Dodatek do gry Dungeon Siege II
Data wydania: 1 sierpnia 2006
Rozszerzenie do udanego action-RPG Dungeon Siege II. Autorzy przygotowali zupełnie nową kampanię fabularną i wprowadzili dwie dodatkowe klasy postaci – specjalizującego się w walce wręcz krasnoluda oraz elfickiego zabójcę. Sporym zmianom poddali także system rozwoju postaci, czyniąc go bardziej elastycznym.
Gracze
Pierwszy dodatek do znanej gry akcji/cRPG pt. Dungeon Siege II. Akcja rozszerzenia ma miejsce rok po wydarzeniach w jakich uczestniczyliśmy w DSII. Jak mówi tytuł, świat jaki tu zastajemy, jest kompletnie zniszczony i zdewastowany, co rzecz jasna boleśnie odbiło się na zamieszkujących go rasach. Elfy odizolowały się od wszystkich, a ich wewnętrzne dążenie do pozyskiwania wiedzy zastąpiły uczucia ksenofobi i wrogości. Również rasa Dryads stała się bardziej nieufna i niedostępna, a ludzie z kolei, po upadku swojego imperium przeobrazili się w swoistych wygnańców bez domu, którzy usiłują jedynie przetrwać. Nic nie wygląda tak, jak wyglądać powinno, a na dodatek Dark Wizard (aka Overmage), antagonista z pierwszego Dungeon Siege powrócił i stanął na czele armii mutantów stworzonych przez demoniczne istoty - Familiar Surgeons. Są to monstra tworzące zmutowane hybrydy różnych ras występujących w świecie Dungeon Siege, a jednym z naszych głównych zadań w dodatku Broken World jest ich eliminacja. Jak łatwo się domyśleć, gracze po raz kolejny muszą ocalić to uniwersum. A zająć powinno to około 10 godzin.
Grę można rozpocząć postacią z wersji podstawowej (transfer postaci), wybrać jednego z gotowych bohaterów lub stworzyć nową postać od początku. Jedną z największych nowości w stosunku do części drugiej cyklu, jakie dodatek oferuje fanom serii, jest grywalna rasa Krasnoludów. Kolejne dwie, to nowe klasy postaci: Fist of Stone i Blood Assassin. Pierwsza z nich to po prostu krasnolud specjalizujący się w walce wręcz, druga zaś to elficki zabójca posiadający specjalną umiejętność zwiększania parametrów, od których zależy siła ataku, poprzez wykorzystanie swojej siły życiowej (maksymalnie do 40% paska życia). Tak jak dotychczas, w czasie gry w drużynie możemy mieć tylko cztery postacie, jednakże po przejściu całego dodatku i rozpoczęciu gry od nowa na wyższym (drugim - Veteran) poziomie trudności liczba ta zwiększa się do pięciu (na trzecim - Elite - do sześciu). To bonus, jaki zaserwowali fanom programiści z Gas Powered Games.
Twórcy sporym zmianom poddali także system rozwoju postaci, czyniąc go bardziej multi-klasowym. Teraz mamy możliwość tworzenia nowych typów bohaterów łącząc cechy standardowych archetypów. Postarano się także o poprawę procedur A.I. zarówno naszych przeciwników, jak i członków drużyny. W dziedzinie grafiki, nie nastąpiły żadne rewolucyjne zmiany. Autorzy ograniczyli się wyłącznie do kosmetycznych modyfikacji silnika, w stylu synchronizacja ust wszystkich bohaterów z wypowiadanymi kwestiami. Niemniej jednak w Broken World ujrzymy nowe, niewidziane dotąd lokacje (np. podziemne miasto), monstra czy przedmioty.
Autor opisu gry: Mariusz Klamra
Platformy:
PC WindowsPolskie napisy
Gry podobne:
4GRY
Cykl gier RPG akcji, który w czasach swej świetności był stawiany obok tuzów gatunku, na czele z serią Diablo. Dwie pierwsze gry spod tego szyldu zostały opracowane przez studio Gas Powered Games, natomiast trzecia główna odsłona była dziełem Obsidian Entertainment. Oprócz tego rolę w rozwoju marki odegrało SuperVillain Studios.
Trzecia część Dungeon Siege została oficjalnie ujawniona na tegorocznym E3, do tej pory jednak mogliśmy obejrzeć jedynie ładne, ale niewiele mówiące artworki. Teraz uległo to zmianie, gdyż twórcy udostępnili pierwsze prawdziwe screenshoty oraz krótką zapowiedź video.
gry
Adrian Werner
28 lipca 2010 11:15
O tym, że Gas Powered Games chętnie wydałoby kolejną odsłonę swojego sztandarowego hack’n’slasha, informowaliśmy już w styczniu. Dopiero dziś jednak głos w sprawie zabrał główny producent serii Dungeon Siege, Chris Taylor. W wywiadzie dla niemieckiego Eurogamera deweloper zdradził swoją koncepcję na nowe przedsięwzięcie.
gry
Marek Grochowski
6 czerwca 2008 14:35
Kosztujący 60 milionów dolarów film In the Name of the King: A Dungeon Siege Tale, trafił w ubiegły piątek do kin w Stanach Zjednoczonych. Nowy obraz Uwe Bolla nie cieszy się wielką popularnością wśród amerykańskich widzów, choć na razie radzi sobie lepiej od poprzednich dokonań niemieckiego reżysera.
pozostałe
Krystian Smoszna
14 stycznia 2008 08:26
Chris Taylor, znany i uznany twórca takich gier, jak Total Annihilation i Supreme Commander podzielił z się z czytelnikami serwisu IGN kilkoma informacjami, z których te najciekawsze przedstawiamy Wam poniżej.
