Batman: Arkham Asylum - poradniki

Batman: Arkham Asylum - poradniki

Batman: Arkham Asylum - poradniki

W dziale z poradnikami w serwisie GRY-OnLine znajduje się również poradnik, który pomoże Ci odblokować wszystkie Osiągnięcia w grze - Batman: Arkham Asylum - poradnik do gry

W dziale z poradnikami w serwisie GRY-OnLine znajduje się również poradnik, który pomoże Ci odblokować wszystkie Osiągnięcia w grze.

1 - Batman: Arkham Asylum - poradnik do gry
Niniejszy poradnik stanowi kompendium wiedzy na temat najnowszych przygód człowieka-nietoperza oraz jego wizyty w zakładzie dla obłąkanych - Batman: Arkham Asylum - poradnik do gry

Niniejszy poradnik stanowi kompendium wiedzy na temat najnowszych przygód człowieka-nietoperza oraz jego wizyty w zakładzie dla obłąkanych. Wykorzystanie zawartych tu informacji umożliwi pomyślne pojmanie Jokera i jego sojuszników, jak również da okazję do poznania wszystkich sekretów skrywanych za murami tytułowej placówki. Tekst podzielony został na trzy zasadnicze rozdziały. Pierwszy rozdział poradnika to bardzo szczegółowy opis fabularnego trybu dla pojedynczego gracza. Kolejne podrozdziały omawiają odwiedzane przez Batmana miejsca, podpowiadają w jaki sposób pozbyć się sługusów Jokera i jak uniknąć zastawionych przez szaleńca pułapek. Drugi rozdział powinien w szczególności zainteresować graczy dążących do jak najlepszego poznania odwiedzanych lokacji. Zawarto tu mianowicie zestawienie wszystkich stref zakładu dla obłąkanych oraz skrywanych w nich sekretów. Każde główne miejsce opatrzone zostało czytelną mapką, a w pomyślnym odnajdywaniu kolejnych bonusów pomagają liczne zdjęcia okolicy. Ostatni trzeci rozdział omawia między innymi dodatkowy tryb wyzwań oraz dostępne dla głównej postaci upgrade'y.

Jacek "Stranger" Hałas

Informacje o Batman: Arkham Asylum - poradniki

Autor : Jacek Stranger Hałas

Poradnik zawiera : strony: 131, ilustracje: 2016 .

Poradnik do gry

Ostatnia aktualizacja : 15 września 2016, odwiedź Poradnik do gry

Osiągnięcia

Ostatnia aktualizacja : 15 września 2016, odwiedź Osiągnięcia

Popularne strony w Batman: Arkham Asylum - poradniki

Komentarze Czytelników (34)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
14.09.2009 23:24
odpowiedz
Stranger.
136
Spookhouse

GRYOnline.plTeam

Facet, konkrety jakieś których sekretów brakuje. :) Btw, wg Ciebie najlepszy poradnik powinien być pozbawiony screenów pomagających w szybkim zlokalizowaniu znajdźek i CZYTELNYCH mapek? ;)

Co do filmików - nie będę się dalej sprzeczał, bo każdy ma swoje upodobania. Pozostanę przy stwierdzeniu, że opisy starć z bossami są na tyle dokładne, że można dzięki nim wygrać każdą potyczkę.

15.09.2009 14:50
odpowiedz
r0Xkill
17
Pretorianin

Dobry poradnik, czepiacie się.

15.09.2009 19:36
odpowiedz
Dejw
1
Junior

mam problem w misji arkham asylum #3. Mianowicie batman nie chce użyć gadzetu, żeby wspiąć się do szybu wentylacyjnego. Kratkę wyrwałem ale wejść nie mogę.

15.09.2009 19:42
😃
odpowiedz
Serek55
75
Sercio Polski

Dejw --> To nie bug w grze, to bug w twoim kodzie moralnym :)

15.09.2009 19:48
odpowiedz
Stranger.
136
Spookhouse

GRYOnline.plTeam

Dejw --> Z tego co mi wiadomo problem ten dotyka posiadaczy pirackich wersji. Pozostaje więc kupno oryginału. :)

15.09.2009 20:27
odpowiedz
napster92
97
Why so serious?!

