62. Ekonomiczne - według daty premiery
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Strona 62. Gry o tematyce Ekonomiczne ułożone według daty premiery.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.

TV Star 2001
Strategiczne 5 kwietnia 2001
Wciel się w postać jednego z wielu pretendentów startującego do wyścigu, którego celem jest stanie się numerem jeden telewizyjnego show biznesu i wykorzystaj wszystkie nawet te nieczyste chwyty by osiągnąć upragniony cel.

City Trader
Strategiczne 1 kwietnia 2001
Zostań rekinem giełdowym próbując swych sił na 70 różnych giełdach papierów wartościowych, prowadząc ryzykowne spekulacje na międzynarodowych rynkach walutowych.

The Sims: Balanga
Symulacje 28 marca 2001
Drugi oficjalny dodatek do humorystycznego symulatora życia The Sims. Zgodnie z tytułem, Balanga oferuje szereg rozrywek i atrakcji skupiających się na domowych imprezach. Dzięki nowym postaciom, akcjom, stylom architektonicznym, przedmiotom czy muzyce, mamy możliwość organizowania wystawnych i zwariowanych przyjęć, na które zapraszamy przyjaciół oraz sąsiadów. Zawartość The Sims: Balanga umożliwia przebudowanie domu na ranczo rodem z Dzikiego Zachodu, egzotyczną wyspę czy „undergroundowy” klub.

Faraon: Złota Edycja
Strategiczne 23 marca 2001
Faraon: Złota Edycja to pakiet zawierający dwie strategie ekonomiczne typu city builder - Faraon oraz Kleopatra: Królowa Nilu.

Economic War
Strategiczne 21 lutego 2001
Economic War to wyprodukowana i wydana przez firmę Monte Cristo Multimedia strategia ekonomiczna. Gracz wciela się w rolę ambitnego szefa rządu jednego z państw i różnymi metodami stara się zbudować światowe supermocarstwo. Twórcy przygotowali osiem odmiennych scenariuszy, obejmujących okres od 1950 do 2050 roku.

The Settlers IV
Strategiczne 16 lutego 2001
Czwarta już część sagi o małych osadnikach. Tym razem do wyboru udostępnione zostały trzy rasy: Rzymianie, Wikingowie, Majowie. W grze spotkamy także przedstawicieli tzw. „Ciemnej Rasy”.

Pizza Connection 2
Strategiczne 10 lutego 2001
Strategia ekonomiczna stworzona przez firmę Software 2000. Gracz wciela się w szefów megakorporacji czerpiącej zyski z serwowania tytułowej pizzy. Do stawianych przed nami zadań należy budowa restauracji w centrach wielkich miast, zatrudnianie nowych pracowników (maksymalnie dwudziestu na jedną placówkę) i dbanie o ich wydajność, wynajmowanie firm ochroniarskich, a także przeszkadzanie konkurencji.

Patrician II: Quest for Power
Strategiczne 10 stycznia 2001
Gra strategiczno-ekonomiczna osadzona w czternastowiecznych europejskich realiach. Gracz rozpoczyna swoje zmagania jako skromny kupiec posiadający mały okręt handlowy i stara się dorobić wielkich pieniędzy oraz zyskać uznanie w oczach ludzi.

Aquarium
Strategiczne 14 grudnia 2000
Zbuduj i zarządzaj swoim własnym Oceanarium, stwarzając odpowiednie warunki bytowe dla różnego typu egzotycznych zwierząt i przyciągając turystów do zwiedzania.

Harvest Moon: Back to Nature
RPG 22 listopada 2000
Kolejna odsłona popularnej serii nietypowych gier jRPG, w których gracz wciela się w rolę młodego farmera. Jego celem jest przemiana podupadłej farmy w prosperujące gospodarstwo rolnicze. W tym celu należy nie tylko zajmować się sadzonymi roślinami i hodowanymi zwierzętami, ale także dbać o dobre relacje z mieszkańcami okolicznego miasteczka.

Zeus: Pan Olimpu
Strategiczne 17 października 2000
Kolejna strategia ekonomiczna z portfolio studia Impressions Games. W Zeus: Pan Olimpu gracze trafiają do starożytnej Grecji, a do ich obowiązków należy nie tylko kierowanie rozwojem metropolii, lecz także dbanie o potrzeby mieszkańców oraz spełnianie zachcianek bóstw.

RollerCoaster Tycoon: Zwariowane Krajobrazy
Strategiczne 16 września 2000
Podwójny dodatek do RollerCoaster Tycoon zawierający Loopy Landscapes i Corkscrew Follies z nowymi scenariuszami, rodzajami kolejek do budowania i nowymi krajobrazami parków rozrywki.

Start Up 2000
Strategiczne 12 września 2000
Start-Up 2000 to wyprodukowana przez studio Monte Cristo strategia ekonomiczna, w której gracze kierują działalnością przedsiębiorstwa z branży najnowszych technologii. Twórcy starali się możliwie realistycznie odwzorować zasady rynkowe i przewidzieli wiele scenariuszy zdarzeń, jakich doświadczyć może nowoczesna firma.

The Sims: Światowe Życie
Symulacje 30 sierpnia 2000
Pierwszy oficjalny dodatek do humorystycznego symulatora życia The Sims. Rozszerzenie Światowe Życie oferuje nowe ścieżki kariery, takie jak muzyk, dziennikarz, haker czy nawet specjalista od zjawisk paranormalnych. Dzięki kolejnym cechom i umiejętnościom simów, otrzymujemy dodatkowe opcje organizowania życia naszych podopiecznych i rozwijania ich zainteresowań. The Sims: Światowe Życie wprowadza sporo nowych przedmiotów, elementów architektonicznych i stylów wyposażenia wnętrz.

Kleopatra: Królowa Nilu
Strategiczne 28 lipca 2000
Oficjalne rozszerzenie do gry Faraon, kultowej strategii ekonomicznej od studia Impressions Games i firmy Sierra Entertainment, które ponownie przenosi gracza w świat starożytnego Egiptu. Tym razem, zgodnie z tytułem dodatku Kleopatra: Królowa Nilu, gracz przenosi się w nieco bliższe czasy. Do zadań gracza należy odpieranie wrogów, rozbudowa wspaniałych miast oraz wznoszenie historycznych monumentów, w tym słynnej Biblioteki Aleksandryjskiej czy niemniej sławnej latarni morskiej na Faros.

Traffic Giant
Strategiczne 16 lipca 2000
Spróbuj swoich sił w niełatwym zadaniu prowadzeniu publicznego transportu miejskiego, zarządzając taborami autobusowymi, liniami tramwajowymi i kolejowymi oraz dbając o to aby zadowolić większość pasażerów.

F1 Manager
Strategiczne 10 lipca 2000
Gra sportowa, w które zostajemy managerem zespoły biorącego udział w zawodach Formuły 1. Musimy zorganizować swoją wyścigową stajnię na wzór najlepszych teamów i powalczyć o zwycięstwo w sezonie 2000. Zajmujemy się m.in. treningami, konstrukcją nowych bolidów i dbamy o finansową stronę przedsięwzięcia.

Airport Inc.
Strategiczne 4 lutego 2000
Airport Tycoon to wyprodukowana przez studio Krysalis Software strategia ekonomiczna z rozbudowanymi elementami symulacyjnymi. Gracz wciela się w rolę dyrektora międzynarodowego portu lotniczego, a jego zadaniem jest zapewnienie bezpieczeństwa i komfortu podróżnych. Twórcy postawili na duży realizm, zarówno pod kątem zarządzania lotniskiem, wyglądu obiektów, jak i możliwych zdarzeń losowych.

The Sims
Symulacje 2 lutego 2000
Przebojowa gra symulacyjna, wyprodukowana przez specjalizujące się w tym gatunku studio Maxis (SimCity, SimTown i inne). The Sims pozwala graczowi zaopiekować się wirtualną rodziną tytułowych simów. Zabawa polega na zaspokajaniu rozmaitych potrzeb życiowych postaci – od typowo fizjologicznych (jedzenie, toaleta, higiena itp.), poprzez relacje towarzyskie, aż po karierę zawodową.

Airline Tycoon
Strategiczne 29 listopada 1999
Humorystyczna strategia ekonomiczna, której celem jest stworzenie najlepszego przedsiębiorstwa lotniczego. Osiągamy to zatrudniając personel latający, kupując nowe samoloty, ustalając najlepsze trasy przelotu, realizując trudne zlecenia biur podróży. Do naszej dyspozycji oddano też kilka nielegalnych metod eliminacji konkurencji.

Theme Park World
Strategiczne 3 listopada 1999
Theme Park World to przygotowana przez zespół deweloperski studia Bullfrog Productions strategia ekonomiczna, pozwalająca wcielić się w rolę dyrektora wirtualnego parku rozrywki. Gracz nie tylko może zarządzać wesołym miasteczkiem, ale także projektować jego atrakcje, a nawet zwiedzać go i bawić się w nim.

Faraon
Strategiczne 30 października 1999
Kultowa strategia ekonomiczna stworzona przez studio Impressions Games i wydana przez firmę Sierra Entertainment. Faraon rozgrywa się w dolinie Nilu na przestrzeni kilkunastu stuleci p.n.e. – od epoki wielkich piramid, po czasy Nowego Państwa. Jako faraon, władca Egiptu, gracz musi przekształcić lokalne wioski w potężne metropolie oraz zaspokajać potrzeby swoich poddanych, a także wynieść swój naród ponad inne.

The Settlers III: Misja Amazonek
Strategiczne 27 października 1999
The Settlers III: Quest of the Amazons jest rozszerzeniem do trzeciej części serii strategii czasu rzeczywistego rozwijanej przez deweloperów z firmy Blue Byte Software. Dodatek wprowadza m.in. czwartą nację - Amazonki, dwie kampanie, a także szereg opcjonalnych map i scenariuszy. Twórcy wzbogacili swoją grę również o nowych bohaterów, budynki, zaklęcia oraz specjalną jednostkę - złodzieja.

Cutthroats: Terror on the High Seas
Strategiczne 17 września 1999
Gra strategiczno-wojenna, w której naszym zadaniem jest zgromadzenie fortuny z działalności pirackiej na Morzu Karaibskim. Akcja rozpoczyna się w roku 1652, czyli w okresie największej aktywności pirackiej na Morzu Karaibskim. Autorzy przygotowali 6 milionów mil lądów i oceanów, na których natkniemy się m.in. na 70 gotowych do złupienia miast.