Ukryte osiągnięcia (zestawienie cz.7) | Fabuła | Batman Arkham Asylum
Aktualizacja:
Crocodile Tears (w polskiej wersji Krokodyle łzy )
Nagroda Xbox 360 : 50 punktów
Opis: Osiągnięcie to obejmuje swym zasięgiem cały pobyt w strefie Croc's Lair, do którego dojdzie już po powtórnym odwiedzeniu sektora Caves. Nagroda przyznana zostanie tuż po pozbyciu się Killer Croca podczas ucieczki z okupowanej przez bestię sekcji kanałów. Więcej informacji na temat sposobu zdobycia tego osiągnięcia odnajdziesz poniżej.
![]() | ![]() |
Po powrocie do jaskiń zejdź po schodach i skieruj się w prawo, otwierając pokazane na pierwszym screenie drzwi. Znajdziesz się w strefie Croc's Lair. Po obejrzeniu krótkiej cut-scenki z udziałem Scarecrowa i Killer Croca udaj się w prawo. W pokazanym na drugim screenie miejscu musisz użyć Line Launchera w celu przedostania się na lewą platformę.
![]() | ![]() |
Podejdź kawałek do przodu i ponownie użyj Line Launchera, tym razem celując w platformę znajdującą się po prawej stronie. Ruszaj na północ. Po chwili załączy się cut-scenka. Zaczekaj aż rozmieszczone zostaną ładunki wybuchowe (żel) i ruszaj dalej. Wkrótce znajdziesz się wewnątrz kanałów.
![]() | ![]() |
W trakcie przemierzania kanałów nie możesz biegać, bo dźwięki nakierowałyby Killer Croca na Twoją pozycję. Na szczęście wskaźnik po lewej stronie ekranu będzie informował Cię o tym czy nie zachowujesz się zbyt głośno. Generalnie radzę powoli iść lub się skradać. Na ekranie widoczna będzie także odległość do celu i całe urządzenie będzie działało w taki sposób, że jeśli w jakimś miejscu wybierzesz zły korytarz to cyferki zmienią kolor na czerwony. Ruszaj na północ (przeskocz po drodze nad bramką) i następnie skręć na wschód.
![]() | ![]() |
Uważaj ponieważ niezależnie od tego czy zachowujesz się bardzo cicho czy nie regularnie będziesz atakowany przez Killer Croca (w losowych miejscach). Gdy tylko zauważysz biegnącego w Twoją stronę stwora rzuć w jego stronę Batarangiem. Jedno trafienie powinno załatwić sprawę. Croc nie może natomiast do Ciebie podejść, bo oznaczałoby to przegraną. W dalszym ciągu podążaj na wschód, przeskakując nad pokazaną na drugim screenie drugą bramką.
![]() | ![]() |
Musisz teraz skręcić na południe, a następnie ponownie na wschód. Podążaj cały czas prosto, korzystając ze wskazań widocznego na ekranie urządzenia. Docelowo musisz dotrzeć w pokazane na drugim screenie miejsce. Znajdziesz tu pierwszy z pięciu pojemników z zarodnikami. Będzie on zawieszony przy suficie.
![]() | ![]() |
Wybierz sobie teraz z inwentarza Batarang i wyceluj ten gadżecik w pokazany na pierwszym screenie pojemnik. Całość spadnie na ziemię. Musisz podejść do zarodników i wcisnąć klawisz akcji, co pozwoli Batmanowi na pozyskanie pożądanych próbek. Do odnalezienia pozostały Ci jeszcze cztery takie obiekty.
![]() | ![]() |
Kieruj się na wschód, a następnie skręć na północ. Docelowo musisz dotrzeć do pokazanej na pierwszym screenie bramki. W dobrze poznany już sposób przeskocz na drugą stronę, a kawałek dalej odnajdziesz drugi zbiornik. Zrzuć całość na ziemię i pobierz niezbędne próbki. Jednocześnie musisz tu uważać, gdyż atak Killer Croca jest bardzo prawdopodobny.
![]() | ![]() |
Z dotarciem do trzeciego pojemnika również nie powinieneś mieć problemów. Podążaj zgodnie ze wskazaniami urządzenia, kierując się na północny-zachód. W kilku miejscach przeskocz nad bramką. Szczególnie będziesz musiał uważać na kolejne ataki Killer Croca. Po dotarciu na miejsce użyj Bataranga i zbierz kolejne próbki do zestawu.
![]() | ![]() |
Tradycyjnie już musisz być gotowy na to, że po zebraniu próbek może pojawić się Killer Croc. Wybierz pokazany na pierwszy screenie korytarz, który prowadzi na północ. Skręć następnie na zachód, a już po kilku chwilach dotrzesz do sekcji kanałów gdzie znajduje się czwarty zbiornik. Nie wystrasz się, bo krótka cut-scenka poinformuje Cię o zniszczeniu fragmentu kładki.
