„Drewno” ze świetnym designem - Steelrising na gameplayu [Aktualizacja: znamy datę premiery]
W sieci pojawił się pierwszy gameplay ze Steelrising, czyli gry RPG akcji typu soulslike od studia Spiders, znanego z GreedFall. Jednocześnie dowiedzieliśmy się, że premiera tytułu nastąpi później, niż zakładano.
![„Drewno” ze świetnym designem - Steelrising na gameplayu [Aktualizacja: znamy datę premiery].](https://cdn.gracza.pl/i/h/22/387488737.jpg)
Aktualizacja
Studio Spiders ogłosiło, że premiera Steelrising odbędzie się 8 września 2022 roku.
Oryginalna wiadomość
Otrzymaliśmy pierwszy gameplay ze Steelrising, dzięki czemu mamy dokładniejszy wgląd w to, jak prezentuje się RPG akcji typu soulslike od studia Spiders (twórców m.in. GreedFall). Dodatkowo dowiedzieliśmy się również, że premiera tytułu została opóźniona. Na karcie gry w serwisie Steam widnieje teraz informacja, że tytuł wejdzie do sprzedaży w grudniu 2022 roku – do niedawna podawano tam czerwcowy termin.
Materiał został udostępniony na kanale Game Informer w serwisie YouTube. Film skupia się głównie na prezentacji walki. Widzimy na nim, jak protagonistka wykorzystuje bogaty arsenał – w tym stalowe wachlarze.
Gameplay prezentuje również przeciwników. Na szczególną uwagę zasługuje tutaj Bishop of the Cité, jeden z bossów występujących w grze. Ma on świetny, oryginalny design – podobnie zresztą jak wiele innych elementów gry. Z drugiej strony – w oczy rzucają się też dość toporne animacje postaci oraz regularne spadki liczby wyświetlanych klatek na sekundę.
Steelrising jest osadzone w alternatywnej wersji Paryża z czasów rewolucji francuskiej. W tym świecie powstańcy walczą z armią króla Ludwika XVI składającą się z humanoidalnych automatonów. Wcielimy się w jedną z tych maszyn – Aegis – której zadaniem jest ochrona Marii Antoniny. Tytuł ma trafić na PC, PlayStation 5 oraz Xboksa Series X|S.

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
- gameplaye
- Nacon / Bigben Interactive
- action RPG
- daty premier / opóźnienia (gry)
- Spiders
- soulslike
- PC
- PS5
- XSX
Komentarze czytelników
tynwar Senator
Najpierw pograj na 30 fpsach (zablokuj sobie, możesz to bez problemu, więc zrób to) to zobaczysz różnicę między 30 fps a tym co jest na wideo. Ty widziałeś w ogóle gameplay 30 fps na żywo? Gameplay tylko w niektórych momentach ma faktycznie 30 fps, ale przez większość czasu ma ponad 40 fps, być może czasami nawet 50-60 fps.
A co do pokazywania materiałow z konsol to jest to zwyczajnie norma, wiele gameplayów pokazuje grę konsolową...
Inquerion Generał
Szkoda, że porzucili robienie udanych podróbek gier RPG w stylu "starego Biowaru" na rzecz...Soulslike :(
Pewnie plan na Greedfall 2 czy coś podobnego mieli, a tu przyszedł nowy Overlorld Nacon i nakazał zrobienie Soulslike, bo obecnie jest na topie.
matizawoj Pretorianin
Maja jeszcze czas. Optymalizacje zawsze robi się na końcu,
a gameplay może pochodzić np: ze stycznia, a obecnie pracują nad ostatecznym buildem.
Nie zdziwię się, jak przesuną potem grę na początek 2023.
A pomijając techniczny aspekt, to ten świat prezentuje się bardzo dobrze.
Oby dowieźli fabularnie.
No i trochę jednak smutno, że nie będzie w pełni otwartego świata tylko, poszczególne lokacje do wyboru, ale tego pewnie nie da się obejść kiedy robi to małe studio.
Resovia Chorąży
Ja już nie nabiorę się na ich gry. Robią ciągle nowe tytuły, ale poza zmianą miejsca akcji i fabułą reszta jest ciągle irtujaco taka sama. I do tego jeszcze w cenie gier AAA.