63. Ekonomiczne - według daty premiery
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Strona 63. Gry o tematyce Ekonomiczne ułożone według daty premiery.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.

Mob Rule: A Lethal Game of Monopoly
Strategiczne 28 sierpnia 1999
Ameryka przełomu lat 20 i 30. Jako świeżo upieczony „ojciec chrzestny” masz za zadanie wszelkimi możliwymi środkami opanować swoje miasto.

Cywilizacja 2: Próba Czasu
Strategiczne 5 sierpnia 1999
Rozszerzona odsłona kultowej strategii turowej od Sida Mieiera. Cywilizacja 2: Próba Czasu oferuje nowe światy oraz szereg usprawnień. Rozgrywka nie zmieniła się w zasadniczy sposób w porównaniu ze swym pierwowzorem. Naszym zadaniem nadal jest stworzenie najpotężniejszej cywilizacji, co możemy osiągnąć między innymi przez podbój innych państw, rozwój ekonomii i gospodarki naszego kraju, dyplomację oraz rozwój handlu i nauki.

Pizza Syndicate
Strategiczne 21 lipca 1999
Gra strategiczno-ekonomiczna, w której wcielamy się w szefa restauracji serwującej pizze i musimy przeobrazić nasz mały biznes w wielką, międzynarodową korporację zbijającą fortunę na sprzedaży tej potrawy.

Railroad Tycoon II: The Second Century
Strategiczne 21 lipca 1999
Railroad Tycoon II: Second Century to dodatek do znanej gry strategiczno-ekonomicznej Railroad Tycoon II, dzięki któremu możemy poczuć się jak wielcy XX i XXI wieczni magnaci kolejowi.

Cezar III
Strategiczne 24 maja 1999
Cezar 3 to kolejna odsłona cyklu strategii ekonomicznych, rozwijanego przez Impressions Games. W czasie przygody gracz wciela się w gubernatora, którego zadaniem jest stworzenie sprawnie funkcjonującego miasta.

Yoot Tower
Strategiczne 19 kwietnia 1999
Jeżeli pragniesz zajmować się nieruchomościami zacznij od... Yoot Tower. Ten sequel znanej gry Sim Tower postawi szereg zadań i problemów do rozwiązania wam, jako przyszłym budowniczym i zarządcom drapaczy chmur.

Civilization: Call to Power
Strategiczne 31 marca 1999
Alternatywna wersja kultowej “Cywilizacji”, której nie przygotował twórca serii, czyli Sid Meier. W produkcji wcielamy się w przywódcę jednej z dostępnych nacji i dbamy o jej rozwój. Autorzy postanowili wprowadzić do zabawy sporo nowych pomysłów i jednocześnie zrezygnowali z paru klasycznych rozwiązań. Mimo tego, gra zasługuje na uwagę, bo zawiera pokaźną liczbę jednostek, cudów, budynków i technologii.

Imperialism II: The Age of Exploration
Strategiczne 23 marca 1999
Kontynuacja rozbudowanej gry strategicznej. Jako przywódca jednego z europejskich mocarstw z XVI wieku chcemy uzyskać dominującą pozycję w Europie. Cel ten próbujemy osiągnąć dzięki prowadzeniu polityki militarnej, ekonomicznej i politycznej. Areną działań jest również Nowy Świat, którego właściwa eksploatacja może przesądzić o naszym sukcesie.

RollerCoaster Tycoon
Strategiczne 22 marca 1999
RollerCoaster Tycoon jest strategią ekonomiczną stworzoną przez firmę Microprose. Gracze mają za zadanie zarządzać wirtualnym wesołym miasteczkiem, dbając o jego rozwój, generowane zyski oraz zadowolenie odwiedzających. Gra umożliwia także projektowanie własnych atrakcji, w tym chociażby tytułowych kolejek górskich.

Alien Nations
Strategiczne 20 marca 1999
Alien Nations to gra strategiczna, której akcja rozgrywa się w fantastycznej krainie zamieszkałej przez trzy różne nacje: waleczne Amazonki, przebiegłych Sajikisów oraz odważnych Pimmonów.

Sid Meier's Alpha Centauri
Strategiczne 10 lutego 1999
Skolonizowanie obcej planety, pokonanie jej rdzennych mieszkańców i innych pretendentów do władzy to wyzwanie jakie stawia przed graczem Alpha Centauri, kolejna gra legendarnego Sida Meiera.

SimCity 3000
Strategiczne 27 stycznia 1999
SimCity jest trzecią pełnoprawną odsłoną cyklu strategii ekonomicznych, rozwijanego przez firmę Maxis. Gracz ponownie ma okazję spróbować swoich sił w roli budowniczego i zarządcy dużej metropolii. Twórcy gry położyli nacisk na aspekt symulacji życia miasta, co przełożyło się na wzrost liczby zależności pomiędzy poszczególnymi czynnikami społeczno-ekonomicznymi.

Gangsters: Organized Crime
Strategiczne 10 stycznia 1999
Niezwykłe połączenie gry strategicznej z wątkami ekonomicznymi. Jeżeli chciałbyś złożyć komuś „propozycję nie do odrzucenia” wciel się w rolę szefa gangu w świecie Ameryki lat 20-tych.

LMA Manager
Sportowe 1 stycznia 1999
Menedżer piłkarski, za którego opracowaniem stoi studio Codemasters. LMA Manager od początku tworzono wyłącznie z myślą o konsoli PlayStation 1, co pozwoliło na dostosowanie interfejsu i sterowania do specyfiki pada. Tytuł bazuje na piłkarskim sezonie 1999/2000, a my możemy poprowadzić do zwycięstwa drużyny z czterech angielskich lig (Premier League, Division One, Division Two, Division Three).

Populous: The Beginning
Strategiczne 30 listopada 1998
Trzecia odsłona popularnej serii strategicznej, która była jednym z prekursorów gatunku powszechnie nazywanego „symulatorem boga”. Gra przynosi masę nowości, w tym po raz pierwszy prezentuje akcję w pełnym trójwymiarze.

Anno 1602: Tworzenie Nowego Świata
Strategiczne 26 listopada 1998
Odpływasz z zaludnionego kontynetntu aby odkryć nowe lądy i zostać pionierem kolonizacji. Zasiedlając archipelagi wysp musisz rozbudować kolonie i obronić się przed nowym zagrożeniem.

Knights & Merchants: The Shattered Kingdom
Strategiczne 15 października 1998
Strategia czasu rzeczywistego, rozgrywająca się w pseudo-średniowiecznych czasach. Umożliwia odegranie kluczowej roli królewskiego hetmana koronnego. Całość koncentruje się na ekonomicznej stronie zarządzania królestwem. Poza rozbudowaną kampanią solo dostępny jest też tryb wieloosobowy.

Railroad Tycoon II
Strategiczne 15 października 1998
Railroad Tycon II jest kontynuacją znakomitej strategii ekonomicznej z 1991 roku. Gracz wciela się w przedsiębiorcę, który pragnie zbudować kolejowe imperium. Do jego podstawowych zadań należy m.in. wytyczanie szlaków kolejowych, pozyskiwanie środków na inwestycje i walka z konkurencją. Deweloperzy ze studia PopTop Software zadbali o odpowiednio dużą liczbę scenariuszy do rozgrywki solowej oraz w pełni funkcjonalny tryb zabawy multiplayer.

The Settlers III
Strategiczne 13 października 1998
Trzecia odsłona serii The Settlers wyprodukowana i wydana przez firmę Blue Byte Software. Gra, choć zaliczana jest do gatunku strategii czasu rzeczywistego (RTS), odznacza się bardzo rozbudowanym aspektem ekonomicznym.

Sid Meier's Civilization II: Multiplayer Gold Edition
Strategiczne 30 kwietnia 1998
Specjalne wydanie gry Sid Meier’s Civilization II, strategii turowej od studia Microprose. W tej wersji pojawił się długo wyczekiwany tryb wieloosobowy. Cel i zasady rozgrywki w Sid Meier's Civilization II: Multiplayer Gold Edition pozostały bez zmian – nadal prowadzimy wybraną cywilizację do dominacji nad innymi poprzez rozwój militarny lub podbój ekonomiczny na przestrzeni kilku tysiącleci.

Capitalism Plus
Strategiczne 20 kwietnia 1998
Capitalism Plus to rozbudowana strategia ekonomiczna, która w założeniach deweloperów ze studia Enlight Software stanowić ma symulację współczesnego biznesu. Gracz rozpoczyna zabawę dysponując jedynie niewielką firmą, a jego zadaniem jest zbudowanie przemysłowego imperium. Twórcy przewidzieli kilka wariantów rozgrywki, w tym sieciowy tryb multiplayer.

SimSafari
Strategiczne 1 marca 1998
SimSafari to gra strategiczna przenosząca nas do serca Afryki, gdzie przejmujemy pieczę nad umiejscowionym na Czarnym Lądzie kompleksem turystycznym, złożonym z parku przyrody, obozu i tubylczej wioski. Naszym celem jest osiągnięcie jak najwyższej oceny u odwiedzających nas gości.

Wet: The Sexy Empire
Strategiczne 18 lutego 1998
Strategia ekonomiczna przeznaczona dla dorosłych odbiorców, w której gracz zajmuje się rozkręceniem porno-biznesu. Gra została przygotowana przez studio Interactive Strip. Rozgrywka w Lula: The Sexy Empire jest podzielona na trzy części: w pierwszej musimy zarobić pieniądze potrzebne na zakup fałszywych dokumentów i ucieczkę z pustynnego miasteczka, w którym protagonista został pozostawiony na pastwę losu przez zdradzieckich towarzyszy po nieudanym napadzie na bank.

Sub Culture
Zręcznościowe 17 listopada 1997
Czy zastanawiałeś się, jak wyglądałyby gry z serii Elite, gdyby kosmos zamienić na morskie głębiny? Jeśli odpowiedź to „tak”, koniecznie musisz zapoznać się z Sub Culture, produktem firmy Criterion Studios, który pozwoli ci wykonywać podobne czynności co w programach Davida Brabena, tyle że pod wodą.