Data wydania: 8 września 2022
Steelrising to RPG akcji opracowane przez studio Spiders, odpowiedzialne m.in. za The Technomancer i GreedFall. Produkcja osadzona została w alternatywnej wersji Paryża w czasach rewolucji francuskiej. Gracz wciela się w automaton o imieniu Aegis służący Marii Antoninie.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
Steelrising to RPG akcji typu soulslike osadzone w alternatywnej wersji naszego świata. Tytuł opracowany został przez francuskie studio Spiders, posiadające w swoim portfolio takie pozycje jak The Technomancer i GreedFall. Wydaniem gry zajęła się firma Nacon.
Akcja przedstawiona w Steelrising ma miejsce w alternatywnej wersji Paryża u progu rewolucji. W tej rzeczywistości znajdujący się u kresu wytrzymałości lud Paryża jest terroryzowany przez zastępy automatonów podlegających rozkazom paranoicznego króla Ludwika XVI. Gracz wciela się w żeński automaton o imieniu Aegis, wysłaną przez królową Marię Antoninę z misją odnalezienia konstruktora mechanicznej armii i powstrzymania jej raz na zawsze.
W odróżnieniu od wcześniejszych gier studia Spiders, Steelrising główny nacisk kładzie na eksplorację i walkę, która jest teraz znacznie bardziej dynamiczna i wykazuje wiele cech typowych dla soulslike’ów, takich jak wysoki poziom trudności, konieczność uważnego dysponowania paskiem wytrzymałości czy utrata zebranych punktów doświadczenia - zwanych tu animą - w chwili śmierci (oczywiście mamy jedną szansę, by je odzyskać, nim przepadną na zawsze). Do dyspozycji mamy wiele rodzajów broni – od młota, muszkietu i zestawu miecz + rapier po bardziej egzotyczne, jak bojowy wachlarz, łańcuch czy pałki zadające obrażenia od elektryczności. W czasie starć z przeciwnikami możemy mieć aktywne dwie bronie i błyskawicznie przełączać między nimi; każda z nich ma także unikatową zdolność specjalną, potężną, lecz zużywającą tzw. alchemiczne kapsułki, których mamy ograniczoną liczbę.
Klasycznie dla tego podgatunku, w oszczędnie rozmieszczonych po lokacjach punktach zapisu możemy zregenerować zdrowie oraz przeznaczyć zgromadzone punkty animy na zwiększenie statystyk naszej postaci, ulepszanie jej broni lub zakup granatów, mikstur i innych przedmiotów przydatnych w walce. Tradycyjne, spowoduje to jednak powrót pokonanych uprzednio wrogów. W toku rozgrywki otrzymujemy też dostęp do linki z kotwiczką, ułatwiającej manewrowanie wokół przeciwników i przemieszczanie się po lokacjach, które są znacznie bardziej wertykalne niż w poprzednich grach studia. Ulice Paryża pełne są zaułków, sekretnych przejść i skrótów, które po odblokowaniu znacznie ułatwiają eksplorację; warto zaznaczyć, że nie mamy tu tradycyjnej mapy, jedynie kompas, który możemy włączyć lub wyłączyć w dowolnym momencie i zdać się wyłącznie na własną pamięć.
Do tych klasycznych soulslike’owych elementów Steelrising dodaje własne pomysły. Jednym z nich jest mechanika „rapid cooling”, pozwalająca błyskawicznie odzyskać cały pasek wytrzymałości jeśli w odpowiednim momencie wciśniemy wskazany przycisk; sprawi to jednak, że Aegis otrzyma obrażenia od chłodu lub nawet na moment zupełnie zamarznie.
Drugą nowinką obecną w Steelrising jest Tryb Asysty – narzędzie pozwalające dostosować poziom trudności. Nie jest to jednak typowy „poziom łatwy”; tryb asysty daje nam możliwość modyfikowania poszczególnych elementów rozgrywki by zniwelować te szczególnie dla nas uciążliwe. Można np. zmniejszyć procentowo otrzymywane obrażenia, przyspieszyć regenerację wytrzymałości czy sprawić, że nie tracimy po śmierci zebranych punktów animy. Co ważne, tryb asysty możemy aktywować i dezaktywować w dowolnym momencie, jednak jego włączenie sprawi, że część trofeów związanych z poziomem trudności nie będzie mogła zostać odblokowana.
