Wyszukiwarka gier
Hell Is Us

Hell Is Us

PCPlayStationXbox
po premierze

Data wydania: 4 września 2025

Akcji, TPP, Science fiction, Przygodowe gry akcji, Singleplayer

Hell Is Us to gra action-adventure osadzona w nietypowym świecie łączącym elementy współczesności i fantastyki. Produkcja stawia na zręcznościową walkę oraz swobodną eksplorację, której nie wspomagają znaczniki na mapie czy szczegółowe listy zadań.

7.2

GRYOnline

6.2

Gracze

8.9

Steam

7.9

OpenCritic

OCEŃ
Oceny

Hell Is Us to przygodowa gra akcji autorstwa znanego z Necromunda: Underhive Wars oraz Mordheim: City of the Damned studia Rogue Factor. Dyrektorem kreatywnym projektu był Jonathan Jacques-Belletete. Wcześniej był on kierownikiem artystycznym w studiu Eidos Montreal przy takich grach, jak Deus Ex: Human Revolution czy Deus Ex: Mankind Divided.

Fabuła

Akcja toczy się w alternatywnej rzeczywistości poziomem technologicznym przypominającej czasy współczesne. Świat ten jest miejscem brutalnej wojny domowej, a co gorsza, w sam środek tego konfliktu pakują się tajemnicze potwory przypominające ożywione posągi.

Czytaj więcej

Platformy:

PC Windows

PC WindowsPolskie napisy

PlayStation 5

PlayStation 5Polskie napisy

Xbox Series X/S

Xbox Series X/SPolskie napisy

Wczesny dostęp:1 września 2025

Producent: Rogue Factor

Wydawca: Nacon / Bigben Interactive

Publicystyka

7.5
dobra

Recenzja GRYOnline

Hell Is Us

Hell is Us posiada olbrzymi potencjał fabularny, a świat przedstawiony należy do jednych z najlepszych w ostatnim czasie. Szkoda, że na wszystkim cieniem kładą się kiepska optymalizacja, graficzne standardy produkcji sprzed 10 lat, ograniczona mobilność, męcząca walka oraz powtarzających się przeciwnicy. Jeśli możesz przymknąć na to oko, będziesz się dobrze bawić.

Recenzja Hell Is Us. To jedna z najbardziej ambitnych gier roku, ale gameplay nie dorasta do fabuły
Recenzja Hell Is Us. To jedna z najbardziej ambitnych gier roku, ale gameplay nie dorasta do fabuły
Recenzja Hell Is Us. To jedna z najbardziej ambitnych gier roku, ale gameplay nie dorasta do fabuły
Recenzujący:
Platforma:
PC Windows PC Windows
Data recenzji:
4 września 2025
Opinie

1 września 2025

Gry września 2025. Chowajcie makijaż klauna, Silksong wychodzi! A wraz z nim Silent Hill f i nowy Dying Light

Wrzesień przyjemnie zaskakuje nowościami. Zagramy w Hollow Knighta: Silksonga, Borderlands 4, Silent Hill f, Dying Lighta: The Beast i nie tylko!

Gry września 2025. Chowajcie makijaż klauna, Silksong wychodzi! A wraz z nim Silent Hill f i nowy Dying Light
Gry września 2025. Chowajcie makijaż klauna, Silksong wychodzi! A wraz z nim Silent Hill f i nowy Dying Light

Wiadomości

„To GTA 6 gier indie”. Twórca Hell is Us krytykuje „lekko bezduszną” nagłą premierę Silksong

„To GTA 6 gier indie”. Twórca Hell is Us krytykuje „lekko bezduszną” nagłą premierę Silksong

Twórca Hell is Us uważa decyzję o nagłej premierze Silksonga za „lekko bezduszną”. Przyrównał najnowszą grę Team Cherry do GTA 6.

gry

Marcin Bukowski

17 września 2025 10:40

„To GTA 6 gier indie”. Twórca Hell is Us krytykuje „lekko bezduszną” nagłą premierę Silksong
Recenzje Hell is Us potwierdzają: pierwszy hit września to udana produkcja. Oficjalna premiera

Recenzje Hell is Us potwierdzają: pierwszy hit września to udana produkcja. Oficjalna premiera

Hell is Us trafiło już do wszystkich graczy. Produkcja okazała się mocnym otwarciem września.

