Botanical Gardens (cz.1) | Opis przejścia Batman Arkham Asylum
Aktualizacja:
Botanical Gardens
![]() | ![]() |
Ruszaj prosto. Możesz tu korzystać z trybu detektywa i wybrać lewy korytarz, choć prawa odnoga również zaprowadzi Cię do celu. Ostrożnie zbliż się do dwóch uzbrojonych wrogów, kucnij i przycupnij za rogiem. Dobrze byłoby tu posiadać upgrade pozwalający na jednoczesne wystrzelenie dwóch Batarangów. W przeciwnym wypadku będzie nieco trudniej.
![]() | ![]() |
Niezależnie od obranej metody ataku musisz szybko podbiec do ogłuszonych chwilowo przeciwników i wytrącić im giwery z rąk. Dobij następnie skazańców z wykorzystaniem dobrze poznanych już ruchów. Wybierz teraz z inwentarza sekwencer i włam się do pobliskiego panelu kontrolnego. Możesz przejść do strefy Botanical Glasshouse.
![]() | ![]() |
Po znalezieniu się w nowym miejscu BŁYSKAWICZNIE przyczep się do jednego z gargulców. Sala ta jest patrolowana przez kilku uzbrojonych skazańców i musisz ich po kolei eliminować. Tradycyjnie już warto korzystać z ataków Glide Kick, choć mogą to też być inne nabyte zdolności, jak chociażby Inverted Takedown czy Sonic Batarang.
![]() | ![]() |
Niezależnie od obranej metody eliminacji wrogów nie daj się zlokalizować. Po wygranej walce zeskocz na dół i skorzystaj z północnego przejścia by udać się do strefy Flooded Corridor. Obejrzyj tu cut-scenkę z udziałem Jokera. Nie możesz chwilowo przejść dalej, tak więc powróć do sekcji Botanical Glasshouse. Odszukaj tu drzwi prowadzące do strefy Statue Corridor.
![]() | ![]() |
W okolicy nie ma żadnych przeciwników, tak więc możesz od razu kierować się na wschód, a następnie skręcić na północ. Przejdź do strefy oznaczonej jako Glasshouse Generator Room. Po znalezieniu się w nowym pomieszczeniu zacznij od ogłuszenia stojącego po lewej stronie wroga z paralizatorem. Dopiero teraz przystąp do walk, eliminując z rozgrywki pozostałych skazańców.
![]() | ![]() |
Po zakończeniu walk podejdź do Carla Todda, czyli więzionego cywila. Musisz wcisnąć klawisz akcji by go oswobodzić oraz wysłuchać krótkiej rozmowy. Podejdź teraz do pokazanego na drugim screenie panelu kontrolnego. Użyj sekwencera, ale sama mini-gra będzie tym razem trudniejsza. Musisz się mianowicie śpieszyć, a ponadto proces rozbrojenia ładunku składa się z trzech faz. Naturalnie za każdym razem Twoim zdążeniem będzie uzyskanie zielonego koloru na ekraniku.
![]() | ![]() |
Krótka cut-scenka poinformuje Cię o usunięciu wyładowań, tak więc możesz powrócić do strefy Flooded Corridor, przechodząc przez badane już sekcje Statue Corridor i Botanical Glasshouse. Po dotarciu na miejsce śmiało przejdź na drugi brzeg, a następnie zlokalizuj pokazaną na drugim screenie kratkę szybu wentylacyjnego. Wskakuj do środka.
![]() | ![]() |
Podążaj cały czas prosto aż dotrzesz do miejsca, w którym będziesz mógł wyjść z szybu wentylacyjnego. Udaj się w prawo i w pokazanym na pierwszym screenie miejscu wysadź w powietrze ścianę. Możesz już zeskoczyć na niższą platformę i skorzystać z drzwi prowadzących do strefy Abandoned Chamber.
![]() | ![]() |
Dotarcie do kolejnej strefy nie powinno Ci przysporzyć większych kłopotów. Po drodze musisz skorzystać ze schodów oraz w pokazanym na drugim screenie miejscu wykonać skok. Kiedy uznasz, że jesteś gotowy, otwórz znajdujące się obok drzwi. Spowoduje to, że ponownie znajdziesz się w strefie Flooded Corridor, tyle że tym razem w jej północnej części.