Autor opisu gry: Agnieszka Adamus
Platformy:
PC Windows
PlayStation 5
Xbox Series X/S
Producent: Spiders
Wydawca: Nacon / Bigben Interactive
Gry podobne:
Recenzja GRYOnline
Steelrising nie będzie stanowił żadnego wyzwania dla osób zaznajomionych z gatunkiem soulslike, nawet zupełnie nowi gracze powinni bez problemu dać sobie radę. Sama gra, poza ładną oprawą graficzną i ciekawym wyjściowym pomysłem, nie oferuje zbyt wiele. Historia świata nie wciąga, a reklamowanych intryg nie widać.
Aktualizacja: 5 września 2022
Steelrising poradnik to najlepsze porady na start, do eksploracji, rozwoju postaci, walki. Omawiamy bronie, ekwipunek, atrybuty, Westalki, Tytanów, Niestabilnych, Mnemy, szybką podróż, konsekwencje śmierci, wymagania sprzętowe, sterowanie.
1 września 2022
Wrzesień to miesiąc otwierający rok szkolny, a także zamykający sezon ogórkowy w branży gier. Teoretycznie gracze powinni mieć mniej czasu na testowanie nowości, ale w praktyce zawsze znajdzie się godzinka, aby sprawdzić, co w trawie piszczy.
Humble Choice na maj 2024 oferuje zestaw 8 gier. Wśród nich znalazły się takie tytuły, jak Yakuza: Like a Dragon, Hi-Fi Rush i Steelrising.
gry
Zuzanna Domeradzka
7 maja 2024 20:41
W lutym 2024 roku abonenci PS Plusa Essential będą mogli zagrać w debiutującego FPS-a od Square Enix, dziwaczną produkcję o jeżdżeniu na rolkach i strzelaniu, a także w soulslike'a, którego akcja toczy się w alternatywnej wersji Paryża.
gry
Marcin Przała
31 stycznia 2024 20:19
Steelrising wkrótce otrzyma aktualizację, wprowadzającą poprawki balansu i warstwy technicznej, ale też wyczekiwaną przez wielu graczy funkcję.
gry
Jakub Błażewicz
22 września 2022 09:33
Pojawiły się pierwsze recenzje gry Steelrising. Krytycy twierdzą, że jest przeciętna, ale już dzisiaj każdy będzie mógł sprawdzić tytuł samemu.
gry
Sebastian Grys
8 września 2022 10:36
Premiera Steelrising jest już za rogiem. Dla zainteresowanych grą z pewnością przydatna będzie informacja o wymaganiach sprzętowych. A te są naprawdę wysokie.
gry
Zuzanna Domeradzka
3 września 2022 08:21
Steelrising otrzyma opcjonalny tryb asysty, który pozwoli dostosować poziom trudności owego soulslike’a studia Spiders. Ponadto składając preorder na grę, otrzymamy natychmiastowy dostęp do jej wersji beta.
gry
Hubert Śledziewski
31 sierpnia 2022 17:20
W trakcie prezentacji firmy Nacon pokazano kolejne fragmenty rozgrywki z nadchodzącej gry Steelrising. Co więcej, zdradzono także kilka informacji o bossach i typach przeciwników, których napotkamy na swojej drodze.
gry
Michał Zegar
7 lipca 2022 19:42
Studio Spiders przybliżyło protagonistkę swojej nadchodzącej gry Steelrising. Poznajcie robotyczną balerinę o imieniu Aegis.
gry
Hubert Śledziewski
27 maja 2022 19:03
W Internecie pojawił się nowy zwiastun Steelrising. Skupia się on na prezentacji fabuły, wokół której ma się obracać tytuł.
gry
Agnieszka Adamus
18 maja 2022 19:20
W sieci pojawił się pierwszy gameplay ze Steelrising, czyli gry RPG akcji typu soulslike od studia Spiders, znanego z GreedFall. Jednocześnie dowiedzieliśmy się, że premiera tytułu nastąpi później, niż zakładano.
gry
Agnieszka Adamus
13 kwietnia 2022 11:05
Popularne pliki do pobrania do gry Steelrising.
trainer Steelrising - 08.09.2022 +30 Trainer (WeMod) - 15 września 2022
mod Steelrising - EZ Auto Backup v.3.2.6b - 21 lutego 2023
mod Steelrising - Eyebrows for Aegis v.1.0 - 4 listopada 2022
mod Steelrising - Haircolors for Aegis v.1.0 - 4 listopada 2022
mod Steelrising - Human Eyes Enhanced v.1.0 - 4 listopada 2022
mod Steelrising - Marie's Hope (more experience) v.1.1 - 4 listopada 2022
Wymagania sprzętowe gry Steelrising:
PC / Windows
Minimalne wymagania sprzętowe:
Intel Core i7-3770 3.4 GHz / AMD Ryzen 5 1400 3.2 GHz, 8 GB RAM, karta grafiki 6 GB GeForce RTX 2060, 67 GB HDD, Windows 10 64-bit.
Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Intel Core i7-8700 3.2 GHz / AMD Ryzen 5 3600X 3.8 GHz, 16 GB RAM, karta grafiki 8 GB GeForce RTX 2070 Super, 67 GB HDD, Windows 10 64-bit.
Lista dodatków do gry Steelrising:
Dodatek
10 listopada 2022
RPG
Pierwsze fabularne rozszerzenie do Steelrising, gry RPG akcji z nurtu soulslike opowiadającej o alternatywnej wersji rewolucji francuskiej. Cagliostro's Secrets wprowadza nową lokację, bossa, przeciwników, przedmioty oraz zadania do wykonania.
Gracze
Lista małych dodatków do gry Steelrising:
DLC Discus Chain 8 września 2022
DLC Marie-Antoinette Cosmetic Pack 8 września 2022
Średnie Oceny:
Średnia z 8 ocen gry wystawionych przez Recenzentów i Redaktorów GRYOnline.pl, Ekspertów i wybranych Graczy.
Średnia z 123 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.
"W większości pozytywne"
Średnia z 3529 ocen gry wystawionych przez użytkowników STEAM.
Oceny Recenzentów i Ekspertów
Zbigniew Woźnicki
Recenzent GRYOnline.pl
2022.09.07
Steelrising jest po prostu średniakiem. Poza ładną oprawą graficzną i ciekawym motywem muzycznym nie oferuje zbyt wiele. Historia świata nie wciąga, reklamowanych intryg nie widać, a poziom trudności nie stanowi żadnego wyzwania.
LilXavi
Ekspert
2025.01.28
Najlatwiejszy soulslike w jaki gralem, taka ocena nie jest podytkowana stricte tym jednakze caloksztalem, fabula malo zajmujaca, fedexowe questy poboczne, nierówno a w wieszkosci przecietnie zrobione lokacje, czesto mialem problem z czytelnoscia tego co moge otworzyc a co nie. sami bossowie pod wzgledem desgin'u okej.
mastarops
Ekspert
2024.10.06
Dobry souslike, ale po grze spidersów spodziewałem się ciekawszej fabuły. Brakowało mi trochę elastyczności, jak zaczniesz się specjalizować to nie da się tego zmienić, a gra jest zbyt liniowa by chciało się ją powtarzać (brak respec). Osadzenie fabuły we Francji ma ta wadę, że wygląd i imiona bohaterów mi się strasznie zlewały ...Optymalizacja: i5 12400 i RTX 4060 pozwalały na zabawę w medium do 2K. Ogólnie gra wygląda nieźle (ale nie mam zbyt dużych wymagań).Jakby popracowali nad fabułą i lepszym nakreśleniem postaci to mogła by być bardzo dobra gra.