My mistake. Fakt, wydaje się, że jednak jest wszystko. Źle przejrzałem. Także zwracam honor i może zajrze jak jakaś zagadka Riddlera mnie przerośnie...

22.09.2009 18:35
odpowiedz
Eladril
5
Legionista

ja mam jedno pytanie
co oznacza ten znak?:

jest pochowany w roznych czesciach gry ale odnalezienie go (ich) nic nie robi, nie pojawia sie zadna informacja o odnalezieniu go, w detective mode też nie mozna zrobic nic specjalnego.

[IMG]http://i38.tinypic.com/20townp.jpg[/IMG]

http://i38.tinypic.com/20townp.jpg

@dejw
sprobuj wczytać mini image zamiast cracka ;)

edit
juz wiem.. wystarczy przytrzymac 'x' ^_^ przez cala gre tego nie wiedzialem :P

25.09.2009 17:50
odpowiedz
AssHunter
3
Junior

Siema. W misji Arkham Mansion cz.1 tak gdzie jest wejście do rezydenci i trzeba załatwić 3 gości, to ja ich załatwiam i trzeba wycelować hak "w pokazaną na pierwszym screenie półkę". I gdy na nią celuję to nic się nie dzieje nie dam rady strzelić jest żółty krzyżyk z F. Dlaczego tak jest? Mogę strzelić tylko w ścianę i to przenosi mnie poza tekstury... Pomóżcie :))

28.09.2009 18:14
odpowiedz
Gondor1994
1
Junior

Gdy chcę zejść z krawędzi, nie mogę. Dlaczego?
Odnoszę się do tekstu Poradnika"[Opis przejścia] Arkham Mansion":"Musisz się teraz przedostać na najwyższą platformę. Po dotarciu na miejsce zaczekaj aż wzrok bossa oddali się w lewą stronę i dopiero wtedy wykonaj skok. Kawałek dalej musisz ponownie chwycić się krawędzi. Przemieszczaj się szybko w prawo zanim zostaniesz zauważony. Zaczekaj aż boss zakończy kolejny cykl i dopiero wtedy przesuń się maksymalnie w prawo." Dla mnie to jest dziwne nie mogę przejść, bo nie moge zejść z krawędzi. Normalnie heh, lol, omg

28.09.2009 21:51
odpowiedz
Gondor1994
1
Junior

błąd gry, musisz poczekać na patch. Jeśli to błąd graficzny, to raczej nikt nie pomoże tobie.

04.10.2009 22:24
odpowiedz
Gaweł1
66
Pretorianin

ludzie pomóżcie...
zanlazłem wszystkie znajdźki ale brakuje mi ostatniego nagrania z kroniki Arkham...
Niby pisze że muszę znaleźć pracownika Arkham który jest następcą Amadeusza i zapisał te kroniki i go przepytać.... ale kim on jest i gdzie go szukać ? ;D

04.10.2009 22:28
odpowiedz
rog1234
77
Dragon Install

Gaweł1

spoiler start

Idź do pomieszczenia gdzie uratowałeś naczelnika Sharpa. Na podłodze będzie ostatnia Kronika.

spoiler stop

05.10.2009 10:14
odpowiedz
Stranger.
136
Spookhouse

GRYOnline.plTeam

05.10.2009 13:30
odpowiedz
GameLord
11
Pretorianin

Haha ja przszłem wszystko bez poradnika ale jakos dziwnie mam 89% jak zaliczyc na sto?

05.10.2009 15:21
odpowiedz
WheZY
39
futuristic

No ja tam spokojnie bez przeszedłem, nie ma nic zabardzo trudnego =]

05.10.2009 16:47
odpowiedz
zanonimizowany507985
66
Legend

GameLord ---> A ugrałeś wszystkie wyzwania czyli Challenge Room'y? Jeśli nie to także je musisz zaliczyć na max, żeby mieć 100% :)

Ja tam już calaka na Xboxie dawno ugrałem. Obyło się bez poradnika ;)

Muszę przyznać, że poradnik jest w porządku :)

05.10.2009 17:00
😃
odpowiedz
zanonimizowany552283
26
Pretorianin

ciekawe czy kiedyś wyjdzie jeszcze tak dobry batman jak arkham asylum

05.10.2009 17:50
odpowiedz
FaTa1L
16
Chorąży

Dziwne mialem juz ten poradnik dawno temu, sciagnalem z internetu jako plik pdf.