gry

Jakub Błażewicz

4 września 2025 22:46

Recenzje Hell is Us potwierdzają: pierwszy hit września to udana produkcja. Oficjalna premiera
Gracze dostali drugą szansę, ale muszą się pospieszyć. Mroczna gra science fiction Hell Is Us jest dostępna do sprawdzenia za darmo w ulepszonej wersji

Gracze dostali drugą szansę, ale muszą się pospieszyć. Mroczna gra science fiction Hell Is Us jest dostępna do sprawdzenia za darmo w ulepszonej wersji

Gracze raz jeszcze mogą sprawdzić grę akcji Hell is Us w wersji demonstracyjnej. Tym razem produkcję wypróbują także właściciele PlayStation 5 oraz Xboxów Series X i S.

gry

Maciej Gaffke

13 sierpnia 2025 16:37

Gracze dostali drugą szansę, ale muszą się pospieszyć. Mroczna gra science fiction Hell Is Us jest dostępna do sprawdzenia za darmo w ulepszonej wersji
W Hell Is Us aż chce się eksplorować świat. Twórcy Deus Ex: Human Revolution wrócili z mrocznym RPG akcji, które miażdzy klimatem

W Hell Is Us aż chce się eksplorować świat. Twórcy Deus Ex: Human Revolution wrócili z mrocznym RPG akcji, które miażdzy klimatem

Kiedy przy jednej grze spotykają się twórcy Deus Ex: Human Revolution i głos Adama Jensena, a całość łączy klimat Death Stranding i Dark Souls – warto mieć taką produkcję na uwadze. Demo Hell Is Us potwierdza zaś, że to coś więcej niż szumne zapowiedzi.

opinie

Hubert Sosnowski

6 czerwca 2025 11:25

W Hell Is Us aż chce się eksplorować świat. Twórcy Deus Ex: Human Revolution wrócili z mrocznym RPG akcji, które miażdzy klimatem
Otwarty świat Hell is Us wymaga karty graficznej za 9000 zł, aby osiągnąć 30 fps w 4K. Gracze zagrali w demo i wydali werdykt

Otwarty świat Hell is Us wymaga karty graficznej za 9000 zł, aby osiągnąć 30 fps w 4K. Gracze zagrali w demo i wydali werdykt

Wczorajsze demo Hell Is Us spotkało się z dosyć ciepłym odbiorem na Steamie. Autorzy wyjaśnili również kwestię zaskakująco wysokich wymagań sprzętowych.

gry

Adrian Werner

3 czerwca 2025 09:59

Otwarty świat Hell is Us wymaga karty graficznej za 9000 zł, aby osiągnąć 30 fps w 4K. Gracze zagrali w demo i wydali werdykt
Demo Hell is Us trafiło na Steama. Twórcy ujawnili ostateczne wymagania sprzętowe [Aktualizacja: gameplay trailer z FGS]

Demo Hell is Us trafiło na Steama. Twórcy ujawnili ostateczne wymagania sprzętowe [Aktualizacja: gameplay trailer z FGS]

Studio deweloperskie Rogue Factor udostępniło demo Hell Is Us. Poznaliśmy też wymagania sprzętowe pełnej wersji.

gry

Kamil Kleszyk

7 czerwca 2025 23:00

Demo Hell is Us trafiło na Steama. Twórcy ujawnili ostateczne wymagania sprzętowe [Aktualizacja: gameplay trailer z FGS]
6 minut gameplaya z przygodowej gry akcji w klimatach sci-fi. Hell is Us rzuci wyzwanie, do którego współczesny gracz nie jest przyzwyczajony

6 minut gameplaya z przygodowej gry akcji w klimatach sci-fi. Hell is Us rzuci wyzwanie, do którego współczesny gracz nie jest przyzwyczajony

Hell is Us nie będzie prowadzić graczy za rękę i przy odkrywaniu sekretów koniecznie będzie poleganie na intuicji, dedukcji i obserwacji.

gry

Jakub Błażewicz

7 marca 2025 09:39

6 minut gameplaya z przygodowej gry akcji w klimatach sci-fi. Hell is Us rzuci wyzwanie, do którego współczesny gracz nie jest przyzwyczajony
W mroczną przygodową grę akcji w klimacie sci-fi zagramy tuż po wakacjach. Hell Is Us zapowiada się na tytuł jeszcze dziwniejszy niż Death Stranding