KORZYCH
Ekspert
2024.05.22
Proszę nie zrażać się początkiem gry, bo tylko on jest ciężki i wygląda miernie. Fabuła też jest ciężka na początku, ale potem zaczyna się ją rozumieć, bo są notatki, filmiki, rozmowy, jest dobrze. Jako wieloletni fan gier Spiders (nadal czekam na Mars War Logs 2 i Technomancer 3!) muszę dodać opinię, ale tylko w języku polskim. Plusy:- świetna muzyka i klimat gry (pierwszy raz taki oglądam z robotami, które mają duszę)- fajna walka, choć po misjach pobocznych z recyklingiem lokacji powoli się nudzi (jak się gra samą fabułę to jest równomiernie dobrze)- dobra grafika w większości lokacji, głównie miastowych i podziemnych; najgorzej wypada początek gry i bastylia gdy chodzimy po rzece (ale gram na niskich ustawieniach) - rzeka fatalna i co pod nią- bardzo ciekawa, choć poważna historia, na pewno ma potencjał na rozwinięcie (mimo robotyczności jest emocjonująca, a wątek historyczny rozkręca się później)- ogromny wybór broni, mniejszy strojów, ale w porządku- fajna bohaterka, można się z nią utożsamić, fajny ma głos- fajne postacie z fabuły (choć La Fayette odrzuciłem)- fajna opcja z tymi westalkami gdzie się kupuje rzeczy- również podobają mi się nowe opcje po czasie jak rozbijanie ścian, czy linka do wspinania się wyżej (ale jakby mało tego)- nawet sporo różnorodnych przeciwników, ale pod koniec gry już się je zbyt zna na pamięć i brakuje może czterech jeszcze- warto zakupić DLC łańcuch dyskowców (discus chain), ponieważ potrafi atakować z daleka i przerywa wiele ataków przeciwnikówMinusy:- fatalna optymalizacja, na RX6600 muszę grać na prawie minimalnych ustawieniach, a i tak fps z 80 potrafi w wielu miejscach spać na 30. Na szczęście na tyle lubię tę grę, że zagryzam zęby; najgorsze jest kilka opcji w tym tekstury, które nawet na wysokich potrafią przekroczyć 8GB zużycia vram, a co dopiero na ultra, a wcale nie są hiper piękne; gra również dość długo się ładuje na HDD - brak nowszych FSR (1.1 wygląda brzydko i niewiele pomaga) itd.- brak łatek do gry, twórcy jakby porzucili grę- minusem jest część walki, gdyż przeciwnik może nas zaatakować nawet jeśli my go zaatakowaliśmy; tzn. nasze ataki nie przerywają animacji ataku wroga, choć zdarza się, że i tak (pewnie kwestia paraliżu); najlepiej gra się łańcuchem bo można bić na odległość i nie koliduje to z atakiem wroga- słaby rozwój postaci; grałem tancerką, pakowałem tylko w siłę, zdrowie i wytrzymałość, reszta zbyteczna jakby (niestety)- minusem jest pierwsza lokacja, która wielu ludzi odpycha od gry i zwracają, ponieważ jakby nie była tak starannie zrobiona; jak się przejdzie to jest super- zerowy balans gry; jestem człowiekiem który zabija te potwory które są pod ręką, niszczy wszystkie skrzynki, więc łapię różne rzeczy do zebrania i mam ich masęI tak. Początek gry jest trudny jak w Dark Souls, ale można podexpić i rozwinąć postać, przez co jakoś się przejdzie (gram bez asyst). Potem gra jest średnio trudna i jest fajna. Na końcu jednak przechodzę grę jedną ręką. Pod koniec gry miałem około 40 poziom, rozwiniętą broń do 5 poziomu, ponad 100 olejków do leczenia, z 50 granatów, sporo HP. Po prostu co bossa nie spotkam, to jest na może 10-15 ataków, rzucenie w niego kilka razy granatami, dorzucam atak specjalny i bossa nie ma. A do tego mam tyle narzędzi do leczenia, że nie ma problemu nawet ze strachem, że stracę życie. I grę po prostu przechodzę już bez emocji większych niestety. Gram tylko dlatego, że mi się ogólny setting podoba, klimat, ale nie ma wyzwania.I gram bez asyst, więc nie rozumiem ludzi, którzy muszą mieć asysty. Naprawdę tylko początek gry jest trudny (aż za trudny faktycznie). Ale potem już nie. Potem ma się różne ataki specjalne, broń ma 2 ataki, ma się ataki ogniem, lodem i błyskawicą. Naprawdę sporo tego. Dlatego gra oferuje dużo opcji rozwoju, wyposażenia, różnych ataków, że jest to przytłaczające na początku. Ale potem jak się umie z tego korzystać to gra staje się bardzo prosta. Naprawdę bardzo prosta. Z dużą wytrzymałością również unikamy ataków wrogów bardzo łatwo i się nie męczymy, co jest oczywiście plusem dla ludzi którzy nie lubią Dark Souls, bo tam trzeba uważać 10x mocniej.Oczywiście mam nadzieję, że doczekam się Steelrising 2, ale patrząc na to, że twórcy nie lubią kontynuacji swoich gier to chyba się nie doczekam.Naprawdę nie jest zła. Początek gry odpycha, nie rozumie się fabuły, gra jest trudna do opanowania i pierwszy boss też bardzo trudny, optymalizacja fatalna, ale gdyby to poprawiono to naprawdę solidna ocena 8/10.
