Arkham Mansion (cz.4) | Opis przejścia Batman Arkham Asylum
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Teraz pozostało Ci już tylko wspiąć się i ruszyć w stronę górnej części ekranu. Docelowo musisz dotrzeć do reflektora. Wciśnięcie klawisza akcji pozwoli Ci zakończyć tę walkę, a Batman powróci do strefy Main Hall. Zauważ, że znajdujesz się w niewielkim i zamkniętym pomieszczeniu. Musisz tu użyć Bataranga do przecięcia liny podtrzymującej wielki dzwon.
![]() | ![]() |
Zeskocz na dół. Po wylądowaniu skorzystaj ze zlokalizowanych nieopodal Ciebie i pokazanych na pierwszym screenie drzwi, co pozwoli Ci przenieść się do strefy East Wing Corridor. Uważaj, bo za rogiem wpadniesz na gostka z paralizatorem. Osobnika tego możesz pozbyć się na kilka różnych sposobów, ale dwa są najlepsze. Możesz mianowicie stojąc tuż przed nim wykonać skok w przód tak by Batman chwycił go w locie i ogłuszył lub złapać go z użyciem gadżetu Batclaw. W tym pierwszym przypadku atakuj go od tyłu, a w tym drugim - gdy leży na ziemi.
![]() | ![]() |
Zanim opuścisz tę lokację możesz także zajrzeć do toalet, gdyż wpadniesz tam na jednego zbira, którego dobrze byłoby zaskoczyć od tyłu i ogłuszyć. Kiedy uznasz, że jesteś gotowy, wybierz pokazane na drugim screenie drzwi, prowadzące do strefy Warden's Office. Tu gra wyświetli cut-scenkę, informującą Cię o tym, że doktor Young jest przetrzymywana przez Zsasza.
![]() | ![]() |
Postępuj zgodnie z przedstawionymi tu wskazówkami, bo w przeciwnym wypadku pani doktor zginie, a Ty zmuszony zostaniesz do rozegrania wszystkiego od początku. Kucnij i ostrożnie zbliż się do przejścia prowadzącego do pomieszczenia z zakładniczką. Wciśnij odpowiedni klawisz tak by Batman "przykleił się" do prawej ściany w jej końcowej części.
![]() | ![]() |
Wybierz teraz z inwentarza Batarang i przemieść celownik w miejsce, w którym stoją interesujące Cię osoby. Musisz zaczekać aż Zsasz dosłownie na chwilę wychyli głowę zza zakładniczki. Poślij w jego stronę swój gadżecik i obejrzyj nową cut-scenkę. Po zakończeniu filmiku okaże się niestety, że do zlikwidowania będziesz miał kilku nowych bandziorów.
![]() | ![]() |
Z oczywistych względów najbardziej musisz uważać na gostka wyposażonego w paralizator, którego dobrze byłoby unieszkodliwić w pierwszej kolejności. Po wygranej walce załącz tryb detektywa. Musisz dokładniej zeskanować leżący na ziemi i pokazany na drugim screenie obiekt, co pozwoli Ci na rozpoczęcie kolejnego już procesu śledzenia.
![]() | ![]() |
Ślady prowadzą naturalnie na zewnątrz, tak więc musisz powrócić do strefy East Wing Corridor. Śmiało przebiegnij na drugi koniec korytarza, wybierając przejście do sekcji Main Hall. Tu jak najszybciej przyczep się do jednego z gargulców. Obejrzyj teren pod sobą, a zauważysz trzech wrogów wyposażonych w broń palną.
![]() | ![]() |
Nie radzę wywoływać przedwcześnie alarmu, bo wrogowie staną wtedy blisko siebie, skutecznie utrudniając ich eliminację. Zamiast tego przeskocz po gargulcach w okolice wejścia do posiadłości. Zeskocz po cichu na dół i od tyłu zajdź osobnika stojącego najbliżej Ciebie. Szybko powróć teraz na górę, gdyż wkrótce załączy się alarm przy jego obroży.
