Caves #2 (cz.2) | Opis przejścia Batman Arkham Asylum

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
1 - Caves #2 (cz.2) | Opis przejścia Batman Arkham Asylum - Batman: Arkham Asylum - poradniki
Po chwili ponownie skręć na wschód i przeskocz nad bramką - Caves #2 (cz.2) | Opis przejścia Batman Arkham Asylum - Batman: Arkham Asylum - poradniki

Po chwili ponownie skręć na wschód i przeskocz nad bramką. To kolejne miejsce, w którym pojawienie się Killer Croca jest niemal pewne, choć tym razem wystarczy użyć Bataranga. Kawałek dalej ponownie zmuszony zostaniesz do odbycia sprintu. Po dotarciu do nowego korytarza skręć na południe i podążaj w tym właśnie kierunku.

2 - Caves #2 (cz.2) | Opis przejścia Batman Arkham Asylum - Batman: Arkham Asylum - poradniki
Kontynuuj przeprawę na południe, a już po kilku chwilach dotrzesz do miejsca, w którym będzie znajdował się pokazany na pierwszym screenie ostatni zbiornik - Caves #2 (cz.2) | Opis przejścia Batman Arkham Asylum - Batman: Arkham Asylum - poradniki

Kontynuuj przeprawę na południe, a już po kilku chwilach dotrzesz do miejsca, w którym będzie znajdował się pokazany na pierwszym screenie ostatni zbiornik. Pobierz próbki i obejrzyj krótką cut-scenkę informującą o pozostawieniu nadajnika, który pomoże Ci w powrocie do miejsca startu. Uważaj równolegle na Killer Croca, który może się tu wkrótce pojawić (drugi screen).

3 - Caves #2 (cz.2) | Opis przejścia Batman Arkham Asylum - Batman: Arkham Asylum - poradniki
Ruszaj na północ - Caves #2 (cz.2) | Opis przejścia Batman Arkham Asylum - Batman: Arkham Asylum - poradniki

Ruszaj na północ. W trakcie przeprawy przez kanały dokładnie obserwuj odczyty pojawiające się na ekranie, gdyż urządzenie za każdym razem poinformuje Cię o wybraniu złej ścieżki. W kilku miejscach zmuszony zostaniesz do podjęcia sprintu, ale nie powinno z tym być większych problemów.

4 - Caves #2 (cz.2) | Opis przejścia Batman Arkham Asylum - Batman: Arkham Asylum - poradniki
Po drodze miniesz jeden ze zbadanych już pojemników z zarodnikami (pierwszy screen) - Caves #2 (cz.2) | Opis przejścia Batman Arkham Asylum - Batman: Arkham Asylum - poradniki

Po drodze miniesz jeden ze zbadanych już pojemników z zarodnikami (pierwszy screen). Uważaj nie tylko na próby podważenia kładki przez Killer Croca, ale również na jego bardziej bezpośrednie ataki, powstrzymując jego zapędy z wykorzystaniem Bataranga. Gra powinna utworzyć nowy checkpoint na około 140 metrów od celu (drugi screen).

5 - Caves #2 (cz.2) | Opis przejścia Batman Arkham Asylum - Batman: Arkham Asylum - poradniki
Niedługo po zapisaniu stanu gry kamera zmieni swoją pozycję - Caves #2 (cz.2) | Opis przejścia Batman Arkham Asylum - Batman: Arkham Asylum - poradniki

Niedługo po zapisaniu stanu gry kamera zmieni swoją pozycję. Począwszy od tego miejsca czeka Cię już wyłącznie ucieczka przed bossem. Naturalnie najważniejszą rzeczą jest w tym przypadku to żeby się nie zatrzymywać. Ignoruj natomiast napotykane po drodze bramki, bo Batman automatycznie będzie się po nich wspinał.

6 - Caves #2 (cz.2) | Opis przejścia Batman Arkham Asylum - Batman: Arkham Asylum - poradniki
Po dotarciu do korytarza prowadzącego bezpośrednio do miejsca startu w dalszym ciągu biegnij w stronę dolnej części ekranu - Caves #2 (cz.2) | Opis przejścia Batman Arkham Asylum - Batman: Arkham Asylum - poradniki

Po dotarciu do korytarza prowadzącego bezpośrednio do miejsca startu w dalszym ciągu biegnij w stronę dolnej części ekranu. Zatrzymaj się dopiero przy zamkniętej kracie i SZYBKO wybierz z inwentarza urządzenie do sterowania wybuchowym żelem. Przytrzymaj klawisz gotowości i zdetonuj ładunki gdy pojawi się przy nich Killer Croc (screen). Po eksplozji obejrzyj cut-scenkę.