W mroczną przygodową grę akcji w klimacie sci-fi zagramy tuż po wakacjach. Hell Is Us zapowiada się na tytuł jeszcze dziwniejszy niż Death Stranding

Hell is Us sprawdzimy na początku jesieni, by przemierzyć dziwny świat tej przygodowej gry akcji, której nie powstydziłby się twórca Death Stranding.

gry

Jakub Błażewicz

12 lutego 2025 23:55

W mroczną przygodową grę akcji w klimacie sci-fi zagramy tuż po wakacjach. Hell Is Us zapowiada się na tytuł jeszcze dziwniejszy niż Death Stranding
Mroczna przygodowa gra akcji w klimacie sci-fi ma stawiać na walkę i eksplorację otwartego świata, ale nie być soulslikiem. Mapa w Hell Is Us nie zostanie zalana znacznikami

Mroczna przygodowa gra akcji w klimacie sci-fi ma stawiać na walkę i eksplorację otwartego świata, ale nie być soulslikiem. Mapa w Hell Is Us nie zostanie zalana znacznikami

Twórcy Hell Is Us ujawnili solidną porcję informacji o swojej grze akcji. W sieci pojawił się obszerny gameplay z wyjaśnieniami reżysera kreatywnego, Jonathana Jacquesa-Belletete’a.

gry

Maciej Gaffke

30 września 2024 19:31

Mroczna przygodowa gra akcji w klimacie sci-fi ma stawiać na walkę i eksplorację otwartego świata, ale nie być soulslikiem. Mapa w Hell Is Us nie zostanie zalana znacznikami
Niepokojące Hell Is Us na pierwszym gameplay trailerze. Czeka nas unikalne połączenie współczesności i fantastyki

Niepokojące Hell Is Us na pierwszym gameplay trailerze. Czeka nas unikalne połączenie współczesności i fantastyki

Hell Is Us zadebiutuje w 2025 roku, a na State of Play twórcy pokazali zwiastun z fragmentami rozgrywki.

gry

Jakub Błażewicz

25 września 2024 00:20

Niepokojące Hell Is Us na pierwszym gameplay trailerze. Czeka nas unikalne połączenie współczesności i fantastyki
Wszystkie wiadomości

Pliki do pobrania

Popularne pliki do pobrania do gry Hell Is Us.

Wszystkie pliki do pobrania

Wymagania sprzętowe

Wymagania sprzętowe gry Hell Is Us:

PC Windows

PC / Windows

Minimalne wymagania sprzętowe:
(30 fps, 1080p) Intel Core i7-7700K / AMD Ryzen 3 3300X, 16 GB RAM, karta graficzna 8 GB GeForce GTX 1070 / 6 GB Radeon RX 5600 XT, 30 GB HDD, Windows 10 64-bit.

Rekomendowane wymagania sprzętowe:
(60 fps, 1080p) Intel Core i7-11700K / AMD Ryzen 5 7600, 16 GB RAM, karta graficzna 11 GB GeForce RTX 2080 Ti / 12 GB Radeon RX 6750 XT, 30 GB SSD, Windows 10 64-bit.

Ultra wymagania sprzętowe:
(30 fps, 4K) Intel Core i7-11700K / AMD Ryzen 5 7600, 16 GB RAM, karta graficzna 24 GB GeForce RTX 4090 / Radeon RX 7900 XTX, 30 GB SSD, Windows 10 64-bit.

Oceny gry

Średnie Oceny:

7.2

Ocena GRYOnline.pl

Średnia z 5 ocen gry wystawionych przez Recenzentów i Redaktorów GRYOnline.pl, Ekspertów i wybranych Graczy.

Oceny Recenzentów i Expertów
6.2

Ocena Graczy

Średnia z 54 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.

8.9

Ocena STEAM

"Bardzo pozytywne"

Średnia z 3348 ocen gry wystawionych przez użytkowników STEAM.

Ocena STEAM
7.9

Ocena OpenCritic

Gra jest zrecenzowana przez 92 Krytyków OpenCritic.

Ocena Opencritic
Oceń Grę

Oceny Recenzentów i Ekspertów

7.5
Marek Jura
PC

Marek Jura

Recenzent GRYOnline.pl

2025.09.04

Zapowiedź Hell Is Us przeszła trochę bez echa. Więcej emocji wywołało demo gry, które zebrało umiarkowanie pochlebne opinie. Niecałe trzy miesiące później światło dzienne ujrzała pełna wersja. Czy sprostała oczekiwaniom?

