Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

Newsy i ciekawostki na temat I Am Alive

Call of Juarez: The Cartel i 19 innych gier Ubisoftu straciło funkcje sieciowe

Adrian Werner, 12 listopada 2017, 11:58

Firma Ubisoft wyłączyła komponenty sieciowe w dwudziestu starszych produkcjach. Wśród nich znalazły się m.in. Call of Juarez: The Cartel i Tom Clancy’s HAWX II na PC, a także konsolowe wersje I Am Alive i Prince of Persia: Forgotten Sands.

Dzisiaj premiera gry I Am Alive na PC

Sarge, 6 września 2012, 09:15

Kilka miesięcy po debiucie na PlayStation 3 oraz Xboksie 360, doczekaliśmy się premiery gry I Am Alive na PC. Tytuł, będący w produkcji przez długie lata, wieczorem stanie się dostępny w serwisach cyfrowej dystrybucji.

I Am Alive we wrześniu na pecetach

Olek, 23 sierpnia 2012, 20:03

Koncern Ubisoft poinformował, że pecetowa wersja gry I Am Alive ukaże się 13 września. Gracze mogą liczyć na kilka istotnych zmian w porównaniu z konsolowym pierwowzorem, zwłaszcza w warstwie wizualnej.

Potwierdzono daty premier gier Alan Wake's American Nightmare i I Am Alive

Hed, 24 stycznia 2012, 10:59

Znamy oficjalne i prawdopodobnie ostateczne daty premier oraz ceny gier I Am Alive i Alan Wake's American Nightmare, które wejdą w skład tegorocznej edycji Xbox LIVE Arcade House Party. Pełną rozpiskę tego przedsięwzięcia znajdziecie w tej wiadomości.

Zobacz walkę o przetrwanie w grze I Am Alive

DogGhost, 19 stycznia 2012, 09:13

Firma Ubisoft opublikowała nowy trailer do gry z gatunku survival horror I Am Alive, który skupia się na ukazaniu sposobów walki o przetrwanie w obliczu braku amunicji i przeważającej liczby wrogów.

Znamy daty premier Alan Wake’s American Nightmare, I Am Alive i innych gier

Sarge, 11 stycznia 2012, 11:20

Firma Microsoft ogłosiła daty wydania takich produkcji jak Alan Wake's American Nightmare, czy I Am Alive. Obie gry wejdą w skład nadchodzącej akcji Xbox Live House Party.

Pecetowa wersja gry I Am Alive jednak powstanie?

Sarge, 25 listopada 2011, 11:40

Wszystko wskazuje na to, że losy pecetowej wersji gry I Am Alive nie są jeszcze przesądzone. Stanislas Mettra (szef studia Ubisoft Shanghai) sprostował swoją niedawną wypowiedź skreślającą komputerową edycję tego tytułu.

Pecetowa wersja I Am Alive poważnie zagrożona

Len, 23 listopada 2011, 14:34

Szef studia Ubisoft Shanghai ujawnił w wypowiedzi dla jednego z zagranicznych portali, że gra I Am Alive może w ogóle nie trafić na komputery PC z powodu ogromnego piractwa i, co za tym idzie, ryzyka, że koszty produkcji się nie zwrócą.

I Am Alive jeszcze w tym roku, tylko w dystrybucji cyfrowej

Ender, 29 września 2011, 20:04

Firma Ubisoft potwierdziła wcześniejsze plotki,zapowiadając na ten rok premierę długo oczekiwanej gry I Am Alive.

I Am Alive powstaje - gra otrzymała kategorię wiekową

Soviet, 26 września 2011, 18:35

Kolejna odsłona cyklu "I Am Alive pojawia się i znika". Po wycieku trailera w zeszłym miesiącu, na stronie ESRB pojawił się wpis dotyczący produkcji Ubisoft.

I Am Alive - wyciekł trailer prezentujący fragmenty rozgrywki

DogGhost, 20 sierpnia 2011, 10:15

Wczoraj wieczorem wyciekł do sieci nowy, nigdy niepublikowany zwiastun gry I Am Alive, w którym możemy zobaczyć krótkie fragmenty rozgrywki z tej tajemniczej produkcji.

I Am Alive nadal żyje

Sarge, 29 czerwca 2011, 13:15

O ciekawie zapowiadającej się grze akcji w klimatach survival-horroru I Am Alive od dłuższego czasu nie mówi się zbyt wiele, co zrodziło wątpliwości co do możliwości wydania tej produkcji. Najnowsze informacje dowodzą jednak, że projekt nadal istnieje.

Black Death nowym survival horrorem twórców Cold Fear oraz I Am Alive

Hed, 24 czerwca 2011, 10:57

Studio Darkworks pracuje nad survival horrorem o nazwie Black Death, w którym zmierzymy się z ludźmi przeobrażonymi w mutanty po zetknięciu z tajemniczą czarną chmurą. Producent znany z gier Alone in the Dark: The New Nightmare i Cold Fear szykuje strzelankę pierwszoosobową ze zróżnicowanymi typami broni oraz pewnymi wyborami moralnymi.

Beyond Good & Evil 2 oraz I Am Alive wciąż w produkcji

Adrian Werner, 13 maja 2011, 17:50

Dzisiaj pisaliśmy o raporcie finansowym Ubisoftu, w którym znalazła się informacja, że kilka projektów tego wydawcy zostało skasowanych. Nie ujawniono wtedy o jakie tytuły chodzi, wiec blady strach padł na graczy wyczekujących gier Beyond Good & Evil 2 oraz I Am Alive. Na szczęście okazało się, że obu tym produkcjom nic na razie nie grozi.