7 - Caves #2 (cz.2) | Opis przejścia Batman Arkham Asylum - Batman: Arkham Asylum - poradniki
Po znalezieniu się w częściowo zalanym tunelu podejdź kawałek do przodu i obróć się w prawo - Caves #2 (cz.2) | Opis przejścia Batman Arkham Asylum - Batman: Arkham Asylum - poradniki

Po znalezieniu się w częściowo zalanym tunelu podejdź kawałek do przodu i obróć się w prawo. W pokazanym na pierwszym screenie miejscu musisz użyć Line Launchera. Skorzystaj z pobliskich drzwi by przenieść się do strefy Old Sewer. Tu wybierz pokazany na drugim screenie korytarz, prowadzący na wschód.

8 - Caves #2 (cz.2) | Opis przejścia Batman Arkham Asylum - Batman: Arkham Asylum - poradniki
Za rogiem wpadniesz na większą grupę przeciwników - Caves #2 (cz.2) | Opis przejścia Batman Arkham Asylum - Batman: Arkham Asylum - poradniki

Za rogiem wpadniesz na większą grupę przeciwników. Wrogów dobrze byłoby zaskoczyć, a konkretnie gostka wyposażonego w broń palną. W trakcie właściwej potyczki również uważaj na to żeby któremuś z przeciwników nie przyszło do głowy podnieść broni kolegi. Po wygranej bitwie przedostań się do pokazanego na drugim screenie szybu wentylacyjnego.

9 - Caves #2 (cz.2) | Opis przejścia Batman Arkham Asylum - Batman: Arkham Asylum - poradniki
Przejdź kawałek dalej i ustaw się w pokazanym na pierwszym screenie miejscu, odczekując aż zostaniesz wpuszczony do sekcji The Batcave - Caves #2 (cz.2) | Opis przejścia Batman Arkham Asylum - Batman: Arkham Asylum - poradniki

Przejdź kawałek dalej i ustaw się w pokazanym na pierwszym screenie miejscu, odczekując aż zostaniesz wpuszczony do sekcji The Batcave. Tu musisz przeskoczyć nad mijaną już wcześniej przepaścią i w pokazanym na drugim screenie miejscu wyjść na gorę. Po obejrzeniu cut-scenki automatycznie nagrodzony zostaniesz nowym gadżetem. Będzie to Ultra Batclaw, czyli ulepszona wersja używanego dotąd Batclawa.

10 - Caves #2 (cz.2) | Opis przejścia Batman Arkham Asylum - Batman: Arkham Asylum - poradniki
Główne funkcje nowego gadżetu polegają na tym, że będziesz mógł łapać do trzech przeciwników naraz oraz wyrywać z większej odległości wybrane fragmenty ścian - Caves #2 (cz.2) | Opis przejścia Batman Arkham Asylum - Batman: Arkham Asylum - poradniki

Główne funkcje nowego gadżetu polegają na tym, że będziesz mógł łapać do trzech przeciwników naraz oraz wyrywać z większej odległości wybrane fragmenty ścian. Wybierz od razu ten przedmiot z inwentarza i użyj Ultra Batclawa na pokazanej na pierwszym screenie ścianie. Po jej wyrwaniu wskocz do środka i skorzystaj z haka by przedostać się na górę.

Podobało się?

0

Batman: Arkham Asylum

25 sierpnia 2009

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2014-05-27
01:48

[email protected] Legionista

Ostatnia kronika (której nie widać na mapie !!!) znajduje się w security control room (centrala straży) jest tam na podłodze napis batman.
Chyba pomogłem

Komentarz: [email protected]
2017-01-28
23:37

MakakiIK Legionista

Mam problem - Jak do cholery używa się tego sequencera? Bo mnie zaraz szlag trafi mashując jak głupi a/d i myszkę...

Komentarz: MakakiIK
2021-03-10
00:55

whitekiller1972 Legionista

proźbeńka,czy jest opcja powtórzenia misji na tym samym "sejwie" bo brakuje mi kilku wezwań
Biggest Bang
Deliver an explosive knock out blow to the Joker (Hard difficulty)

Party Pooper
KO all the henchmen celebrating your arrival at the party.
thx

Komentarz: whitekiller1972
2023-03-10
21:32

kacperw25 Junior

👍

Dziękuje?

Komentarz: kacperw25
2024-08-10
16:20

zespolmuzyz Junior

😁

Wchodzi właśnie instalka na xbox

Komentarz: zespolmuzyz

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl