Upgrade'y | Inne | Batman Arkham Asylum
Aktualizacja:
Upgrade'y
Za każdym razem gdy awansujesz na wyższy poziom doświadczenia możesz wybrać jeden upgrade. Poniższa tabelka prezentuje ich zestawienie. W początkowej fazie rozgrywki warto oczywiście wybierać najbardziej przydatne upgrade'y. Warto też jednak wiedzieć, że zdobycie ich wszystkich (a więc awansowanie na 20 poziom doświadczenia) jest możliwe i to na długo przed rozegraniem finalnej walki z Jokerem. Ważne jest jednak to żeby na bieżąco gromadzić punkty doświadczenia, nie tylko poprzez rozgrywanie walk, ale i dzięki odnajdywaniu sekretów.
NAZWA | KATEGORIA | UWAGI |
Special Combo Throw | walka | Upgrade ten warto wybrać głównie po to żeby doprowadzić do odblokowania umiejętności Special Combo Boost. Sam ruch jest bardzo przydatny, skutecznie pomagając w uzyskaniu dobrego wyniku punktowego. |
Special Combo Takedown | walka | Zastosowanie zbliżone do powyższego, a więc dążenie do odblokowania Special Combo Boost. Za specjalnych odmian "dobić" będziesz już korzystał nieco rzadziej, choć umiejętność ta może przydać się w trudniejszych potyczkach oraz w wyzwaniach (Challenge Mode). |
Special Combo Boost | walka | Niezwykle pożyteczna umiejętność, dzięki której specjalne ciosy możesz wyprowadzać już po uzyskaniu mnożnika x5. Bardzo przydatne wtedy gdy zależy Ci na wygrywaniu walk w dobrym stylu (głównie Challenge Mode). |
Combo Batarang | walka | Mało przydatna umiejętność, której działanie polega na "ładowaniu" bataranga w miarę zwiększania mnożnika. Polecam zostawić sobie ten upgrade na koniec gry. |
Critical Combo Strikes | walka | Upgrade ten warto wybrać dopiero po jakimś czasie, tj. gdy zdołasz dobrze opanować zasady walki. Na bonus w postaci podwojenia mnożnika możesz bowiem liczyć jedynie wtedy gdy będzie Ci się udawało perfekcyjnie wyprowadzać kolejne ciosy. |
Inverted Takedown | stealth | Bardzo fajny upgrade, który pomaga w trakcie rozgrywania tych etapów gdzie wymagane jest pozostawanie w ukryciu. Powieszenie przeciwnika na linie jest bez dwóch zdań mniej ryzykowne od ataków typu Glide Kick. |
Armor Upgrade V1-V4 | pancerz | Upgrade'y z tej kategorii powinieneś rozwijać W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI, w szczególności jeśli grasz na wyższym poziomie trudności. Dodatkowe punkty pancerza przydadzą się w większości standardowych walk, podczas staczania pojedynków z bossami oraz w trybie wyzwań (Challenge Mode). |
Batarang Power | batarang | Średnio przydatny upgrade, który wydłuża nieznacznie czas pozostawania wroga w ogłuszonym stanie po trafieniu go batarangiem. Może się okazać przydatny jedynie wtedy gdy lubisz atakować w ten sposób z gargulców, zamiast stosowania umiejętności Glide Kick. |
Twin Batarang | batarang | Tą umiejętnością warto się z kolei zainteresować. Dwa batarangi mogą przydać się w wielu sytuacjach, zarówno w działaniu z ukrycia jak i w trakcie toczenia bezpośrednich walk z siłami wroga. |
Triple Batarang | batarang | Na upgrade ten polecam zdecydować się jedynie wtedy gdy bardzo przypadła Ci do gustu jego poprzednia wersja (Twin Batarang). Poza kilkoma sytuacjami (walka z roślinami Poison Ivy) dla aż trzech batarangów nie znajdziesz jednak zbyt wielu zastosowań. |
Remote Control Batarang | batarang | Ręcznie sterowany batarang może być wykorzystywany do eliminacji wrogów, choć sam nie byłem jego dużym zwolennikiem. W początkowej fazie rozgrywki warto wybierać upgrade'y usprawniające pancerz i poprawiające zdolności walki wręcz Batmana. |
Sonic Batarang | batarang | Upgrade ten warto wybrać tylko po to żeby uzyskać dostęp do umiejętności Sonic Shock Batarang. Samo odwracanie uwagi wrogów na nic się nie zda. |
Sonic Shock Batarang | batarang | Świetny, bardzo pożyteczny upgrade. Z opcji detonowania obróż skazańców warto korzystać w trakcie każdej nowej potyczki w końcowej fazie gry. Za każdym razem upewnij się jednak żeby obok siebie stanęło kilku skazańców, gdyż atak ten możesz przeprowadzić tylko raz w danej lokacji. |
Multiple Frequency Detonator | żel | Praktycznie bezużyteczna umiejętność, dzięki której możesz detonować wybrane przez siebie ładunki. Upgrade zakup tylko jeśli podobają Ci się "zabawy" z żelem. W przeciwnym wypadku w zupełności wystarczy opcja standardowej detonacji wszystkich ładunków. |
Auto Proximity Detonation | żel | Minimalnie ciekawszy upgrade od powyższego. Dzięki tej umiejętności nie musisz martwić się o to czy podłożony ładunek zdetonujesz we właściwym momencie. |
Cryptographic Range Amplifier | sekwencer | Upgrade ten powinieneś wybrać od razu po odblokowaniu sekwencera. Pozwoli Ci to na uzyskanie dostępu do niedostępnych w inny sposób sekretów. |
Cryptographic Power Amplifier | sekwencer | Ten upgrade z kolei dobrze byłoby wybrać po uzyskaniu Cryptographic Range Amplifiera, najlepiej w momencie awansu na kolejny poziom doświadczenia. |
0
Komentarze czytelników
Ostatnia kronika (której nie widać na mapie !!!) znajduje się w security control room (centrala straży) jest tam na podłodze napis batman.
Chyba pomogłem
MakakiIK Legionista
Mam problem - Jak do cholery używa się tego sequencera? Bo mnie zaraz szlag trafi mashując jak głupi a/d i myszkę...
whitekiller1972 Legionista
proźbeńka,czy jest opcja powtórzenia misji na tym samym "sejwie" bo brakuje mi kilku wezwań
Biggest Bang
Deliver an explosive knock out blow to the Joker (Hard difficulty)
Party Pooper
KO all the henchmen celebrating your arrival at the party.
thx
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.