7.0
RoyPremium
PC

RoyPremium

Ekspert

2025.10.08

Dawno temu była taka gra Beautiful Desolation, gdzie chodziło się po całym świecie, zbierało przedmioty, gadało z ludźmi, no i rozwiązywało zagadki, żeby przejść dalej. No i wszyscy pocisnęli tej grze, że nie ma systemu walki, no i nikt jej nie kupił. Twórcy Hell is Us wyciągnęli z tej sytuacji wnioski i dodali walkę do swojej gry, i nawet jeśli jest przeciętna, to dobrze na tym wyszli. Nie mniej jednak Hell is Us jest przygodówką i to nie taką jak Syberia 4, czy grą akcji typu Plague Tale, ale najbliżej jej właśnie do Beautiful Desolation. Po dość marnym, fabularnie absurdalnym i liniowym prologu dostajemy wjazd na otwartą mapę i kombinujemy, jak dostać się na kolejną. Ale nie jest tak, że wjeżdżamy do lokacji, czyścimy wszystko i przechodzimy do kolejnej miejscówki. No nie. Tutaj znajdujemy przedmiot w jednym miejscu, a dać go trzeba postać na zupełnie innej mapie, którą eksplorowaliśmy 10 godzin temu. Dodatkowo przykładowo nawet questy poboczne (dobre uczynki) z samego początku pierwszego aktu rozwiążemy dopiero na końcu drugiego (końcówka gry), bo wpierw jeszcze kwestie fabularne muszą się zadziać.I tu powstają 2 konflikty w samej budowie gry. Przeciwnicy nie odradzają się, gdy giniemy. Przeciwnicy odradzają się gdy opuszczamy mapę, a rozwiązywanie zagadek mocno tego wymaga, więc szczególnie na początku, gdy kursuje się między pierwszymi trzema mapami, to za każdym razem respawnują się wrogowie, co powoduje więcej dość przeciętnego tłuczenia frajerów i mocno opóźnia rozgrywkę. Po pewnym czasie dostajemy opcję tzw. zamknięcia pętli i wyłączenia respawnowania się przeciwników, ale do tego też trzeba polatać między mapami i odnaleźć właściwy przedmiot. Więc finalnie w grze jest dużo bezensownego chodzenia w jedną stronę i drugą, i jak jeszcze w tym przeszkadzają ciągle odradzający się wrogowie, to może być nieco monotonnie. Tym bardziej, że twórcy porobili na mapach checkpointy, gdzie można zapisywać grę, ale zapomnieli dodać opcji szybkiej podróży między owymi checkpointami. Nieustannie ciśnie się do jednego starego dziada po nagrody za questy, ale do niego od transportera idzie się z minutę, więc robiąc to 20 razy trochę życia się traci. A co ciekawe, od niego jest już opcja szybkiej podróży. Jakby można było się teleportować między już odkrytymi checkpointami no to świat byłby o wiele prostszy. Nie ma też opisów zadań. Mamy w naszym komputerku wypisane wszystkie zagadki i questy poboczne, ale... to tyle. jeden obrazek i tytuł. Nie ma napisane, że ten chce tego badziewia, a ten potrzebuje tego, a tutaj jest takie coś ze znaczkami i trzeba tam wcisnąć to. Więc jak po paru dniach wracasz do gry to już nic nie pamiętasz, a gra ci w przypomnieniu nic nie pomoże. Ten tytuł najlepiej ciągiem ogrywać. Przejdźmy do świata i klimatu. Jest różnie... mapy, gdzie mamy osiedla ludzkie, zniszczone miasto, tajną placówkę badawczą, no to ma mega klimat. Ale są też randomowe łąki rodem z najbardziej generycznego fantasy, no i gra polega na spenetrowaniu 3 starożytnych grobowców całkiem sporych rozmiarów, także przez dużą część czasu niby tam wojna domowa jest i giną ludzie, a my się bawimy w Tomb Raider. Także trochę się to gryzie. W ogóle nieco z immersji wyrywa fakt, że npce w ogóle się nie poruszają i to tak perfidnie kłócąc się z wydarzeniami na ekranie. Ludzie