![]() | ![]() |
Musisz się tu wspiąć na wyższe półki, a następnie w pokazanym na pierwszym screenie miejscu użyć haka. Przejdź przez krótki szyb wentylacyjny i rozpraw się z przeciwnikami znęcającymi się nad jednym z cywilów. Po zakończonej bitwie podejdź do Jordana Frasera i utnij sobie z nim krótką pogawędkę.
![]() | ![]() |
Twój kolejny cel podróży do strefa Aviary, tak więc musisz wybrać wschodnie przejście, przechodząc obok pokazanej na pierwszym screenie statuy. Po dotarciu na miejsce wykonaj kilka kroków do przodu, a z cut-scenki dowiesz się, że będziesz musiał pozostawać w ukryciu. Co więcej, zabronione będzie eliminowanie zwykłych strażników.
0
- Batman: Arkham Asylum - poradniki
- Batman: Arkham Asylum - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Intensive Treatment (cz.1) | Opis przejścia Batman Arkham Asylum
- Intensive Treatment (cz.2) | Opis przejścia Batman Arkham Asylum
- Intensive Treatment (cz.3) | Opis przejścia Batman Arkham Asylum
- Arkham Island | Opis przejścia Batman Arkham Asylum
- Medical Facility (cz.1) | Opis przejścia Batman Arkham Asylum
- Medical Facility (cz.2) | Opis przejścia Batman Arkham Asylum
- Medical Facility (cz.3) | Opis przejścia Batman Arkham Asylum
- Medical Facility (cz.4) | Opis przejścia Batman Arkham Asylum
- Arkham Island #2 | Opis przejścia Batman Arkham Asylum
- Caves | Opis przejścia Batman Arkham Asylum
- Arkham Island #3 | Opis przejścia Batman Arkham Asylum
- Arkham Mansion (cz.1) | Opis przejścia Batman Arkham Asylum
- Arkham Mansion (cz.2) | Opis przejścia Batman Arkham Asylum
- Arkham Mansion (cz.3) | Opis przejścia Batman Arkham Asylum
- Arkham Mansion (cz.4) | Opis przejścia Batman Arkham Asylum
- Arkham Island #4 | Opis przejścia Batman Arkham Asylum
- Penitentiary (cz.1) | Opis przejścia Batman Arkham Asylum
- Penitentiary (cz.2) | Opis przejścia Batman Arkham Asylum
- Arkham Island #5 | Opis przejścia Batman Arkham Asylum
- Botanical Gardens (cz.1) | Opis przejścia Batman Arkham Asylum
- Botanical Gardens (cz.2) | Opis przejścia Batman Arkham Asylum
- Botanical Gardens (cz.3) | Opis przejścia Batman Arkham Asylum
- Arkham Island #6 | Opis przejścia Batman Arkham Asylum
- Arkham Mansion #2 | Opis przejścia Batman Arkham Asylum
- Arkham Island #7 | Opis przejścia Batman Arkham Asylum
- Intensive Treatment #2 (cz.1) | Opis przejścia Batman Arkham Asylum
- Intensive Treatment #2 (cz.2) | Opis przejścia Batman Arkham Asylum
- Caves #2 (cz.1) | Opis przejścia Batman Arkham Asylum
- Caves #2 (cz.2) | Opis przejścia Batman Arkham Asylum
- Caves #2 (cz.3) | Opis przejścia Batman Arkham Asylum
- Caves #2 (cz.4) | Opis przejścia Batman Arkham Asylum
- Caves #2 (cz.5) | Opis przejścia Batman Arkham Asylum
- Arkham Island #8 | Opis przejścia Batman Arkham Asylum
- Botanical Gardens #2 | Opis przejścia Batman Arkham Asylum
- Arkham Island #9 | Opis przejścia Batman Arkham Asylum
- Penitentiary #2 - FINAŁ | Opis przejścia Batman Arkham Asylum
- Opis przejścia
- Batman: Arkham Asylum - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Ostatnia kronika (której nie widać na mapie !!!) znajduje się w security control room (centrala straży) jest tam na podłodze napis batman.
Chyba pomogłem
MakakiIK Legionista
Mam problem - Jak do cholery używa się tego sequencera? Bo mnie zaraz szlag trafi mashując jak głupi a/d i myszkę...
whitekiller1972 Legionista
proźbeńka,czy jest opcja powtórzenia misji na tym samym "sejwie" bo brakuje mi kilku wezwań
Biggest Bang
Deliver an explosive knock out blow to the Joker (Hard difficulty)
Party Pooper
KO all the henchmen celebrating your arrival at the party.
thx
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.