Kinect - Gry Zręcznościowe Xbox One
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Najpopularniejsze gry z gatunku zręcznościowe o tematyce Kinect na platformę XBOX ONE.
Gry zręcznościowe. Gatunek wymagający szczególnej sprawności manualnej. Produkcje te inaczej zwane są grami arcade. Głównym zadaniem gracza jest dotarcie do wyznaczonego celu lub pokonanie przeciwników, wykazując się przy tym sprawnym kontrolowaniem prowadzonej postaci lub pojazdu. Zręcznościówki zazwyczaj pozbawione są fabuły lub występuje ona w postaci szczątkowej. Do tej kategorii należą m.in. popularne platformówki.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.
Rush: A Disney Pixar Adventure
Zręcznościowe 31 października 2017
Kompilacja minigier zręcznościowych, których akcja toczy się w światach wykreowanych na potrzeby najpopularniejszych filmów animowanych, tworzonych przez tytułową wytwórnię Pixar. Produkcja jest odświeżoną wersją gry Kinect Rush: A Disney Pixar Adventure, a w przeciwieństwie do pierwowzoru wymagającego do działania sensora ruchu Kinect, pozwala na zabawę zarówno przy użyciu drugiej generacji tego czujnika, jak i z wykorzystaniem pada.
Kinect Sports Rivals
Zręcznościowe 8 kwietnia 2014
Kolejna odsłona serii Kinect Sports, oferującej graczom szereg zręcznościowych minigier, wykorzystujących możliwości kontrolera ruchu Kinect. Nowa wersja tytułu oferuje teraz także możliwość rywalizacji z innymi graczami w sieciowym trybie multiplayer.
Shape Up
Zręcznościowe 11 listopada 2014
Shape Up to gra ruchowa stworzona przez firmę Ubisoft z myślą o konsoli Xbox One i kontrolerze Kinect. Jej tematyka to fitness, który został ukazany w dość oryginalnej konwencji, łączącej ćwiczenia z humorem i prostymi grami zręcznościowymi czy muzycznymi.
Disneyland Adventures
Zręcznościowe 31 października 2017
Kompilacja minigier zręcznościowych osadzonych w uniwersum Disneya, dzięki której gracze mogą nie tylko przemierzyć wirtualny Disneyland, lecz także wziąć udział w osiemnastu konkurencjach toczonych w lokacjach znanych z kultowych bajek i filmów. Produkcja jest remasterem gry Kinect Disneyland Adventures, a w przeciwieństwie do pierwowzoru nie wymaga do działania sensora ruchu Kinect – bawić się można zarówno przy użyciu tego czujnika, jak i wykorzystując pada.
Fruit Ninja Kinect 2
Zręcznościowe 18 marca 2015
Kolejna odsłona zręcznościowej serii Fruit Ninja, stanowiąca bezpośrednią kontynuację produkcji wydanej w roku 2011 z myślą o konsoli Xbox 360 z sensorem Kinect. Produkcja, przygotowana tradycyjnie przez ekipę Halfbrick Studios, czyni użytek z kolejnej generacji konsol firmy Microsoft i znacznie nowocześniejszego Kinecta 2.0. Sama mechanika rozgrywki we Fruit Ninja Kinect 2 pozostała jednak niezmieniona.
Rabbids Invasion: The Interactive TV Show
Zręcznościowe 18 listopada 2014
Zwariowana gra zręcznościowa, stanowiąca interaktywną wersję wyprodukowanego przez koncern Ubisoft serialu animowanego, w którym główną rolę zagrały znane z serii Rayman szalone „kórliki”. Rozgrywka sprowadza się do udziału w szeregu mini-gierek z udziałem filmowych bohaterów, przy wykorzystania popularnych kontrolerów ruchu: Kinect i PlayStation Camera.
Zumba Fitness World Party
Zręcznościowe 22 listopada 2013
Kolejna odsłona jednej z najpopularniejszych serii gier. Projekt ponownie wymaga od graczy wstania z foteli i wykonywania ćwiczeń, a także tańczenia przed ekranem telewizora. Jest to jednocześnie pierwsza odsłona cyklu, która zabiera żądnych ruchu śmiałków w różne zakątki całego globu.
FRU
Zręcznościowe 13 lipca 2016
Prosta gra platformowa, stworzona przez studio Through Games z myślą o wykorzystaniu możliwości kontrolera ruchowego Kinect. W grze FRU prowadzimy małego, wąsatego bohatera poprzez kilkanaście zróżnicowanych poziomów, zlokalizowanych w kilku odmiennych światach. Cała oryginalność produkcji polega zaś na tym, że świat gry odkrywamy za pomocą rzeczywistych gestów gracza, przekazywanych do konsoli za pośrednictwem sensora Kinect.
Air Guitar Warrior
Zręcznościowe 29 marca 2017
Połączenie klasycznej side-scrollowej strzelaniny z grą muzyczno-rytmiczną. Wcielamy się w postać tytułowego wojownika, który przedziera się przez kolejne lokacje, eliminując zastępy przeciwników za pomocą strzelającej gitary. Produkcja dostępna jest w dwóch wersjach, wykorzystujących kontroler Kinect 2.0 lub tradycyjnego gamepada.
Boom Ball 2 for Kinect
Zręcznościowe 21 grudnia 2016
Kontynuacja gry zręcznościowej studia Virtual Air Guitar Company, przeznaczonej na konsole Xbox One z kontrolerem ruchowym Kinect 2.0. Pod względem mechaniki, Boom Ball 2 nie różni się znacząco od swojej poprzedniczki, łącząc cechy klasycznego Arkanoida z elementami ping ponga i tenisa. Cała zabawa polega zaś na odbijaniu piłki w taki sposób, aby zniszczyć znajdujące się w głębi planszy elementy, wybuchające po zetknięciu się z kulą.
Boom Ball for Kinect
Zręcznościowe 28 listopada 2014
Kolorowa gra zręcznościowa, zaprojektowana do współpracy z kontrolerem Kinect 2.0. Rozgrywka czerpie z klasyków, takich jak Arkanoid czy BlockOut, a zadaniem gracza jest rzucanie i odbijanie piłek w taki sposób, żeby zniszczyć stworzone z sześciennych bloczków konstrukcje i wysadzić w powietrze wszystkie znajdujące się na planszy bomby.