Michal_Skowron
Ekspert
2023.01.05
Gra zaliczona. Na liczniku gog ponad 40h. Ukończyłem wszytskie misje razem z DLC. Tak jak pisałem wcześniej gra jest bardzo dobra, fajna grafika, Paryż wygląda świetnie. Historia też była niczego sobie jak i muzyka wpadała w ucho. Fajnie zostali zrobieni przeciwnicy, różnorodne automaty wyglądały bardzo ciekawie, coś innego niż w innych grach. Gdyby to nie była produkcja w stylu soulslike to może nawet dałbym dyche, grałem z redukcją obrażeń na 75% żebym na spokojnie, bez stresu mógł sobie oglądać widoczki i z przyjemnością ukończyć tytuł bez straty cennego czasu na walki z tym samym wrogiem po raz enty. Fajna gierka!
pieterkov
Ekspert
2022.09.27
Fatalnie zoptymalizowanemu drewnu mówcie stanowcze NIE!!!!Gra ledwie zipie w 1080p na low ze skalowaniem AMD fsr. Na 1070 i i7 nie trzyma nawet 60fps, spadki do 45-50fps. A wygląda GORZEJ NIŻ WIEDŹMIN 3...Sterowanie beznadziejne, gigantyczny input lag. Wiem, że gramy automatonem, ale jest niby nowoczesny więc niech rusza się szybko.... Już lepszy system walki był w rpg greedfall XDPrzechodziłem też mars war logs i necromancera, które były znacznie mniej drewniane!
Anna Garas
GRYOnline.pl Team
2023.08.01
Łukasz Telesiński
GRYOnline.pl Team
2022.11.01
Ocena STEAM
W większości pozytywne (3 529)
Główne zalety gry
Główne wady gry
Funkcje lub elementy, których brakuje w grze według użytkowników
Podsumowanie
Podsumowanie recenzji użytkowników wygenerowane przez AI,
Ocena OpenCritic
48% rekomendacji (99)
GameSpot
Richard Wakeling
VG247
Connor Makar
God is a Geek
Mick Fraser
Wccftech
Francesco De Meo
Digital Trends
Jesse Lennox
KORZYCH Centurion
Proszę nie zrażać się początkiem gry, bo tylko on jest ciężki i wygląda miernie. Fabuła też jest ciężka na początku, ale potem zaczyna się ją rozumieć, bo są notatki, filmiki, rozmowy, jest dobrze. Jako wieloletni fan gier Spiders (nadal czekam na Mars War Logs 2 i Technomancer 3!) muszę dodać opinię, ale tylko w języku polskim.
Plusy:
- świetna muzyka i klimat gry (pierwszy raz taki oglądam z robotami, które mają duszę)
- fajna walka, choć po misjach pobocznych z recyklingiem lokacji powoli się nudzi (jak się gra samą fabułę to jest równomiernie dobrze)
- dobra grafika w większości lokacji, głównie miastowych i podziemnych; najgorzej wypada początek gry i bastylia gdy chodzimy po rzece (ale gram na niskich ustawieniach) - rzeka fatalna i co pod nią
- bardzo ciekawa, choć poważna historia, na pewno ma potencjał na rozwinięcie (mimo robotyczności jest emocjonująca, a wątek historyczny rozkręca się później)
- ogromny wybór broni, mniejszy strojów, ale w porządku
- fajna bohaterka, można się z nią utożsamić, fajny ma głos
- fajne postacie z fabuły (choć La Fayette odrzuciłem)
- fajna opcja z tymi westalkami gdzie się kupuje rzeczy
- również podobają mi się nowe opcje po czasie jak rozbijanie ścian, czy linka do wspinania się wyżej (ale jakby mało tego)
- nawet sporo różnorodnych przeciwników, ale pod koniec gry już się je zbyt zna na pamięć i brakuje może czterech jeszcze
- warto zakupić DLC łańcuch dyskowców (discus chain), ponieważ potrafi atakować z daleka i przerywa wiele ataków przeciwników
Minusy:
- fatalna optymalizacja, na RX6600 muszę grać na prawie minimalnych ustawieniach, a i tak fps z 80 potrafi w wielu miejscach spać na 30. Na szczęście na tyle lubię tę grę, że zagryzam zęby; najgorsze jest kilka opcji w tym tekstury, które nawet na wysokich potrafią przekroczyć 8GB zużycia vram, a co dopiero na ultra, a wcale nie są hiper piękne; gra również dość długo się ładuje na HDD
- brak nowszych FSR (1.1 wygląda brzydko i niewiele pomaga) itd.
