Kinect - Gry Zręcznościowe
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Najpopularniejsze gry z gatunku zręcznościowe o tematyce Kinect.
Gry zręcznościowe. Gatunek wymagający szczególnej sprawności manualnej. Produkcje te inaczej zwane są grami arcade. Głównym zadaniem gracza jest dotarcie do wyznaczonego celu lub pokonanie przeciwników, wykazując się przy tym sprawnym kontrolowaniem prowadzonej postaci lub pojazdu. Zręcznościówki zazwyczaj pozbawione są fabuły lub występuje ona w postaci szczątkowej. Do tej kategorii należą m.in. popularne platformówki.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.
Kinect Rush: Przygoda ze studiem Disney Pixar
Zręcznościowe 20 marca 2012
Kompilacja minigier zręcznościowych, których akcja toczy się w światach wykreowanych na potrzeby najpopularniejszych filmów animowanych, tworzonych przez tytułową wytwórnię Pixar. Produkcja jest odświeżoną wersją gry Kinect Rush: A Disney Pixar Adventure, a w przeciwieństwie do pierwowzoru wymagającego do działania sensora ruchu Kinect, pozwala na zabawę zarówno przy użyciu drugiej generacji tego czujnika, jak i z wykorzystaniem pada.
Szalone Króliki: Na żywo i w kolorze
Zręcznościowe 1 listopada 2011
Raving Rabbids: Alive and Kicking to zestaw zręcznościowych minigierek, stworzonych z myślą o technicznych możliwościach xboksowego kontrolera ruchu Kinect. Gra, wyprodukowana przez studia deweloperskie koncernu Ubisoft w Mediolanie i Paryżu, umożliwia wspólną zabawę dla maksymalnie czterech graczy.
Kinect Sports Rivals
Zręcznościowe 8 kwietnia 2014
Kolejna odsłona serii Kinect Sports, oferującej graczom szereg zręcznościowych minigier, wykorzystujących możliwości kontrolera ruchu Kinect. Nowa wersja tytułu oferuje teraz także możliwość rywalizacji z innymi graczami w sieciowym trybie multiplayer.
Shape Up
Zręcznościowe 11 listopada 2014
Shape Up to gra ruchowa stworzona przez firmę Ubisoft z myślą o konsoli Xbox One i kontrolerze Kinect. Jej tematyka to fitness, który został ukazany w dość oryginalnej konwencji, łączącej ćwiczenia z humorem i prostymi grami zręcznościowymi czy muzycznymi.
Harry Potter for Kinect
Zręcznościowe 9 października 2012
Gra zręcznościowa stworzona z myślą o kontrolerze ruchu Kinect. Tytuł jest adaptacją filmów oraz książek z serii Harry Potter i pozwala graczom uczestniczyć w ich najważniejszych i najciekawszych momentach.
Zumba Fitness World Party
Zręcznościowe 5 listopada 2013
Kolejna odsłona jednej z najpopularniejszych serii gier. Projekt ponownie wymaga od graczy wstania z foteli i wykonywania ćwiczeń, a także tańczenia przed ekranem telewizora. Jest to jednocześnie pierwsza odsłona cyklu, która zabiera żądnych ruchu śmiałków w różne zakątki całego globu.
Fruit Ninja Kinect 2
Zręcznościowe 18 marca 2015
Kolejna odsłona zręcznościowej serii Fruit Ninja, stanowiąca bezpośrednią kontynuację produkcji wydanej w roku 2011 z myślą o konsoli Xbox 360 z sensorem Kinect. Produkcja, przygotowana tradycyjnie przez ekipę Halfbrick Studios, czyni użytek z kolejnej generacji konsol firmy Microsoft i znacznie nowocześniejszego Kinecta 2.0. Sama mechanika rozgrywki we Fruit Ninja Kinect 2 pozostała jednak niezmieniona.
Disneyland Adventures
Zręcznościowe 15 listopada 2011
Kompilacja minigier zręcznościowych osadzonych w uniwersum Disneya, dzięki której gracze mogą nie tylko przemierzyć wirtualny Disneyland, lecz także wziąć udział w osiemnastu konkurencjach toczonych w lokacjach znanych z kultowych bajek i filmów. Produkcja jest remasterem gry Kinect Disneyland Adventures, a w przeciwieństwie do pierwowzoru nie wymaga do działania sensora ruchu Kinect – bawić się można zarówno przy użyciu tego czujnika, jak i wykorzystując pada.
FRU
Zręcznościowe 13 lipca 2016
Prosta gra platformowa, stworzona przez studio Through Games z myślą o wykorzystaniu możliwości kontrolera ruchowego Kinect. W grze FRU prowadzimy małego, wąsatego bohatera poprzez kilkanaście zróżnicowanych poziomów, zlokalizowanych w kilku odmiennych światach. Cała oryginalność produkcji polega zaś na tym, że świat gry odkrywamy za pomocą rzeczywistych gestów gracza, przekazywanych do konsoli za pośrednictwem sensora Kinect.
Kinect Adventures
Zręcznościowe 4 listopada 2010
Zestaw dwunasty gier zręcznościowych robiących użytek z kontrolera Kinect. Wśród nich znajdziemy m.in. spływ pontonowy, bieg przełajowy, popularnego zbijaka oraz przejażdżkę wagonikiem. Dostępne są tryby multiplayer dla maksymalnie czterech osób polegające zarówno na rywalizacji, jak i kooperacji.
Your Shape: Fitness Evolved
Zręcznościowe 4 listopada 2010
Your Shape: Fitness Evolved to przygotowana z myślą o możliwościach kontrolera Kinect gra sportowo-zręcznościowa, pozwalająca graczom poprawić kondycję fizyczną i wymodelować sylwetkę. Program łączy trening fitness z elementami sztuk walki i tańca oraz zręcznościowymi mini-grami. Zajęcia prowadzone są pod okiem wirtualnego instruktora, który dostosowuje intensywność ćwiczeń do możliwości gracza.
Child of Eden
Zręcznościowe 14 czerwca 2011
Widowiskowa strzelanka “na szynach”, stworzona przez autora takich hitów jak Rez, Meteos oraz Space Channel 5. W grze przenosimy się do świata przyszłości, aby uratować sieć cybernetyczną Eden. Zadaniem gracza na każdym z pięciu poziomów jest eliminowanie kolejnych wrogów przy pomocy dwóch rodzajów pocisków. Produkcja zaskakuje artystyczną oprawą, świetnie dopasowaną muzyką oraz liczbą elementów, które można odblokować podczas zabawy.
Kung Fu Panda 2
Zręcznościowe 24 maja 2011
Oparta na popularnej licencji filmowej zręcznościówka, w której ponownie wcielamy się w znającą sztuki walki pandę. Mechanika zabawy polega na przemierzaniu rozległych poziomów i walce z tłumami wrogów. Przygodę urozmaicają pojawiające się co pewien czas proste zagadki logiczne.
Rabbids Invasion: Interaktywny program TV
Zręcznościowe 18 listopada 2014
Zwariowana gra zręcznościowa, stanowiąca interaktywną wersję wyprodukowanego przez koncern Ubisoft serialu animowanego, w którym główną rolę zagrały znane z serii Rayman szalone „kórliki”. Rozgrywka sprowadza się do udziału w szeregu mini-gierek z udziałem filmowych bohaterów, przy wykorzystania popularnych kontrolerów ruchu: Kinect i PlayStation Camera.
Kinect Nat Geo TV
Zręcznościowe 18 września 2012
Program edukacyjny stworzony na podstawie filmów dokumentalnych stacji National Geographic. Tytuł umożliwia „wejście” w środek akcji, dzięki czemu poznawanie zwierząt i przyrody jest jeszcze przyjemniejsze.
Red Bull Crashed Ice Kinect
Zręcznościowe 30 listopada 2012
Red Bull Crashed Ice Kinect to firmowana marką znanego producenta napojów energetyzujących zręcznościowa gra sportowa, wyprodukowana przez austriackie studio Bongfish z myślą o użytkownikach konsoli Xbox 360 i kontrolera Kinect. Gracze mają okazję spróbować swoich sił w widowiskowych wyścigach na łyżwach wzorowanych na autentycznych zawodach z cyklu Red Bull Crashed Ice Kinect.
Boom Ball 2 for Kinect
Zręcznościowe 21 grudnia 2016
Kontynuacja gry zręcznościowej studia Virtual Air Guitar Company, przeznaczonej na konsole Xbox One z kontrolerem ruchowym Kinect 2.0. Pod względem mechaniki, Boom Ball 2 nie różni się znacząco od swojej poprzedniczki, łącząc cechy klasycznego Arkanoida z elementami ping ponga i tenisa. Cała zabawa polega zaś na odbijaniu piłki w taki sposób, aby zniszczyć znajdujące się w głębi planszy elementy, wybuchające po zetknięciu się z kulą.
Fruit Ninja Kinect
Zręcznościowe 9 sierpnia 2011
Konsolowa wersja zręcznościowego przeboju wypuszczonego pierwotnie na urządzenia przenośne. Wcielamy się w wojownika Ninja, którego zadaniem jest siekanie owoców. Gra korzysta z Kinecta i miecze kontrolujemy ruchami własnych rąk. Poza zabawą solo możemy spróbować rozgrywki wieloosobowej w postaci owocowego turnieju.
Air Guitar Warrior
Zręcznościowe 29 marca 2017
Połączenie klasycznej side-scrollowej strzelaniny z grą muzyczno-rytmiczną. Wcielamy się w postać tytułowego wojownika, który przedziera się przez kolejne lokacje, eliminując zastępy przeciwników za pomocą strzelającej gitary. Produkcja dostępna jest w dwóch wersjach, wykorzystujących kontroler Kinect 2.0 lub tradycyjnego gamepada.
Yoostar 2
Zręcznościowe 8 marca 2011
Yoostar 2 to wyprodukowana przez studio Blitz Games gra familijna, w której zadaniem graczy jest odgrywanie scenek z popularnych hollywoodzkich filmów. Ocenia podlega umiejętność wcielenia się w wybraną postać. Tytuł oferuje kilka wariantów rozgrywki, w tym m.in. tryb "party", który pozwala na zabawę ze znajomymi. Gra wykorzystuje możliwości kontrolera PlayStation Move.
Zumba Fitness
Zręcznościowe 18 listopada 2010
Zumba Fitness to stworzona przez ekipę deweloperską studia Pipeworks Software gra zręcznościowa, mająca za zadanie zachęcić graczy do aktywności ruchowej i wysiłku fizycznego. Użytkownicy konsoli mogą poprawić swoją kondycję uprawiając tytułową Zumbę, czyli opracowany przez Alberto "Beto" Pereza program ćwiczeń fitness połączonych z choreografią taneczną. Gra wykorzystuje możliwości techniczne kontrolera Kinect.
Rapala for Kinect
Zręcznościowe 15 listopada 2011
Gra zręcznościowa o tematyce wędkarskiej, która wykorzystuje kontroler ruchu Kinect. Wykorzystując własne ciało udajemy, że zarzucamy wędkę. W zawodach mogą brać maksymalnie cztery osoby. Rapala for Kinect oferuje także mini-gierkę w postaci wyścigów motorówek.
Winter Stars
Zręcznościowe 8 listopada 2011
Winter Stars to zręcznościowa gra sportowa, pozwalająca graczom wziąć udział w wielu zróżnicowanych dyscyplinach sportów zimowych. W trybie multiplayer udział mogą wziąć maksymalnie cztery osoby, które rywalizować będą ze sobą na jednej konsoli lub za pośrednictwem sieci.
Kinect Fun Labs
Zręcznościowe 6 czerwca 2011
Darmowy zestaw mini-gier i aplikacji, które mają na celu ukazanie możliwości xboksowego kontroler ruchu Kinect. Zwłaszcza ciekawą opcją jest możliwość zeskanowania rzeczywistych przedmiotów i tym samym przeniesienia ich na konsolę w postaci trójwymiarowych obiektów.