I Am Alive we wrześniu na pecetach

Koncern Ubisoft poinformował, że pecetowa wersja gry I Am Alive ukaże się 13 września. Gracze mogą liczyć na kilka istotnych zmian w porównaniu z konsolowym pierwowzorem, zwłaszcza w warstwie wizualnej.

Aleksander Kaczmarek

I Am Alive we wrześniu na pecetach - ilustracja #1
I Am Alive – pół roku po premierze konsolowych wersji gra trafi także na komputery PC.

To miał być prztyczek dla piratów, którzy rujnują rynek gier na komputerach PC. Twórcy I Am Alive początkowo poddawali w wątpliwość sens przygotowania konwersji na tę platformę sprzętową. Później złagodzili ton twierdząc, że mimo wszystko jest na to szansa. Wątpliwości rozwiał wreszcie wydawca – koncern Ubisoft, który potwierdził dziś, że tytuł trafi na pecety w przyszłym miesiącu, czyli niemal pół roku po premierze na konsolach.

Z oficjalnej notki prasowej wynika, że wersja I Am Alive przeznaczona na komputery PC będzie czymś więcej niż prostym portem. Przede wszystkim gracze mogą spodziewać się lepszej jakości oprawy wizualnej. Pojawią się także dwa nowe tryby zabawy - Easy (pozwoli na nieskończoną ilość prób) i Replay (możliwość ponownego przechodzenia dowolnego poziomu w grze).

Premiera pecetowej wersji gry zaplanowana została na 13 września. Tytuł dostępny będzie wyłącznie w dystrybucji cyfrowej prowadzonej m.in. przez sklep UbiShop. Cena dla polskich graczy wynosi 59,90 zł. Dodatkowo zamawiający I Am Alive w przedsprzedaży mogą liczyć na prezent w postaci darmowego dodatku typu DLC – Bloody Good Time.

I Am Alive we wrześniu na pecetach - ilustracja #2I Am Alive to utrzymana w konwencji survival-horroru gra akcji. Gracz wciela się w rolę mężczyzny, który wśród ruin zniszczonego przez kataklizm miasta próbuje odnaleźć swoich bliskich. Produkcja studiów Darkworks i Ubisoft Shanghai wyróżnia się niekonwencjonalną oprawą graficzną, w której dominują odcienie szarości.

  1. Taka piękna katastrofa - recenzja gry I Am Alive
  2. Oficjalna strona internetowa gry I Am Alive
I Am Alive

I Am Alive

PC PlayStation Xbox Nintendo
po premierze

Data wydania: 7 marca 2012

Informacje o Grze
6.0

GRYOnline

6.8

Gracze

6.8

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2012-08-23
20:53

pyton712 Legionista

Ciekawe, dzisiaj czytałem, że szef Ubisoftu stwierdził, że nie warto wydawać gier na pc bo skala piractwa na tej platformie wynosi 93-95% a teraz coś takiego.

Komentarz: pyton712
2012-08-23
20:55

zanonimizowany850052 Generał

👎

Przecież Piractwo na PC wynosi 11235235623%!!!!!
NIE OPŁACA SIĘ TEGO WYDAWAĆ, TYLKO NA TYM STRACĄ!

Komentarz: zanonimizowany850052
2012-08-23
23:24

Sebo1020 Senator

Sebo1020

To aż tak złe gra się sprzedała na konsolach ze wydaj ja an PC, no cóż konwersja zajmie się z 2 ludzi dorzucą lepsze tekstury i już jakaś tam kasa się załapie

Komentarz: Sebo1020
2012-08-24
00:40

kęsik Legend

kęsik
📄

Dzięki Ci, o wielki Ubosofcie za tą wspaniałą grę na PC, gdzie skala piractwa jest tak wielka, że ryje banie.

Komentarz: kęsik
2012-08-24
10:10

Zero-Cool Pretorianin

😍

O matko, ten crap na PC?! Po co?

Komentarz: Zero-Cool

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl