

Najciekawsze materiały do: Assetto Corsa Competizione

Assetto Corsa Competizione pojawi się na konsolach
wiadomość11 marca 2020
Wyścigowy symulator Assetto Corsa Competizione, który zadebiutował w ubiegłym roku na komputerach PC, trafi pod koniec czerwca na konsole Xbox One i PlayStation 4. Wraz z premierą portów twórcy planują wydać także nowe zestawy DLC na wszystkie wspierane przez grę platformy.

Na razie nie zobaczymy ray tracingu w Assetto Corsa Competizione
wiadomość17 sierpnia 2019
Twórcy gry zdradzili, że obecnie skupiają się na innych rzeczach i mogą powrócić do kwestii wprowadzenia ray tracingu dopiero po zakończeniu tych prac. Studio KUNOS Simulazioni zajęte jest obecnie ogólnym rozwojem i optymalizacją tytułu.

Premiera Assetto Corsa Competizione, gra opuściła Wczesny Dostęp
wiadomość30 maja 2019
Długo oczekiwana produkcja włoskiego studia Kunos Simulazioni – Assetto Corsa Competizione – po kilku miesiącach obecności we Wczesnym Dostępie zadebiutowała w pełnej wersji na platformie Steam.

Gry maja 2019 – najciekawsze premiery i konkurs
artykuł29 kwietnia 2019
RAGE 2 to już druga gra w tym roku, która lada moment spróbuje udowodnić nam, że apokalipsa może być różowa. W maju zagramy także w nową odsłonę cyklu Total War, kolejną przygodówkę twórców Dreamfall i intrygujące A Plague Tale.

U was napisane, wrzesień 2018 na steamie summer 2018. Do Kunosów mam zaufanie, że nie spartolą tego, oczekiwania mam wysokie.
jeśli wszystko pójdzie dobrze to ta gra przebije niedość że poprzednika to pozostawi project cars 2 daleko w tyle pod względem symulacji (nieoszukujmy się, project cars 2 i pierwsza część assetto corsy pod względem symulacji byli na bardzo zbliżonym poziomie)
Symulacje które w/g mnie pociągnęly gatunek gier wyścigowych:
2003 NASCAR Racing chyba szczytowe osiągnięcie Papyrusa z którego później wyrosło w 2008 iRacing z najlepszą infrastrukturą sieciową i rankingami
2005 rFactor 1 bezprecedensowe podejście do fizyki opon i otwarte środowisko moderskie, przykład rF2 pokazuje jednak, że to za mało żeby przetrwać a mody nie zastąpią niedoróbek deva
2006 GTR 2 pierwsza próba zebrania wszystkiego co najlepsze do kupy, mnóstwo przydatnych ficzerów jak gumowanie toru, szkółka wyścigowa, wyścigi 24h z opcją zapisu sesji, zmienna pogoda, cykl dobowy, rozbudowana kariera na licencjonowanej serii wyścigowa.
2013 Assetto Corsa podniosło poprzeczkę, co ci z najlepszej fizyki jak tory są wymyślone? Kunos zrobiło wszystko na licencjach od BMW po Porsche i Ferrari F1 i , tory laserowo skanowane, mega naturalny model jazdy, wszystko we współczesnej oprawie wizualnej (ładniejsze tylko Project CARS ale bugi i brak konsystencji)
AC Competizione w 2018 ma szanse być kamieniem milowym jak kiedyś GTR 2, ulepszona fizyka AC, pełne reguły wyścigowe z Blancpain GT, flagi, pitstopy, zmiana kierowców, rozbudowane online z systemem ratingowym, dynamiczna nitka toru, cykl dobowy, pogoda z deszczem. wszystko na Unreal Engine 4. Jest to jedyne studio do którego mam zaufanie i które potrafi na siebie zarobić. Nawet jak ACC nie będzie triple A to ma dużą szanse na wciągnięcie do ścigania nowych i spełnienie marzeń starych simracerów.
o ACC zresztą wiadomo już całkiem sporo
-prawdopodobny termin bety na Steam to wrzesień
-premiera finalnej wersji gry w 2019 roku
więcej na simrace bit.ly/2M9lcQx
@DM czy Indianapolis 500 czy GPS to prehistoria i czasy 3dfx. Myślałem bardziej o "współczesnych" kamieniach milowych gatunku, oczywiście tamte to podwaliny ale kto to pamięta :)
Zresztą Kaemmera umieściłbym jeszcze w jednym rankingu: najbardziej zasłużonych dla zbetonowania gatunku. Gdyby nie nowi gracze jak (Kunos, SMS wcześniej SimBin) jeszcze 100 lat by siedzieli z iRacing na DX9...

To powinno być darmowe demo a nie płatny singleplayerowy early acces, i tak w swoim czasie rozłożą grę na części pierwsze za które trzeba będzie płacić. Nie zamierzam kupować kota w worku, zobaczymy jak wyjdzie pełna wersja.

eJay Zobaczymy bo wiadomo jakie są teraz tendencje, za dodatki trzeba płacić. Wspomniane jest: Zastosowano specjalny system rankingowy oceniający indywidualne umiejętności graczy oraz ich zachowanie na torze. W ten sposób twórcy chcą promować uczciwą rozgrywkę.
chciałbym by multiplayer nie był standardowym multi ale coś podobnego do tego co jest w iRacing ale to chyba tylko marzenia.
Ktoś wyżej napisał, że nie czuć prędkości. Zgadzam się, czy 70kmh czy 200kmh, odczuwam to tak samo, co to ma być xD
Niesamowicie dobra symulacja AC jest świetne ACC zapowiada się jeszcze lepsze
CZekam;P
Dajcie znać jak ktoś kupi grę jak to teraz wygląda.
Czy lepsze od PC 2 ? Chodzi oczywiście o jazdę na kierownicy i kwestie symulacji.
Jak sprawa się przedstawia w kwestii obsługi multiplayer czy już jest i jak to działa ?
I na końcu jak kwestia oprawy graficznej w porównaniu do PC 2 lub nawet do FM 7 ?
Gra wyprzedza konkurencję o lata świetlne, nawet jazda w AC wydaję się być arcade.
Graficznie jest bardzo dobrze, FFB na T300 najlepszy jaki miałem okazje testować w grze wyścigowej.
Jedyny minus to VR - tutaj jeszcze dobre kilka ms'y pracy, aby było w pełni grywalnie.
Ile i jakie pojazdy sa dostępne w grze ? Czy coś jak w PC2 ? Czy jest więcej ?

I pomyśleć, że pierwszą produkcją tego studia było takie coś -
https://www.gry-online.pl/gry/netkar-pro/zb36a1
Widać jednak, że z czasem nabrali doświadczenia w tworzeniu dobrych gier wyścigowych.

ot zwykła gierka na pare h, nie ma podejścia do iRacing, rF2 czy nawet do AC. Typowa włoska robota na odpierdziel.
Czy ja dobrze widzę czy w ACC dostępne jest tylko jakieś 16 samochodów i dosłownie kilka tras?
Planowane są jakiekolwiek DLC?
Zróbmy grę w której jest możliwość sterowania za pomocą klawiatury ale spierdolmy to tak bardzo żeby się nie dało
No właśnie. Nie da rady całkowicie grać na klawiaturze? A jak z padem? Szukam czegoś z symulacji/wyścigów na PC. FM7 mnie odrzuciła swego czasu na xboxie ale może to przez 30 klatek (FM6 jest super).
Najlepszy symulator aut klasy GT3, a wkrótce też GT4. Niestety bez kierownicy z dobrym FFB nie warto odpalać.