej mamy do czynienia z fikcyjnymi „giwerami”, o tyle w dwóch kolejnych tytułach, są w naszym arsenale figurują „komputerowe adaptacje” autentycznych pistoletów i karabinów...

Michał Bobrowski

Atakując pozycję przeciwnika, czy też broniąc swoich pozycji w grach typu Quake III, Counter-Strike, czy Return to Castle Wolfenstein niejednokrotnie w naszych rękach znajdują się przeróżne rodzaje broni. O ile, w przypadku tej pierwszej najczęściej mamy do czynienia z fikcyjnymi „giwerami”, o tyle w dwóch kolejnych tytułach, są w naszym arsenale figurują „komputerowe adaptacje” autentycznych pistoletów i karabinów...

Niejednokrotnie jednak, „to” z czego strzelamy ma niewiele wspólnego ze swoim rzeczywistym odpowiednikiem. Osoby zainteresowane sprawdzeniem, jak ta sytuacja wygląda w przypadku nadchodzącego wielkimi krokami Return to Castle Wolfenstein zachęcam do lektury artykułu „The Weapons of Wolfenstein” opublikowanego na serwisie 3DactionPlanet, zawierającego opis uzbrojenia dostępnego w tej grze. Obok krótkiego rysu historycznego, znajduje się tam również ciekawa analiza porównawcza wersji komputerowej z oryginałem...

Return to Castle Wolfenstein

Return to Castle Wolfenstein

PC
po premierze

Data wydania: 20 listopada 2001

Informacje o Grze
8.3

GRYOnline

8.6

Gracze

9.3

Steam

OCEŃ
Oceny
  • Activision
  • PC
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl