9. sezon Diablo 4 zmieni Podziemia Koszmarów, połechce najtwardszych graczy i poważnie osłabi dominujący typ obrażeń
Poznaliśmy nowości zmierzające do Diablo 4 w ramach 9. sezonu zatytułowanego Grzechy Horadrimów. Na liście atrakcji znajdziemy dodatkowe moce, ulepszone podziemia czy powrót bossa z kampanii.

Blizzard zorganizował kolejną transmisję „Campfire Chat”, podczas której przedstawił nowości zmierzające do Diablo IV w ramach 9. sezonu, ale najpierw zawitają na Publiczny Serwer Testowy 2.3.0 (PTR 2.3). Głównym motywem aktualizacji będą Horadrimowie.
Grzechy Horadrimów – nowości
Nowy sezon nie mógłby się obyć bez kolejnych mocy dla naszych postaci, tym razem nazwanych Zaklęcia Horadrimów. Składają się one z trzech komponentów, których dowolne dobieranie pozwoli nam dopasować je do naszego stylu gry.
- Katalizator – rdzeń zaklęcia określający jego obrażenia i efekty.
- Infuzja – modyfikuje rodzaj zadawanych obrażeń.
- Arkana – dodaje wzmocnienia i dodatkowe efekty.
Wykorzystamy je do eksploracji m.in. Skarbców Horadrimów, czyli nowych, „potężnych mikrolochów”, które występują wewnątrz Podziemi Koszmarów. Natrafimy na nie przypadkowo, choć istnieją sposoby na zwiększenie szansy na ich pojawienie. W środku znajdziemy potężnych przeciwników, których należy pokonać w określonym czasie. Jeśli nam się to uda, zostaniemy wynagrodzeni.
Przygotowano również zawartość endgame’ową dla bardziej wymagających graczy. Eskalujące Koszmary to nowy tryb, który łączy ze sobą trzy Podziemia Koszmarów, z których każde kolejne staje się coraz trudniejsze, ze względu na nakładanie się na siebie wcześniejszych modyfikatorów. Na końcu czekać na nas będzie nie kto inny, jak Astaroth.
Powrót tego znanego z kampanii demona to kolejna z atrakcji 9. sezonu. Blizzard troszkę go jednak podrasował, aby urozmaicić starcie. W trakcie walki Astaroth zejdzie ze swojego piekielnego psa, tworząc w ten sposób starcie dwóch na jednego. W tej sytuacji dobrze będzie skupić się na demonie, gdyż pokonany wierzchowiec przejdzie w stan krótkotrwałego powalenia, po którym zostanie przywrócony do życia.
Z mniejszych nowości należy jeszcze wspomnieć o:
- Klejnotach Horadrimów – są to przedmioty umieszczane w gniazdach amuletów lub pierścionków, które dodają dodatkowe efekty do naszych Zaklęć Horadrimów;
- dodatkach do Podziemi Koszmarów – wprowadzono nowe zestawy modyfikatorów;
- sześciu nowych unikatowych przedmiotach;
- zmianach w balansie wszystkich postaci – w tym osłabienie mechaniki Overpower (oczekuje się, że o 80%!), która obecnie dominuje w buildach.
Jeżeli jesteście zainteresowani bardziej szczegółowym opisem nowości, znajdziecie go na stronie gry.
PTR 2.3 Diablo IV rozpocznie się 27 maja i potrwa dokładnie tydzień, do 3 czerwca.
Abonament Game Pass kupisz tutaj
Część odnośników na tej stronie to linki afiliacyjne. Klikając w nie zostaniesz przeniesiony do serwisu partnera, a my możemy otrzymać prowizję od dokonanych przez Ciebie zakupów. Nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów, a jednocześnie wspierasz pracę naszej redakcji. Dziękujemy!