Encyklopedia Gier Top Gry Premiery Beta testy Screeny Download Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS5 XSX PS4 Xbox One Switch Andro iOS

DLC i dodatki do gry Quake (1996) (PC)

PC

Dodatki do Quake (1996)

Quake Mission Pack No. 2: Dissolution of Eternity
Quake Mission Pack No. 2: Dissolution of Eternity

dodatek do gry31 marca 1997

Drugi oficjalny dodatek do kultowej strzelaniny FPS Quake autorstwa studia id Software. Opracowane przez ekipę Rogue Entertainment rozszerzenie o nazwie Quake Mission Pack No. 2: Dissolution of Eternity wprowadza do rozgrywki szesnaście szczegółowo dopracowanych map, podzielonych na dwa epizody, które pod względem architektonicznym przebijają nawet poziomy znane z oryginalnego Quake’a. Dodatek oferuje nam aż dziewięć niedostępnych wcześniej typów przeciwników, takich jak niewidzialni rycerze, elektryczne węgorze, ożywające statuy i mumie oraz potężny egipski Guardian, czteroręki Overlorda czy obecny w finałowej potyczce smok. W konfrontacji z nowymi wrogami wykorzystujemy zaś nowe i zmodyfikowane wersje oryginalnych broni, a także kilka przydatnych narzędzi, takich jak pozwalający na wykonywanie dłuższych skoków pas antygrawitacyjny czy ulepszona tarcza absorbująca część obrażeń.

Quake Mission Pack No. 1: Scourge of Armagon
Quake Mission Pack No. 1: Scourge of Armagon

dodatek do gry28 lutego 1997

Stworzony przez grupę zapaleńców ze studia Hypnotic Interactive pakiet poziomów do kultowej strzelaniny FPS Quake, który został zaaprobowany przez studio id Software jako oficjalny dodatek. Rozszerzenie zatytułowane Quake Mission Pack No. 1: Scourge of Armagon niesie ze sobą piętnaście zupełnie nowych poziomów, podzielonych na trzy miniepizody oraz jedną oryginalną mapę do trybu Deathmatch. Ambitni deweloperzy postanowili jednak również nieco urozmaicić oryginalną produkcję, wprowadzając szereg ciekawych dodatków kosmetycznych, takich jak dziury pozostające po kulach czy możliwość zniszczenia niektórych elementów otoczenia. Prócz tego w grze pojawiły się dwa zupełnie nowe rodzaje przeciwników (Centroid i Gremlin) i trzy niedostępne wcześniej narzędzia zagłady: zmodyfikowany granatnik, szybkostrzelne działko laserowe oraz inspirowany mitologią germańską wielki młot Mjolnir, mogący jednym uderzeniem poważnie zranić wszystkie obecne na planszy potwory.