Age of Empires 4 bez mikropłatności
Dyrektor kreatywny Age of Empires 4 stwierdził, że gra nie będzie posiadała żadnego systemu mikropłatności. Możliwe natomiast, że doczekamy się dodatków - co ciekawe, nową zawartość mogą otrzymać także poprzednie odsłony cyklu.

Dyrektor kreatywny pokazanej niedawno, czwartej odsłony cyklu Age of Empires - Adam Isgreen z podległego Microsoftowi studia World’s Edge - poinformował, że w dziele współtworzonym przez jego firmę (gra powstaje równocześnie w Relic Entertainment i w World’s Edge) nie znajdziemy systemu mikropłatności. Nie będzie dziwnie nazwanych walut ani sklepu z przedmiotami. Jak donosi portal PCGamesN, zdaniem dewelopera rozwiązania tego typu nie pasują do gatunku RTS.
Idea mikrotransakcji nie pasuje do gry RTS. DLC, rozszerzenia - to są rzeczy, które będziemy rozpatrywali w przypadku Age of Empires 4 - stwierdził Adam Isgreen w wywiadzie udzielonym w czasie imprezy X019 w Londynie.
Na razie nie wiadomo, jakiego rodzaju nową zawartość otrzymamy - wiele będzie zależało od stanowiska społeczności.
Choć z pewnością mamy już pomysły na to, co chcemy zrobić po Age 4, jeśli chodzi o rozszerzenia i tego typu rzeczy, wiele z tych kwestii będzie napędzanych przez społeczność i graczy. Chcemy wiedzieć, jakie są ich oczekiwania względem tej gry - przekonywał wspomniany deweloper.
Co ciekawe, rozpatrywane jest także przygotowanie dodatków do poprzednich odsłon, w tym wydanej w zeszłym tygodniu, zremasterowanej wersji „dwójki” - Age of Empires II: Definitive Edition oraz planowanej, odświeżonej edycji trzeciej części. Również w tym przypadku kluczowe znaczenie będzie miała opinia fanów serii.
Chcemy rozmawiać o tym ze społecznością, dowiedzieć się, co możemy dodać. Co chcą zobaczyć w grze? Mowa o rzeczach takich, jak tryby rozgrywki - zauważył Adam Isgreen.
Przypominamy, że Age of Empires IV zmierza na komputery i nie ma na razie wyznaczonej daty premiery. Niedawno otrzymaliśmy pierwszy gameplay oraz szereg dodatkowych informacji na temat tego tytułu.

Zapraszamy Was do polubienia profilu Newsroomu na Facebooku. Znajdziecie tam nie tylko najciekawsze wiadomości, ale i szereg miłych dodatków.