![]() | ![]() |
Po zebraniu przedostatniej próbki użyj Line Launchera by powrócić na drewnianą kładkę. Killer Croc już za chwilę skorzysta z nowej sztuczki z zamiarem pozbycia się Batmana. Gdy tylko zauważysz, że potwór podważa fragmenty drewnianej kładki biegnij prosto i NIE ZATRZYMUJ SIĘ. Na szczęście gra będzie tolerancyjna jeśli chodzi o schodzenie z kładki. Po udanej ucieczce skieruj się na wschód i w pokazanym na drugim screenie miejscu skręć na północ.
![]() | ![]() |
Po chwili ponownie skręć na wschód i przeskocz nad bramką. To kolejne miejsce, w którym pojawienie się Killer Croca jest niemal pewne, choć tym razem wystarczy użyć Bataranga. Kawałek dalej ponownie zmuszony zostaniesz do odbycia sprintu. Po dotarciu do nowego korytarza skręć na południe i podążaj w tym właśnie kierunku.
![]() | ![]() |
Kontynuuj przeprawę na południe, a już po kilku chwilach dotrzesz do miejsca, w którym będzie znajdował się pokazany na pierwszym screenie ostatni zbiornik. Pobierz próbki i obejrzyj krótką cut-scenkę informującą o pozostawieniu nadajnika, który pomoże Ci w powrocie do miejsca startu. Uważaj równolegle na Killer Croca, który może się tu wkrótce pojawić (drugi screen).
![]() | ![]() |
Ruszaj na północ. W trakcie przeprawy przez kanały dokładnie obserwuj odczyty pojawiające się na ekranie, gdyż urządzenie za każdym razem poinformuje Cię o wybraniu złej ścieżki. W kilku miejscach zmuszony zostaniesz do podjęcia sprintu, ale nie powinno z tym być większych problemów.
![]() | ![]() |
Po drodze miniesz jeden ze zbadanych już pojemników z zarodnikami (pierwszy screen). Uważaj nie tylko na próby podważenia kładki przez Killer Croca, ale również na jego bardziej bezpośrednie ataki, powstrzymując jego zapędy z wykorzystaniem Bataranga. Gra powinna utworzyć nowy checkpoint na około 140 metrów od celu (drugi screen).
![]() | ![]() |
Niedługo po zapisaniu stanu gry kamera zmieni swoją pozycję. Począwszy od tego miejsca czeka Cię już wyłącznie ucieczka przed bossem. Naturalnie najważniejszą rzeczą jest w tym przypadku to żeby się nie zatrzymywać. Ignoruj natomiast napotykane po drodze bramki, bo Batman automatycznie będzie się po nich wspinał.
![]() | ![]() |
Po dotarciu do korytarza prowadzącego bezpośrednio do miejsca startu w dalszym ciągu biegnij w stronę dolnej części ekranu. Zatrzymaj się dopiero przy zamkniętej kracie i SZYBKO wybierz z inwentarza urządzenie do sterowania wybuchowym żelem. Przytrzymaj klawisz gotowości i zdetonuj ładunki gdy pojawi się przy nich Killer Croc (screen).
0
- Batman: Arkham Asylum - poradniki
- Batman: Arkham Asylum - Osiągnięcia (X360) - poradnik do gry
- Fabuła
- Pełna lista osiągnięć | Fabuła | Batman Arkham Asylum
- Ukończenie gry | Fabuła | Batman Arkham Asylum
- Ukryte osiągnięcia (zestawienie cz.1) | Fabuła | Batman Arkham Asylum
- Ukryte osiągnięcia (zestawienie cz.2) | Fabuła | Batman Arkham Asylum
- Ukryte osiągnięcia (zestawienie cz.3) | Fabuła | Batman Arkham Asylum
- Ukryte osiągnięcia (zestawienie cz.4) | Fabuła | Batman Arkham Asylum
- Ukryte osiągnięcia (zestawienie cz.5) | Fabuła | Batman Arkham Asylum
- Ukryte osiągnięcia (zestawienie cz.6) | Fabuła | Batman Arkham Asylum
- Ukryte osiągnięcia (zestawienie cz.7) | Fabuła | Batman Arkham Asylum
- Ukryte osiągnięcia (zestawienie cz.8) | Fabuła | Batman Arkham Asylum
- Fabuła
- Batman: Arkham Asylum - Osiągnięcia (X360) - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Ostatnia kronika (której nie widać na mapie !!!) znajduje się w security control room (centrala straży) jest tam na podłodze napis batman.
Chyba pomogłem
MakakiIK Legionista
Mam problem - Jak do cholery używa się tego sequencera? Bo mnie zaraz szlag trafi mashując jak głupi a/d i myszkę...
whitekiller1972 Legionista
proźbeńka,czy jest opcja powtórzenia misji na tym samym "sejwie" bo brakuje mi kilku wezwań
Biggest Bang
Deliver an explosive knock out blow to the Joker (Hard difficulty)
Party Pooper
KO all the henchmen celebrating your arrival at the party.
thx
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.