Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm SłownikAkcjiPC
Okładka Hitman: Codename 47 (PC)

Hitman: Codename 47 PC

Przygotowana przez twórców z duńskiego studia Io-Interactive trzecioosobowa gra akcji z elementami skradanki.

Akcji | TPP | skradanki | TPS | strzelanki

PC Windows
Okładka Hitman: Codename 47 (PC)

Angielskie napisy i dialogi

data premiery gry w wersji PC:

23listopada2000

13grudnia2000

pudełko PL

Hitman to gra z gatunku akcji i przygody, łącząca w sobie elementy strategii i strzelania. Jako zawodowy zabójca, poruszasz się w niesamowicie dokładnie dopracowanym środowisku 3D. Z początku wydaje się, że jak zwykle wykonujesz rozkazy pochodzące od szefów, wielkich bossów podziemia. Historia okazuje się być jednak bardziej zakręconą, gdyż jesteś częścią większego spisku, ocierającego się o badania genetyczne. W czasie swoich przygód i w miarę wykonywania kolejnych zadań, powoli zaczynasz odkrywać kurtynę, która zakrywa twoją przeszłość. Wkrótce dowiadujesz się, że Ty jesteś następnym celem.

  • Zaawansowany graficznie engine gry pozwala na wytworzenie bardzo szczegółowego i realistycznego otoczenia.
  • Ponad 80 niezależnie modelowanych postaci.
  • Nowy tryb sterowania, oddziaływania i manipulowania postaciami i obiektami - także w sferze emocjonalnej.
  • Zaawansowana inteligencja wroga: przeciwnicy widzą, słyszą, mówią i reagują w zmieniającym się otoczeniu, współdziałając z innymi postaciami.
  • Ponad 20 realistycznie modelowanych i teksturowanych lokacji.
  • Przestrzenny dźwięk, interaktywna muzyka.
Zobacz pełny opis gry

Tryb gry: single player  

Ocena gry 7.175 / 10 na podstawie 2737 ocen czytelników.

Gry podobne do Hitman: Codename 47

Wymagania wiekowe Hitman: Codename 47

16+

Hitman: Codename 47 - recenzja gry

Recenzja 3 stycznia 2001, 15:44

Jak wspomniałem, w briefingu otrzymujemy wskazówki i szczegóły dotyczące celów misji. Co ciekawe, nasze zadania nie ograniczają się do zabicia "obiektu" - często trzeba wykonać inne polecenia, których realizacja może sprawić więcej kłopotu niż proste zlikwidowanie kolejnego czarnego charakteru. Bardzo często w grę wchodzi bowiem zachowanie dyskrecji, wyniesienie jakiegoś przedmiotu z miejsca akcji lub skierowanie podejrzeń na inne osoby. Wskazówki zamieszczone w zleceniu zawierają wiele cennych informacji, faktów i szczegółów, jednym słowem mówią nam CO mamy zrobić. Nie mówią nam natomiast JAK mamy to zrobić - i w tym momencie dochodzimy do tego co stanowi piękno tej gry - możliwość własnego zaplanowania przebiegu misji i przyjemność szukania optymalnych rozwiązań. Tu nasuwa mi się nieuchronnie skojarzenie z grą Deus Ex, gdzie właśnie alternatywne sposoby na wyjście z opałów stanowiły w dużym stopniu o sile tej gry.