nam mówią, że idą teraz gdzieś, bo im drogę oczyściliśmy, ale stoją jak kołki i później się cudownie przeteleportują. Nie tęsknię za questami eskortowymi, no ale kilka razy aż się o nie prosiło. Nie mówiąc o tym, że w tej grze ludzie nie stosują w ogóle przemocy. Nie muszę oglądać jak wrodzy żołnierze gwałcą zwłoki cywilów, ale chociaż kolbą karabinu przez łeb by mogli zdzielić dla efektu. Tak naprawdę wszyscy napotkani przez nas ludzie są dość mili (prócz jednego psychopatycznego naukowca) i tak jako całość to nieco kontrastuje. Powiedzenie "człowiek człowiekowi wilkiem" lepiej obrazował Days Gone, gdzie czuć było gdzie jedna grupka była wroga wobec drugiego obozu. W Hell is Us mamy stosy trupów na każdym kroku, ale ludzie już wszyscy mądrzy i oświeceni i mówią takimi górnolotnymi ideami i ogólnikami, że nimi zmanipulowano, że celowo podziały społeczne robiono. Dialogi brzmią jak wykłady akademickie, a nie teksty zwykłych prostych ludzi. Nikt nie gada, że np. rząd dawał tamtej grupie hajs za darmo, nawet jak nie pracowali, a oni jeszcze niewdzięczni byli i języka się nie chcieli uczyć. Konkretów brakuje, jest gadka o podziale religijnym, o różnicach historycznych, ale brakuje przysłowiowego mięsa. A sam lore gry jest bardzo zacny. Napisano backstory różnych władców sprzed wielu wieków, dodano tajne organizacje no i oczywiście wyjaśniono powody obecnej sytuacji w kraju. Tylko żeby dostać wszystko jasno i klarownie wyjaśnione to trzeba zebrać wszystkie relikwie z danej grupy. Ale i tak to jasne i sensowne wyjaśnienie danego wątku to najlepsze, co na końcu gry może gracza spotkać. Tylko często za rozwiązanie zagadki dostajemy jakieś glify i inne badziewia do zmieniania statystyk naszej postaci. Jako że to nie jest rpg, to nie ma tu normalnego systemu perków, czy levelowania. Nasza broń dostaje kolejne poziomy i możemy do niej dobrać odpowiednie umiejętności specjalne i nawet to spoko wypada, różnorodnie się walczy toporami, mieczem czy halabardą. Jednakże same przedmioty dla naszej postaci mają identyczne statsy w zależności od poziomu i tylko cechą specjalną się różnią, więc mało sensu jest je zmieniać. Równie marny jest system namierzania przeciwników. Bez niego ciężko trafić normalnie ciosem, a z nim to uniki dostają szału, gdy walczymy z większą ilością przeciwników. O samym chaosie namierzania nawet nie ma co wspominać, gdy mamy guardiany materializujące się z powietrza. Ale przynajmniej bloki i uniki w miarę działają. Jestem wciąż lekko straumatyzowany beznadziejnym sytemem walki z Echoes of the End, więc poprzeczkę mam zawieszoną nisko, ale myślę że nawet tak w ogólnym rozrachunku, to płynnie i responsywnie wypada walka, zwłaszcza gdy później dochodzą dystansowe specjale i szybkie doskoki. Natomiast fabularnie samo zakończenie rozczarowuje. Niby odkrywamy coś wielkiego, ale nic tam nie jest wyjaśnione, tak trochę urwano to, żeby móc zrobić kontynuację. No i niech ją robią, może niech nieco zmienią formułę na bardziej rpga, niech dadzą ludzkich przeciwników. No bo finalnie Hell is Us to gra z duszą i pomysłem. Bardzo rzetelnie zrobiona, technicznie sprawnie wykonana, bogata fabularnie i narracyjnie, tylko trochę nie do końca sensownie to wszystko połączono. To nie jest tytuł, gdzie ciśniesz radośnie do przodu i ciśniesz mapę, tylko taki, gdzie myślisz i z sensem kolejne kroki stawiasz.

