Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS4 PS3 Xbox One Xbox 360 Switch Andro iOS

Wiadomości dotyczące Detalion


Poradnik: Sentinel: Strażnik Grobowca

Redakcja GRYOnline.pl, 30 kwietnia 2005, 09:46

Poradnik do gry przygodowej Sentinel: Strażnik Grobowca, który z pewnością ułatwi poznanie tajemnic Grobowca 35, rozwikłanie zagadek skrywanych przez Dormeuse, oraz w zmaganiach z tajemniczymi światami Eska, Sanselard, czy Argannas.

Polskie studio Detalion kończy działalność

Krystian Smoszna, 7 marca 2005, 07:29

Smutne wieści płyną z obozu polskich programistów, zrzeszonych pod szyldem Detalion. Twórcy takich gier jak Schizm, czy Sentinel: Descendants in Time poinformowali przed kilkoma dniami o zakończeniu działalności na polu produkcji programów rozrywkowych.

Sentinel: Descendants in Time powędrował do sklepów w USA

Yossa, 15 grudnia 2004, 13:01

Polska grupa Detalion, twórca m.in. pamiętnego „Schizm 2”, w ostatnim czasie nie zasypywała gruszek w popiele. Wydawca The Adventure Company poinformował, że do sklepów w Ameryce Północnej rozesłano właśnie kopie najnowszej produkcji tego studia, czyli „Sentinel: Descendants in Time”.

Sentinel: Descendants in Time w złocie

Elrond, 6 grudnia 2004, 11:29

Informacja ta powinna zainteresować fanów przygodówek. Po pierwsze, wspomniana gra, Sentinel: Descendants in Time, reprezentuje właśnie ten gatunek, po drugie, powstała ona w naszym rodzimym studiu Detalion, doskonale znanym z obu części Schizma. Tak więc drodzy gracze, Polacy nie gęsi i swoje przygodówki mają!

Sentinel: Descendants in Time – nowa gra twórców Schizma

[email protected], 24 czerwca 2004, 08:10

Detalion to niepozorna rzeszowska firma zajmująca się produkcją gier komputerowych. Od innych polskich odróżnia ją jednak sukces, jaki udało jej się odnieść. Obie części stworzonej przez nią gry Schizm, pomimo stosunkowo mało intensywnej kampanii reklamowej, sprzedały się rewelacyjnie na całym świecie. Dziś już wiemy – w listopadzie bieżącego roku za sprawą Adventure Company w zachodnich sklepach pojawi się kolejne dziecko Detalionu zatytułowane Sentinel: Descendants in Time.

Zachodni debiut sequela gry Schizm: Prawdziwe Wyzwanie. Polacy nadal czekają.

eLKaeR, 25 listopada 2003, 12:32

Sezon skoków narciarskich 2003/2004 trzykrotny zdobywca Pucharu Świata rodem z Wisły, czyli popularny Adam Małysz, oficjalnie zainauguruje za trzy dni w fińskiej miejscowości Kuusamo (zawody na obiekcie K 120). Również za granicą po raz pierwszy pokazała się właśnie w sklepach druga część polskiej gry Schizm: Prawdziwe Wyzwanie, nosząca nazwę Mysterious Journey II: Chameleon.

Chameleon pokazuje swoją twarz...

Void, 12 maja 2003, 07:25

Przyznam, że jednym z tych projektów gier komputerowych na które czekam ze sporym zainteresowaniem, jest druga część znakomitego dzieła firmy Detalion, a wydanego przez rzeszowskie Studio LK Avalon, czyli gry Schizm. A moja ciekawość wzrosła zdecydowanie od czasu, kiedy ujawniono tytuł kontynuacji tego światowego przeboju na rynku gier przygodowych oraz pierwsze obrazki...

Recenzja: Draggo

Fajek, 7 lutego 2003, 14:56

Draggo to przyjemna gra logiczno-zręcznościowa dedykowana przede wszystkim młodym graczom, przypominająca takie znane tytuły jak Rayman 2: The Great Escape czy KAO The Kangaroo.

Schizm 2 na silniku LithTecha

Łosiu, 15 stycznia 2003, 13:34

Serwis Adventure Gamers poinformował, że otrzymał od polskiej grupy developerskiej Detalion informacje, iż druga część znakomitej gry przygodowej Schizm, będzie wykorzystywała trójwymiarowy silnik graficzny znany z gry No One Lives Forever 2, tj. LithTech Jupiter. Przypominam, że pierwsza część Schizma, podobnie jak seria Myst, wykorzystywała pre-renderowaną grafikę, tu zaś będziemy mieli do czynienia z renderingiem w czasie rzeczywistym – i tu rodzi się pytanie, czy to wyjdzie grze na dobre...?

Schizm 2 oficjalnie w produkcji

Łosiu, 4 grudnia 2002, 08:15

Informacja ta dotarła do nas z dwóch niezależnych i oficjalnych zarazem źródeł. Mianowicie pan Rich Wah Kan, szef firmy The Adventure Company, będącej własnością kanadyjskiego wydawcy, firmy Dreamcatcher Interactive, potwierdził wcześniejsze nieoficjalne doniesienia o developingu drugiej części gry Schizm. Co więcej, również Terry Dowling, znany pisarz science fiction, który zajmował się tworzeniem scenariusza do pierwszego Schizma, podał na swojej oficjalnej stronie internetowej, iż zawarł umowę z polską grupą Detalion i firmą Dreamcatcher Interactive na mocy której będzie brał czynny udział przy pracach nad grą Schizm 2.

250 000 Schizmów

Fajek, 12 listopada 2002, 10:19

Firma LK Avalon informuje, że w okresie od premiery do końca września br. na całym świecie sprzedanych zostało ponad 250.000 sztuk Schizm'ow. Gra dystrybuowana jest w Europie, Ameryce Północnej, Dalekim Wschodzie i Australii.

Recenzja: Nina: Kroniki Agenta - Tunele Afganistanu

Fajek, 5 listopada 2002, 12:58

Nina: Kroniki Agenta miały być produkcją nawiązującą do Tomb Raider’a, czerpiącą z tej i innych produkcji najlepsze pomysły. Zakupienie licencji Lith-Tech miało dodatkowo zwiększyć atrakcyjność tytułu... niestety „coś” chyba nie wyszło...

Schizm i Reah w pakiecie DVD

Fajek, 28 października 2002, 10:04

Już za kilkanaście dni w sklepach pojawi się pak zawierający pełne wersje dwóch hitów przygodowych na dwóch płytach DVD. Będą to gry Schizm oraz Reah. Na dwóch płytach DVD znajdzie się wiec mnóstwo przygody w najlepszym wydaniu.

Nina: Kroniki Agenta - Tunele Afganistanu w kioskach

Sznur, 20 sierpnia 2002, 17:24

Zapewne niektórzy z Was zdążyli zauważyć, że w kioskach można już nabyć najnowszą polską produkcję z gatunku gier akcji pt. Nina: Kroniki Agenta – Tunele Afganistanu. Jest to pierwszy odcinek z całego cyklu przygód pięknej super-agentki, nad którym pracuje zespół Detalion. Tunele Afganistanu ukazały się nakładem Lemon Interactive w serii „Super Gra Extra” (nr.04/02) w przystępnej cenie 19,90 PLN.

Lemon Interactive rusza w świat

Mariusz Klamra, 21 lipca 2002, 10:43

Ze względu na obawy o problemy prawne spowodowane podobieństwem tytułu Starmageddon do znanej serii Carmageddon, polski producent Lemon Interactive zmuszony był zmienić europejski tytuł gry ze Starmageddon: Project Earth na Project Earth.