- brak łatek do gry, twórcy jakby porzucili grę
- minusem jest część walki, gdyż przeciwnik może nas zaatakować nawet jeśli my go zaatakowaliśmy; tzn. nasze ataki nie przerywają animacji ataku wroga, choć zdarza się, że i tak (pewnie kwestia paraliżu); najlepiej gra się łańcuchem bo można bić na odległość i nie koliduje to z atakiem wroga
- słaby rozwój postaci; grałem tancerką, pakowałem tylko w siłę, zdrowie i wytrzymałość, reszta zbyteczna jakby (niestety)
- minusem jest pierwsza lokacja, która wielu ludzi odpycha od gry i zwracają, ponieważ jakby nie była tak starannie zrobiona; jak się przejdzie to jest super
- zerowy balans gry; jestem człowiekiem który zabija te potwory które są pod ręką, niszczy wszystkie skrzynki, więc łapię różne rzeczy do zebrania i mam ich masę
I tak. Początek gry jest trudny jak w Dark Souls, ale można podexpić i rozwinąć postać, przez co jakoś się przejdzie (gram bez asyst). Potem gra jest średnio trudna i jest fajna. Na końcu jednak przechodzę grę jedną ręką. Pod koniec gry miałem około 40 poziom, rozwiniętą broń do 5 poziomu, ponad 100 olejków do leczenia, z 50 granatów, sporo HP. Po prostu co bossa nie spotkam, to jest na może 10-15 ataków, rzucenie w niego kilka razy granatami, dorzucam atak specjalny i bossa nie ma. A do tego mam tyle narzędzi do leczenia, że nie ma problemu nawet ze strachem, że stracę życie. I grę po prostu przechodzę już bez emocji większych niestety. Gram tylko dlatego, że mi się ogólny setting podoba, klimat, ale nie ma wyzwania.
I gram bez asyst, więc nie rozumiem ludzi, którzy muszą mieć asysty. Naprawdę tylko początek gry jest trudny (aż za trudny faktycznie). Ale potem już nie. Potem ma się różne ataki specjalne, broń ma 2 ataki, ma się ataki ogniem, lodem i błyskawicą. Naprawdę sporo tego. Dlatego gra oferuje dużo opcji rozwoju, wyposażenia, różnych ataków, że jest to przytłaczające na początku. Ale potem jak się umie z tego korzystać to gra staje się bardzo prosta. Naprawdę bardzo prosta. Z dużą wytrzymałością również unikamy ataków wrogów bardzo łatwo i się nie męczymy, co jest oczywiście plusem dla ludzi którzy nie lubią Dark Souls, bo tam trzeba uważać 10x mocniej.
Oczywiście mam nadzieję, że doczekam się Steelrising 2, ale patrząc na to, że twórcy nie lubią kontynuacji swoich gier to chyba się nie doczekam.
Naprawdę nie jest zła. Początek gry odpycha, nie rozumie się fabuły, gra jest trudna do opanowania i pierwszy boss też bardzo trudny, optymalizacja fatalna, ale gdyby to poprawiono to naprawdę solidna ocena 8/10.
Barti30 Pretorianin
Ale Twórcy nadchodzącego Until Dawn to są dopiero Jajcarze, grę wypuścili do Przedsprzedaży na Epicu i na Steamie za 299 złotych, ale Wymagań nie podali! xD
mastarops Generał
Dobry souslike, ale po grze spidersów spodziewałem się ciekawszej fabuły. Brakowało mi trochę elastyczności, jak zaczniesz się specjalizować to nie da się tego zmienić, a gra jest zbyt liniowa by chciało się ją powtarzać (brak respec). Osadzenie fabuły we Francji ma ta wadę, że wygląd i imiona bohaterów mi się strasznie zlewały ...
Optymalizacja: i5 12400 i RTX 4060 pozwalały na zabawę w medium do 2K. Ogólnie gra wygląda nieźle (ale nie mam zbyt dużych wymagań).
Jakby popracowali nad fabułą i lepszym nakreśleniem postaci to mogła by być bardzo dobra gra.
EG2004_68647082 Legionista
W to coś po prostu nie da się grać.