Data wydania: 16 sierpnia 2005
Druga część gry RPG akcji zatytułowanej Dungeon Siege, która w roku 2002, tj. momencie swej premiery, zachwyciła miłośników tytułów osadzonych w realiach fantasy znakomitą oprawą audiowizualną oraz jakością wykonania i atrakcyjnością opowiadanej przygody.
GRYOnline
Gracze
Steam
Jak sama nazwa wskazuje, jest to druga część gry akcji z elementami cRPG zatytułowanej Dungeon Siege, która w roku 2002, tj. momencie swej premiery, zachwyciła miłośników tytułów osadzonych w realiach światów fantasy znakomitą oprawą audiowizualną oraz jakością wykonania i atrakcyjnością opowiadanej przygody. Wydarzenia przedstawione w Dungeon Siege II rozgrywają się w tym samym świecie co poprzednio, Aranna. Rzecz jasna, na samym początku rozgrywki dowiadujemy się, że kraina ta pogrążyła się w krwawej wojnie domowej, my zaś musimy przeciwstawić się potężnemu złu w postaci niejakiego Valdisa. Część druga, podobnie jak poprzedniczka zrealizowana została w efektownej i bardzo dopracowanej grafice 3D, posiada też znakomity systemem walki oraz przemyślaną i wciągającą fabułę z licznymi questami i misjami do wykonania. Te trzy elementy są głównymi atutami tej produkcji i gwarantują miłośnikom tego typu gier długie godziny satysfakcjonującej rozgrywki.
Autor opisu gry: Mariusz Klamra
4GRY
Cykl gier RPG akcji, który w czasach swej świetności był stawiany obok tuzów gatunku, na czele z serią Diablo. Dwie pierwsze gry spod tego szyldu zostały opracowane przez studio Gas Powered Games, natomiast trzecia główna odsłona była dziełem Obsidian Entertainment. Oprócz tego rolę w rozwoju marki odegrało SuperVillain Studios.
Recenzja GRYOnline
Po dziś dzień najtęższe głowy nie mogą rozgryźć „co takiego jest w tych hack’n’slashach, że przyciągają tłumy?”. Już ja im powiem...
Aktualizacja: 14 października 2005
W poradniku do gry hack’n’slash Dungeon Siege 2 znajdziecie wszystkie potrzebne materiały, służące niezastąpioną pomocą każdemu nieustraszonemu podróżnikowi, który pragnąłby wyruszyć do pełnego tajemnic, przygód i magii świata Aranna.
15 czerwca 2005
Kontynuacja udanego Dungeon Siege'a zapowiada się imponująco. Jest śliczna, a przy tym jej twórcy dołożyli starań, by rozgrywka i rozwój postaci były ciut bardziej skomplikowane, niż miało to miejsce uprzednio.
22 października 2004
Ponownie zawitamy do fantastycznego świata Aranna. Kraina znów jest na skraju zagłady. Niewielu jej mieszkańców liczy jeszcze na powrót rzeczywistości do normalnego stanu. Ciężko sobie przypomnieć czasy pokoju, kiedy życie toczyło się normalnym rytmem.
Gas Powered Games nie zostanie zamknięte. Studio wykupiła właśnie znana z World of Tanks firma Wargaming. Nie wiemy jeszcze, jak wpłynie to na los projektu Wildman.
gry
Adrian Werner
15 lutego 2013
Znane z serii Dungeon Siege i Supreme Commander studio Gas Powered Games ma poważne kłopoty finansowe. Zwolniono większość pracowników, a przyszłość studia zależy od powodzenia Kickstartera gry Wildman.
gry
Adrian Werner
19 stycznia 2013
Trzecia część Dungeon Siege została oficjalnie ujawniona na tegorocznym E3, do tej pory jednak mogliśmy obejrzeć jedynie ładne, ale niewiele mówiące artworki. Teraz uległo to zmianie, gdyż twórcy udostępnili pierwsze prawdziwe screenshoty oraz krótką zapowiedź video.
gry
Adrian Werner
28 lipca 2010
Doczekaliśmy się oficjalnej zapowiedzi trzeciej odsłony cyklu Dungeon Siege. Wśród ujawnionych informacji na temat kontynuacji marki, która zasłynęła z udanego połączenia elementów charakterystycznych dla gier akcji oraz cRPG, znalazło się kilka dosyć zaskakujących. Produkcja zostanie opracowana nie tylko przez nowe studio (Obsidian Entertainment), ale również trafi na konsole.
gry
Piotr Doroń
7 czerwca 2010
Chris Taylor i jego zespół w Gas Powered Games ujawnili pierwsze informacje o następnym projekcie studia - Kings and Castles. Będzie to RTS osadzony w realiach fantasy, który przygotowywany jest zarówno na pecety, jak i na konsole Xbox 360 oraz PlayStation 3.
gry
Adrian Werner
15 lutego 2010
O tym, że Gas Powered Games chętnie wydałoby kolejną odsłonę swojego sztandarowego hack’n’slasha, informowaliśmy już w styczniu. Dopiero dziś jednak głos w sprawie zabrał główny producent serii Dungeon Siege, Chris Taylor. W wywiadzie dla niemieckiego Eurogamera deweloper zdradził swoją koncepcję na nowe przedsięwzięcie.