I am Alive w dystrybucji cyfrowej? - wciąż nie ma pewności

Hed, 8 lutego 2011, 10:31

Przed kilkoma dniami mieliśmy okazję wyżyć się na forum na firmie Ubisoft za rzekomą decyzję o zmianie modelu wydawniczego projektu I Am Alive. Doniesienia francuskiego serwisu, z których wynikało, że gra pojawi się tylko w dystrybucji cyfrowej na konsolach, są jednak dość niepewne, bo nie pochodzą bezpośrednio od wydawcy.

I am Alive wyłącznie w dystrybucji elektronicznej i tylko na konsole?

Olek, 1 lutego 2011, 17:00

Utrzymana w klimatach survival-horroru gra akcji I'm Alive najprawdopodobniej jeszcze w tym roku pojawi się w ofercie Xbox Live Arcade oraz PlayStation Network. Niestety, wygląda również na to, że wbrew wcześniejszym deklaracjom dewelopera pecetowi gracze będą musieli obejść się smakiem.

I Am Alive wiosną 2011

Vercetti, 15 czerwca 2010, 12:15

„Pogłoski o mojej śmierci są grubo przesadzone” – zwykł mawiać Mark Twain. Podobnym zdaniem można określić doceniony już na E3 przed dwoma laty projekt I Am Alive, któremu z powodu coraz rzadszych wzmianek w prasie (ostatnie informacje opublikowano w styczniu) wróżono bardzo krótki czas istnienia. Nic jednak bardziej mylnego.

Wieści ze świata (Final Fantasy XIII, BioShock 2, Battlefield: Bad Company 2) 26/1/10

Jiker, 26 stycznia 2010, 14:15

„Wieści ze świata” to codzienna porcja krótkich wiadomości. Dzisiaj w menu: edycja kolekcjonerska FFXIII w Polsce, premiera rozszerzenia do Grand Ages: Rome, środa w Xbox Live Arcade, nowa gra studia PlatinumGames, I Am Alive z trybem multiplayer i inne. Zapraszamy do lektury.

W I Am Alive zagramy dopiero w 2011 roku

omadaha, 14 stycznia 2010, 13:31

Ubisoft oficjalnie ogłosił, że data premiery gry akcji utrzymanej w klimatach survival horroru, zatytułowanej I Am Alive, zostaje przesunięta i będzie miała miejsce dopiero w przyszłym roku kalendarzowym.

Wieści ze świata (BioShock 2, Borderlands, I Am Alive) 9/12/09

Jiker, 9 grudnia 2009, 15:11

„Wieści ze świata” to codzienna porcja krótkich wiadomości. Dzisiaj w menu: strona internetowa BioShock 2, demo Guitar Hero: Van Halen, Intel o Project Offset, data japońskiej premiery Yakuza 4 i inne. Zapraszamy do lektury.

Co będziemy musieli przejść, żeby przeżyć w I Am Alive?

Hed, 3 sierpnia 2009, 11:44

Na stronie niemieckiego magazynu PC Games pojawiło się kilka nowych obrazków z I Am Alive, czyli najprawdziwszej szkoły przetrwania w mieście po groźnym kataklizmie. Gra, przygotowywana przez oddział Ubisoftu, ma prezentować sporo akcji i zapowiada się naprawdę nieźle. Zaprezentowane materiały pokazują kilka lokacji, które zapewne będziemy mieli okazję zwiedzić.

Ubisoft opóźnia: Splinter Cell: Conviction, Red Steel 2, I Am Alive oraz nowego Ghost Recona

Filip „fsm” Grabski, 27 lipca 2009, 19:10

Ubisoft ujawnił dane dotyczące sprzedaży swoich gier w pierwszym kwartale trwającego roku fiskalnego (kwiecień-czerwiec 2009), a przy okazji poinformował, że kilka głośnych tytułów zawita do sklepów później, niż zakładano.

Przybliżone daty premier gier Ubisoftu (Assassin's Creed II, Splinter Cell: Conviction)

Hed, 28 maja 2009, 08:15

Firma Ubisoft przedstawiła ogólny plan wydawniczy na trzeci i czwarty kwartał obecnego roku finansowego. Dowiedzieliśmy się więc przede wszystkim, że w listopadzie i grudniu zobaczymy dwie niewątpliwie głośne produkcje – Assassin's Creed II oraz Splinter Cell: Conviction – oraz trzy gry wyłącznie na konsolę Wii: Red Steel 2, Shaun White Snowboarding: World Stage i Rabbids Go Home.

I Am Alive w sierpniu tego roku także na pecety

Hed, 8 kwietnia 2009, 12:28

Według oficjalnej strony francuskiej firmy Ubisoft I Am Alive zostanie wydany w sierpniu tego roku również na komputerach osobistych. Informacja nie została jeszcze oficjalnie ogłoszona, ale wydaje się, że sprawa jest pewna (możemy nawet podejrzeć wygląd pecetowej wersji pudełka). Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami dzieło pojawi się również na konsole (Xbox 360 oraz PlayStation 3).

I Am Alive jest robione przez nowe studio

Filip „fsm” Grabski, 6 marca 2009, 11:29

Bardzo ciekawie zapowiadający się projekt Ubisoftu (mimo braku zaangażowania Jade Raymond) najwyraźniej przeżywa pewne trudności. Produkcja I Am Alive właśnie została przeniesiona do innego studia.