gry
Przemysław Zamęcki
13 stycznia 2008 15:25
W Internecie pojawił się kolejny zwiastun filmu In the Name of the King: A Dungeon Siege Tale, za którego powstaniem stoi Uwe Boll. Najnowsze dzieło niemieckiego reżysera już za tydzień będzie wyświetlane za naszą zachodnią granicą, a na początku przyszłego roku trafi do amerykańskich kin.
gry
Krystian Smoszna
23 listopada 2007 08:19
Na łamach serwisu YouTube pojawił się nowy zwiastun filmu In the Name of the King: A Dungeon Siege Tale, który jest oczywiście ekranizacją popularnej gry komputerowej. Obraz wyreżyserowany przez Uwe Bolla trafi do kin 5 grudnia bieżącego roku.
pozostałe
Krystian Smoszna
16 lipca 2007 11:46
Na dwa dni przed naszym wylotem do Los Angeles na tegoroczne targi E3 korporacja SEGA ogłosiła światu, iż zespół Gas Powered Games, który znany jest z takich gier, jak Dungeon Siege i Supreme Commander, przygotowuje nowe cRPG, Space Siege. Ponieważ ujawniono wówczas niewiele (w zasadzie to wyłącznie informację o realiach sci-fi), z tym większą przyjemnością przyjąłem to, że dane mi będzie zobaczyć
gry
Przemysław Bartula
12 lipca 2007 08:40
Najnowsze dzieło Uwe Bolla, które nosi tytuł Postal, będzie mieć swoją północnoamerykańską premierę 28 września bieżącego roku. To wynik porozumienia, jakie niemiecki reżyser zawarł z firmą Freestyle Releasing, zajmującą się dystrybucją filmów w Stanach Zjednoczonych i w Kanadzie.
pozostałe
Krystian Smoszna
11 czerwca 2007 09:19
Uwe Boll aktualnie zajmuje się produkcją filmu Postal, trudno zatem dziwić się, że to właśnie obrazowi nawiązującemu do kontrowersyjnego cyklu strzelanin poświęcamy w naszym serwisie informacyjnym najwięcej miejsca. Niemiecki reżyser jest jednak człowiekiem bardzo aktywnym, warto zatem przyjrzeć się jego innym projektom.
pozostałe
Krystian Smoszna
4 grudnia 2006 11:50
Popularne pliki do pobrania do gry Dungeon Siege II: Broken World.
Wymagania sprzętowe gry Dungeon Siege II: Broken World:
PC / Windows
Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Pentium III 1 GHz, 256 MB RAM, karta grafiki 32 MB (GeForce 2 lub lepsza), 4 GB HDD, Windows XP.
Średnie Oceny:
Średnia z 389 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.
SAEB Centurion
Isztar81 Podstawka jest potrzebna a co do gry to bardzo dobra
bajf Konsul
Dodatek jak to dodatek, więcej tego samego, konkretnych nowości wg. mnie niezbyt dużo (nie licząc nowych lokacji i tych bajerów z rozwojem postaci). Jednak nie ma już w nim tego samego problemu jakim wg. mnie jest mozolny początek rozwoju bohatera, tak jak w podstawce.
Jurkowski Pretorianin
Będzie w cda 13/2014 z podstawką oczywiście
zanonimizowany1038289 Junior
Siemeczka =) Postanowiłem powrócić do tej starej ale jarej gierki RPG jednakże pilnie potrzebuje pomocy z tym dodatkiem. Przeszedłem podstawową część DS II i wgrałem swoją postać
z wszystkimi postępami do dodatku DS: BW. Wszystko byłoby super gdybym mógł z karty członków drużyny przydzielić osoby, które niegdyś mi towarzyszyły. Niestety driada (NPC zarządzająca gospodą) najwidoczniej ma jakiś błąd uniemożliwiający dodanie bohaterów
z podstawki :( Z wszystkich postaci mogę wybrać jedynie 3 postacie :/ Są nimi: Lothar, Krasnolud Yoren i 1 wierzchowiec. Sęk w tym co z resztą postaci, które widnieją
na 2 kartach :/ Dlaczego po wybraniu poszczególnej postaci nie dodaje i nie wyświetla mi się żadne powitalne okno dialogowe? Prosiłbym o pomoc w rozwiązaniu tego dyskomfortowego problemu. Aktualnie posiadam postać z 49 lvl i gram dalej w początkującym trybie, żeby nie zaczynać zabawy od początku. Grę w raz z dodatkiem zainstalowaną mam w 2 osobnych folderach na tej samej partycji. Z góry, Dzięki Wielkie za pomoc ;)
Labowski Chorąży
Fabularnie dodatek jest świetny bo kontynuuje historię i co najważniejsze w przeciwieństwie do podstawki pozwala niektóre zadania poboczne wykonać na kilka sposobów. Niestety największym minusem dla mnie było grzebanie w podstawce czyli skillach i umiejętnościach na ich niekorzyść, a gra pozwalała na import postaci z podstawki. Podobnie z nowymi mechanikami postaci dwuklasowych, samo dodanie świetne, ale wykonanie już słabe gdyż z 4ech dostępnych klas uwzględnili tylko dwie możliwości i dodali nową rasę zamiast rozbudować już będące - np. Driady - doskonali Łucznicy Natury. Ale nie ma takiego połączenia. Chodzi o bonusy rasy i początkowe punkty umiejętności.
Podstawkę przeszedłem chyba ze 20-30x i ma 20/10
Dodatek tylko 1x by poznać fabułę i na samą myśl o mechanice i tym iż 7 moich postaci nie nadawało się do gry mi się odechciewa. 5/10
Właśnie przechodzę podstawkę po raz kolejny (mam od pre-ordera) stąd komentarz.