05.10.2009 20:43
odpowiedz
Gaweł1
66
Pretorianin

dzięki wielkie ;)
Jak myślicie, będzie jakiś sequel ?

05.10.2009 20:52
odpowiedz
voltar78
38
Centurion

Skończyłem grę i oto naraz okazuje się, że nie mogę zdobyć wszystkich sekretów bo w jednej z map nie map ubitych wszystkich szczęk a wszyscy przeciwnicy poznikali... a może ja ślepy jestem?

Inaczej mówiąc czy szczęki da się zabijać po starciu z Jokerem czy mam grac od nowa? :/

05.10.2009 20:54
odpowiedz
rog1234
77
Dragon Install

voltar78
Da się. Ale trudno znaleźć. Sam miałem z tym problem, ale udało się.

05.10.2009 22:58
odpowiedz
Stranger.
136
Spookhouse

GRYOnline.plTeam

voltar78 --> Z tego co mi wiadomo mogą być problemy w PeCetowej wersji z odnalezieniem wszystkich szczęk. Z dotarciem za to nie ma problemu, bo wszystkie lokacje z sekretami można odwiedzić po ukończeniu głównego wątku. Wyjątkiem są niektóre areny walk z bossami (np. z Poison Ivy), ale tam nie ma żadnych ukrytych rzeczy.
FaTa1L --> Złodziejom już podziękujemy.
GameLord --> Popatrz na zestawienie w menu głównym czego Ci brakuje. Najprawdopodobniej chodzi o wyzwania, uruchamiane właśnie z menu.

06.10.2009 15:02
odpowiedz
andrzej1
30
Senator

Zarąbista gierka i poradnik również się przyda! Kupuję ją jeszcze w tym tygodniu!

04.11.2009 11:57
odpowiedz
zanonimizowany437617
120
Legend

No to ja mam właśnie problem z tymi szczękami w rezydencji arkham, trzeba zebrać 20 a ja mam 17, przeszedłem już każdy zakątek i nigdzie nie mogę ich znaleźć, wątek fabularny mam już ukończony.

27.12.2009 13:39
odpowiedz
Skull17
46
Centurion

Witam! Mam problem. Jestem w Botanical Gardens (cz.3), rozwaliłem tych dwóch koksów i teraz podchodzę do przepaści, ale batman nic nie mówi i nie przylatuje też ten myśliwiec. Proszę o pomoc. Z góry dziękuję ;)

27.12.2009 13:46
odpowiedz
mirencjum
66
Legend

Tam jest jakiś panel kontrolny. Złamałeś w nim zabezpieczenia. Może to tego brakuje?

27.12.2009 13:50
odpowiedz
Skull17
46
Centurion

Dzięki już wiem. W poradniku nie jest napisane, że trzeba użyć tego żelu, żeby zniszczyć te pojemniki. A ja przez głupotę zapomniałem. Dzięki.

05.03.2010 20:35
😜
odpowiedz
Crysis20
2
Junior

LOL nie wiem gdzie sąte drzwi przeszukałem całą wyspę i nie znalazłem żadnych drzwi

27.05.2014 01:48
odpowiedz
cyberbrain666666@gmail.com
8
Legionista

Ostatnia kronika (której nie widać na mapie !!!) znajduje się w security control room (centrala straży) jest tam na podłodze napis batman.
Chyba pomogłem

28.01.2017 23:37
odpowiedz
MakakiIK
1
Legionista

Mam problem - Jak do cholery używa się tego sequencera? Bo mnie zaraz szlag trafi mashując jak głupi a/d i myszkę...

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
Batman: Arkham Asylum - screen - 2009-09-30 - 165127Batman: Arkham Asylum - screen - 2009-09-30 - 165126Batman: Arkham Asylum - screen - 2009-09-30 - 165125Batman: Arkham Asylum - screen - 2009-09-30 - 165124Batman: Arkham Asylum - screen - 2009-09-30 - 165123Batman: Arkham Asylum - screen - 2009-09-30 - 165122Batman: Arkham Asylum - screen - 2009-09-30 - 165121Batman: Arkham Asylum - screen - 2009-09-30 - 165120Batman: Arkham Asylum - screen - 2009-09-30 - 165119