7.5
PC

radzik21

Gracz

2025.09.24

Gra skończona, fajny klimatyczny świat, dużo zagadek, gameplay średni, grafika całkiem niezła, dźwięk też daje radę. Fabularnie to tak średnio chyba że lubisz czytać notatki to może więcej wyniesiesz. Ogólnie tak jak w ocenie

6.0
PC

Mariusz2002

Gracz

2025.09.08

Na początku fajny klimat i wprowadzanie do fabuły ponieważ lubię takie detektywistyczne klimaty jednak odkąd przeciwników pojawia się coraz więcej to jest wrażenie że zaczyna robić się coraz większy młyn a walka jest dosyć drewniana, fabuły też zaczyna być coraz mniej. Przeciętna gra

8.0
Adzianu
PC

Adzianu

Gracz

2025.10.31

Ocena STEAM

8.9

Bardzo pozytywne (3 348)

[title]

Główne zalety gry

  • Atmosfera i projekt świata: Gra wyróżnia się tworzeniem fascynującego i immersyjnego środowiska, które łączy piękne krajobrazy z mrocznymi motywami, skutecznie odzwierciedlając kontrast między naturalnym pięknem a ludzką brutalnością.
  • Wciągająca fabuła i lore: Narracja jest dobrze napisana, poruszając trudne tematy takie jak wojna, trauma i kondycja ludzka. Gracze są zachęcani do odkrywania historii poprzez eksplorację i dialog, co zwiększa poczucie zanurzenia.
  • Rozgrywka oparta na zagadkach: Gra wymaga od graczy rozwiązywania skomplikowanych zagadek bez pomocy, promując krytyczne myślenie i zaangażowanie w otoczenie.
  • Unikalne mechaniki eksploracji: Brak mapy i znaczników zadań zachęca do organicznej eksploracji i zwracania uwagi na szczegóły, sprawiając, że każde odkrycie jest satysfakcjonujące.
  • Projekt wizualny i dźwiękowy: Grafika i projekt dźwięku są chwalone za swoją jakość, znacząco przyczyniając się do ogólnej atmosfery gry.

Główne wady gry

  • Ograniczenia w walce: System walki często opisywany jest jako powtarzalny i pozbawiony głębi, z ograniczoną różnorodnością wrogów (około 5 typów) i niewieloma angażującymi starciami z bossami. Wielu graczy uznało walkę za słaby punkt.
  • Problemy z powracaniem i nawigacją: Konieczność częstego powracania może być nużąca, zwłaszcza bez mapy. Niektórzy gracze uznali ten aspekt za frustrujący, ponieważ może prowadzić do wydłużonej rozgrywki bez wyraźnych nagród.
  • Nagłe zakończenie: Gra kończy się dość nagle, pozostawiając wiele pytań bez odpowiedzi i rozczarowując niektórych graczy, którzy spodziewali się bardziej konkluzywnego zakończenia.
  • Zarządzanie ekwipunkiem: Niektórzy gracze wyrazili frustrację związaną z organizacją wskazówek i przedmiotów, uznając to za uciążliwe w śledzeniu potrzebnych informacji.

Funkcje lub elementy, których brakuje w grze według użytkowników

  • Poprawiona różnorodność walki: Gracze pragnęli większej liczby typów wrogów i głębszych mechanik walki, aby wzbogacić doświadczenie rozgrywki.
  • Funkcje poprawiające komfort gry: Propozycje obejmowały mapę, która uzupełnia się w miarę eksploracji, możliwość robienia zdjęć dronem do notatek oraz lepszy system zarządzania wskazówkami i ekwipunkiem.
  • Więcej starć z bossami: Wielu graczy uważało, że gra zyskałaby na dodatkowych walkach z bossami, aby stworzyć bardziej niezapomniane doświadczenia w walce.
  • Opcja New Game Plus (NG+): Brakowało funkcji pozwalającej graczom na ponowne przejście gry z nabytymi umiejętnościami i przedmiotami.

Podsumowanie

  • Ogólnie rzecz biorąc, "Hell is Us" jest doceniane za unikalne opowiadanie historii i atmosferyczny design, ale spotyka się z krytyką za mechanikę walki i problemy z nawigacją. Gracze, którzy cenią głębokie narracje i eksplorację, mogą uznać to za szczególnie satysfakcjonujące, podczas gdy ci, którzy szukają solidnej walki, mogą chcieć podchodzić do tego z ostrożnością.

Podsumowanie recenzji użytkowników wygenerowane przez AI,

Ocena OpenCritic

7.9

79% rekomendacji (92)

Opecritic
8,5 / 10

Checkpoint Gaming

Austin Gallagher

Checkpoint Gaming
7 / 10

GamingBolt

Ravi Sinha

GamingBolt
3,5 / 5

TheGamer

Hilton Webster

TheGamer
7 / 10

TheSixthAxis

Jason Coles

TheSixthAxis

ACG

Jeremy Penter

ACG

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl