Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 23 maja 2025, 09:50

9. sezon Diablo 4 zmieni Podziemia Koszmarów, połechce najtwardszych graczy i poważnie osłabi dominujący typ obrażeń

Poznaliśmy nowości zmierzające do Diablo 4 w ramach 9. sezonu zatytułowanego Grzechy Horadrimów. Na liście atrakcji znajdziemy dodatkowe moce, ulepszone podziemia czy powrót bossa z kampanii.

Źródło fot. Blizzard
i

Blizzard zorganizował kolejną transmisję „Campfire Chat”, podczas której przedstawił nowości zmierzające do Diablo IV w ramach 9. sezonu, ale najpierw zawitają na Publiczny Serwer Testowy 2.3.0 (PTR 2.3). Głównym motywem aktualizacji będą Horadrimowie.

Grzechy Horadrimów – nowości

Nowy sezon nie mógłby się obyć bez kolejnych mocy dla naszych postaci, tym razem nazwanych Zaklęcia Horadrimów. Składają się one z trzech komponentów, których dowolne dobieranie pozwoli nam dopasować je do naszego stylu gry.

  1. Katalizator – rdzeń zaklęcia określający jego obrażenia i efekty.
  2. Infuzja – modyfikuje rodzaj zadawanych obrażeń.
  3. Arkana – dodaje wzmocnienia i dodatkowe efekty.

Blizzard

Wykorzystamy je do eksploracji m.in. Skarbców Horadrimów, czyli nowych, „potężnych mikrolochów”, które występują wewnątrz Podziemi Koszmarów. Natrafimy na nie przypadkowo, choć istnieją sposoby na zwiększenie szansy na ich pojawienie. W środku znajdziemy potężnych przeciwników, których należy pokonać w określonym czasie. Jeśli nam się to uda, zostaniemy wynagrodzeni.

Przygotowano również zawartość endgame’ową dla bardziej wymagających graczy. Eskalujące Koszmary to nowy tryb, który łączy ze sobą trzy Podziemia Koszmarów, z których każde kolejne staje się coraz trudniejsze, ze względu na nakładanie się na siebie wcześniejszych modyfikatorów. Na końcu czekać na nas będzie nie kto inny, jak Astaroth.

Blizzard

Powrót tego znanego z kampanii demona to kolejna z atrakcji 9. sezonu. Blizzard troszkę go jednak podrasował, aby urozmaicić starcie. W trakcie walki Astaroth zejdzie ze swojego piekielnego psa, tworząc w ten sposób starcie dwóch na jednego. W tej sytuacji dobrze będzie skupić się na demonie, gdyż pokonany wierzchowiec przejdzie w stan krótkotrwałego powalenia, po którym zostanie przywrócony do życia.

Z mniejszych nowości należy jeszcze wspomnieć o:

  1. Klejnotach Horadrimów – są to przedmioty umieszczane w gniazdach amuletów lub pierścionków, które dodają dodatkowe efekty do naszych Zaklęć Horadrimów;
  2. dodatkach do Podziemi Koszmarów – wprowadzono nowe zestawy modyfikatorów;
  3. sześciu nowych unikatowych przedmiotach;
  4. zmianach w balansie wszystkich postaci – w tym osłabienie mechaniki Overpower (oczekuje się, że o 80%!), która obecnie dominuje w buildach.

Jeżeli jesteście zainteresowani bardziej szczegółowym opisem nowości, znajdziecie go na stronie gry.

PTR 2.3 Diablo IV rozpocznie się 27 maja i potrwa dokładnie tydzień, do 3 czerwca.

Abonament Game Pass kupisz tutaj

Część odnośników na tej stronie to linki afiliacyjne. Klikając w nie zostaniesz przeniesiony do serwisu partnera, a my możemy otrzymać prowizję od dokonanych przez Ciebie zakupów. Nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów, a jednocześnie wspierasz pracę naszej redakcji. Dziękujemy!

Marcin Bukowski

Marcin Bukowski

Absolwent Elektroniki i Telekomunikacji na Politechnice Gdańskiej, który postanowił poświęcić swoje życie grom wideo. W czasach dzieciństwa gubił się w Górniczej Dolinie oraz „wbijał golda” w League of Legends. Dwadzieścia lat później gry nadal bawią go tak samo. Dziś za ulubione tytuły uważa Persony oraz produkcje typu soulslike od From Software. Stroni od konsol, a wyjątkowe miejsce w jego sercu zajmuje PC. Po godzinach hobbystycznie działa jako tłumacz, tworzy swoją pierwszą grę bądź spędza czas na oglądaniu filmów i seriali (głównie tych animowanych).

więcej