gry
Marek Grochowski
6 czerwca 2008
Kosztujący 60 milionów dolarów film In the Name of the King: A Dungeon Siege Tale, trafił w ubiegły piątek do kin w Stanach Zjednoczonych. Nowy obraz Uwe Bolla nie cieszy się wielką popularnością wśród amerykańskich widzów, choć na razie radzi sobie lepiej od poprzednich dokonań niemieckiego reżysera.
pozostałe
Krystian Smoszna
14 stycznia 2008
Chris Taylor, znany i uznany twórca takich gier, jak Total Annihilation i Supreme Commander podzielił z się z czytelnikami serwisu IGN kilkoma informacjami, z których te najciekawsze przedstawiamy Wam poniżej.
gry
Przemysław Zamęcki
13 stycznia 2008
W Internecie pojawił się kolejny zwiastun filmu In the Name of the King: A Dungeon Siege Tale, za którego powstaniem stoi Uwe Boll. Najnowsze dzieło niemieckiego reżysera już za tydzień będzie wyświetlane za naszą zachodnią granicą, a na początku przyszłego roku trafi do amerykańskich kin.
gry
Krystian Smoszna
23 listopada 2007
Na łamach serwisu YouTube pojawił się nowy zwiastun filmu In the Name of the King: A Dungeon Siege Tale, który jest oczywiście ekranizacją popularnej gry komputerowej. Obraz wyreżyserowany przez Uwe Bolla trafi do kin 5 grudnia bieżącego roku.
pozostałe
Krystian Smoszna
16 lipca 2007
Popularne pliki do pobrania do gry Dungeon Siege II.
mod Dungeon Siege II - Dungeon Siege Legendary Pack v.1.01 - 12 marca 2019
mod Dungeon Siege II - Dungeon Siege II Widescreen Fix - 4 listopada 2018
trainer Dungeon Siege II - +5 trainer - 17 sierpnia 2005
patch Dungeon Siege II - v.2.2 - 30 września 2005
mod Dungeon Siege II - toolkit v1.1 - 5 grudnia 2005
trainer Dungeon Siege II - Magic Item Unlocker - 17 listopada 2005
demo Dungeon Siege II - v.2.2 - 8 listopada 2005
Wymagania sprzętowe gry Dungeon Siege II:
PC / Windows
Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Pentium III 1 GHz, 256 MB RAM, karta grafiki 32 MB (GeForce 2 lub lepsza), 4 GB HDD, Windows XP.
Lista dodatków do gry Dungeon Siege II:
Dodatek
1 sierpnia 2006
RPG
Rozszerzenie do udanego action-RPG Dungeon Siege II. Autorzy przygotowali zupełnie nową kampanię fabularną i wprowadzili dwie dodatkowe klasy postaci – specjalizującego się w walce wręcz krasnoluda oraz elfickiego zabójcę. Sporym zmianom poddali także system rozwoju postaci, czyniąc go bardziej elastycznym.
Gracze
Średnie Oceny:
Średnia z 4 ocen gry wystawionych przez Recenzentów i Redaktorów GRYOnline.pl, Ekspertów i wybranych Graczy.
Średnia z 2802 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.
"W większości pozytywne"
Średnia z 2481 ocen gry wystawionych przez użytkowników STEAM.
Oceny Recenzentów i Ekspertów
Kamil Szarek
Recenzent GRYOnline.pl
2005.09.30
Po dziś dzień najtęższe głowy nie mogą rozgryźć „co takiego jest w tych hack’n’slashach, że przyciągają tłumy?”. Już ja im powiem...
Rafał Sankowski
GRYOnline.pl Team
2021.11.12
MadtPL
Ekspert
2016.05.15
Naskok Junior
Najlepszy system lootu w grach rpg . Wiele różnych unikatów, nie tylko na najwyszyszych poziomach.
swietlik94 Pretorianin
Warto dodać, że każde drzewko umiejętności ma parę skilli ogólnych (np. zwiększanie zdrowia, pancerza) i warto rozwinąć parę lvli w danej dziedzinie by mieć do nich dostęp, ale na wyższych poziomach postaci, coby poziomy leciały szybciej. Dla magów najbardziej warta uwagi jest pasywka z drzewka Kamiennej Pięści, która zwiększa pancerz w oparciu o inteligencję postaci - wrogowie zawsze skupiają się na bohaterze z najniższą wartością pancerza, a ten u magów nigdy nie jest wysoki, lecz wspomniany skill temu zaradzi.
tomaszk822 Junior
Okej, przeszedłem się na piechotę po dżungli zamiast teleportem. Pozwiedzałem trochę, zyskałem dzięki temu więcej expa i tym razem było jakoś łatwiej. Udało się podpalić wszystkie wieże. Drużyna nie pada już tak często :P Jak są większe grupki to staram się lurować pojedynczo ale nie zawsze wychodzi. Gra jest świetna!
zanonimizowany1404488 Pretorianin
Broken World wprowadził coś w stylu wieloklasowości. Melee + Nature Magic i Ranged + Combat Magic i buffy, które rozdzielają exp na te dziedziny. Jest to jak najbardziej grywalne.