![]() | ![]() |
Do wyeliminowania pozostało Ci dwóch gostków. Proponuję zeskoczyć na metalowy balkonik skąd będziesz mógł wykonać atak Glide Kick (screen). Po powaleniu pierwszego przeciwnika szybko pozbądź się jego kolegi i dopiero wtedy ostatecznie dobij próbującego wstać bandytę. Możesz już przejść do strefy Mansion Entrance Hall i stamtąd powrócić do Arkham East.
0
- Batman: Arkham Asylum - poradniki
- Batman: Arkham Asylum - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Intensive Treatment (cz.1) | Opis przejścia Batman Arkham Asylum
- Intensive Treatment (cz.2) | Opis przejścia Batman Arkham Asylum
- Intensive Treatment (cz.3) | Opis przejścia Batman Arkham Asylum
- Arkham Island | Opis przejścia Batman Arkham Asylum
- Medical Facility (cz.1) | Opis przejścia Batman Arkham Asylum
- Medical Facility (cz.2) | Opis przejścia Batman Arkham Asylum
- Medical Facility (cz.3) | Opis przejścia Batman Arkham Asylum
- Medical Facility (cz.4) | Opis przejścia Batman Arkham Asylum
- Arkham Island #2 | Opis przejścia Batman Arkham Asylum
- Caves | Opis przejścia Batman Arkham Asylum
- Arkham Island #3 | Opis przejścia Batman Arkham Asylum
- Arkham Mansion (cz.1) | Opis przejścia Batman Arkham Asylum
- Arkham Mansion (cz.2) | Opis przejścia Batman Arkham Asylum
- Arkham Mansion (cz.3) | Opis przejścia Batman Arkham Asylum
- Arkham Mansion (cz.4) | Opis przejścia Batman Arkham Asylum
- Arkham Island #4 | Opis przejścia Batman Arkham Asylum
- Penitentiary (cz.1) | Opis przejścia Batman Arkham Asylum
- Penitentiary (cz.2) | Opis przejścia Batman Arkham Asylum
- Arkham Island #5 | Opis przejścia Batman Arkham Asylum
- Botanical Gardens (cz.1) | Opis przejścia Batman Arkham Asylum
- Botanical Gardens (cz.2) | Opis przejścia Batman Arkham Asylum
- Botanical Gardens (cz.3) | Opis przejścia Batman Arkham Asylum
- Arkham Island #6 | Opis przejścia Batman Arkham Asylum
- Arkham Mansion #2 | Opis przejścia Batman Arkham Asylum
- Arkham Island #7 | Opis przejścia Batman Arkham Asylum
- Intensive Treatment #2 (cz.1) | Opis przejścia Batman Arkham Asylum
- Intensive Treatment #2 (cz.2) | Opis przejścia Batman Arkham Asylum
- Caves #2 (cz.1) | Opis przejścia Batman Arkham Asylum
- Caves #2 (cz.2) | Opis przejścia Batman Arkham Asylum
- Caves #2 (cz.3) | Opis przejścia Batman Arkham Asylum
- Caves #2 (cz.4) | Opis przejścia Batman Arkham Asylum
- Caves #2 (cz.5) | Opis przejścia Batman Arkham Asylum
- Arkham Island #8 | Opis przejścia Batman Arkham Asylum
- Botanical Gardens #2 | Opis przejścia Batman Arkham Asylum
- Arkham Island #9 | Opis przejścia Batman Arkham Asylum
- Penitentiary #2 - FINAŁ | Opis przejścia Batman Arkham Asylum
- Opis przejścia
- Batman: Arkham Asylum - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Ostatnia kronika (której nie widać na mapie !!!) znajduje się w security control room (centrala straży) jest tam na podłodze napis batman.
Chyba pomogłem
MakakiIK Legionista
Mam problem - Jak do cholery używa się tego sequencera? Bo mnie zaraz szlag trafi mashując jak głupi a/d i myszkę...
whitekiller1972 Legionista
proźbeńka,czy jest opcja powtórzenia misji na tym samym "sejwie" bo brakuje mi kilku wezwań
Biggest Bang
Deliver an explosive knock out blow to the Joker (Hard difficulty)
Party Pooper
KO all the henchmen celebrating your arrival at the party.
thx
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.