Batman: Arkham Asylum - poradniki

Batman: Arkham Asylum - poradniki

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Caves | Opis przejścia poradnik Batman: Arkham Asylum

Caves

1 - Caves - Opis przejścia - Batman: Arkham Asylum - poradnik do gry
Zaczynasz w sekcji The Batcave - Caves - Opis przejścia - Batman: Arkham Asylum - poradnik do gry

Zaczynasz w sekcji The Batcave. Śmiało ruszaj prosto, gdyż nie napotkasz tu żadnych przeciwników. Po przejściu przez mostek będziesz musiał poszybować na pokazaną na pierwszym screenie niższą półkę. Skorzystaj następnie ze schodów, a po zbliżeniu się do komputera automatycznie załączy się nowa cut-scenka.

2 - Caves - Opis przejścia - Batman: Arkham Asylum - poradnik do gry
Zauważ, że zostałeś wyposażony w nowy gadżet - Batclaw - Caves - Opis przejścia - Batman: Arkham Asylum - poradnik do gry

Zauważ, że zostałeś wyposażony w nowy gadżet - Batclaw. Powróć na dół i ustaw się w pokazanym na pierwszym screenie miejscu. Użyj świeżo odblokowanego gadżetu do chwytania znajdujących się przed Tobą skrzynek. Każdy z tych obiektów będziesz następnie musiał przyciągnąć do siebie, co pozwoli Ci na oczyszczenie balkoniku. Możesz już na niego przeskoczyć.

3 - Caves - Opis przejścia - Batman: Arkham Asylum - poradnik do gry
Biegnij prosto, a po przejściu przez drzwi znajdziesz się w strefie Old Sewer - Caves - Opis przejścia - Batman: Arkham Asylum - poradnik do gry

Biegnij prosto, a po przejściu przez drzwi znajdziesz się w strefie Old Sewer. Wybierz Batclaw ze swojego inwentarza i po wykonaniu kilku kroków do przodu wyceluj w znajdującą się nad Tobą kratkę szybu wentylacyjnego. Użyj następnie standardowego haka żeby przedostać się do wnętrza szybu. Ostrożnie udaj się prosto i zeskocz na dół.

4 - Caves - Opis przejścia - Batman: Arkham Asylum - poradnik do gry
Na lewo od Ciebie stoi pierwszy przeciwnik, którego możesz się pozbyć wykonując atak z ukrycia - Caves - Opis przejścia - Batman: Arkham Asylum - poradnik do gry

Zostało jeszcze 61% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...